|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrouwen zeggen dat ik altijd zo bot tegen hun doe. Dus ja die relaties duren niet erg lang. We`re not dead we`ve never lived |
|
Ik kan ook goed opschieten met jongens Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik kan gewoon met beide geslachten opschieten en ook nog met dieren. |
|
Vrouwen zijn soms gewoon raar, denk ik wel eens. Ik begrijp ze bij tijd en wijlen totaal niet. Ben ik achterlijk of heb ik gelijk dat ze raar zijn? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik denk dat je gelijk hebt How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Ik kan beter met jongens praten, als je met vrouwen praat krijg je altijd van dat psychologische verklaringen gezeik ertussendoor.. en de meeste zijn te gevoelig in sommige dingen waardoor ik ruzie met ze krijg.. |
|
ligt aan de mensen niet aan of ze vrouw of man zijn. |
|
quote: Niet mee eens. Vrouwen zijn écht anders. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Sommige vrouwen zijn wel heel erg ja. "Lieve Libelle, mijn vriend slaat me, wat nu? Ik wil hem niet kwijt want ik durf niet alleen te zijn" gewoon dumpen en niet moeilijk doen! Af en toe dat minderwaardigheidscomplex van sommigen....... To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
Jazeker, krijg ik ook het schijt van. Maar kom, ik scheer natuurlijk niet iedereen over dezelfde kant. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
'k ook niet, ben immers zelf ook altijd nog vrouw...... alleen geen Libelle vrouw To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
quote: Hilarisch !!! Keep up the good work You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik kan beter opschieten met jongens dan met meisjes. Al dat zeikerige gedoe. Gingen we een keer op vakantie gingen ze als groepsactiviteit hun benen scheren Nu ga ik niet meer met hen om (weliswaar om een andere reden). Ik heb één goede vriendin, voor de rest vrienden. Ik vind zeker dat meisjes over het algemeen anders zijn dan jongens. Met jongens kan ik tenminste relaxt een biertje drinken |
|
quote: Welkom op aarde. Wat mij betreft krijg je de originaliteitsprijs !! [Dit bericht is gewijzigd door DMTR op 26-07-2002 13:04] You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Yup tot voorkort had ik ook alleen mannen als vrienden. Op dezelfde wijze als jij ze benadert. |
|
Met meisjes ga ik wel eens een poosje om, maar krijg altijd ruzie Jongens hebben -meestal- betere humor, en zeiken niet zo. Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
Ik kan het over het algemeen ook beter met jongens vinden. Jongens zijn vaak relaxter in de omgang, daarom heb ik ook maar 2 goeie vriendinnen en voornamelijk vrienden. Don't blush when I rip you open |
|
Ik heb maar een beste vriendin en dat is JaneDoe , er is niemand die haar kan vervangen. Zij is tot nu toe de enige geweest die mij geaccepteerd heeft zoals ik ben!! De rest van mijn "ex"vriendinnen waren jaloers of gewoon niet om uit TE staan!! Daardoor had ik meer mannelijke vrienden. Je kan gewoon beter met ze ouwehoeren zonder dat ze met een schuin oog naar je kijken Goede vrienden zijn moeilijk te vinden. Je weet pas wanneer je goede vrienden hebt als je een moeilijke tijd hebt. Het klinkt misschien heel afgezaagd maar zo denk ik erover I laugh untill my head comes off |
|
Ik heb voor niemand zoveel respect als voor Metalsheep! Ondanks alles wat zij heeft meegemaakt is ze altijd zichzelf gebleven! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Een meisje van me werk, waar ik best wel gek op ben noemt me ook altijd broer... best wel irritant My madness, my sadness |
|
vrouwen komen van venus...mannen van mars.... ( zeggen ze toch??) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
wow, wat een wijsheid... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ja, en honden komen van Pluto [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-08-2002 2:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: duhh!! anders zou pluto toch niet pluto heten !! ( die hond dan he) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |