|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan ook beter opschieten met mannen. Als ik uitga bestaat de groep ook vaak uit mannen, en dat is altijd al zo geweest. Met mannen kan ik beter communiceren dan met vrouwen. Ik houd absoluut niet van vrouwenpraat. Met mannen kan ik overal over praten: auto's, motoren, sport, films, etc. En ik vind de sfeer vaak beter, geen gekibbel enz. the only pleasure is pain |
|
nah, ik had meestal vroeger dat ik totaal niet goed op kon schieten met meiden, maar dat kwam gewoon omdat de interesses op ander vlak lagen toen denk ik, toen had ik alleen maar jongens als vrienden. Maar daar is nu wel weer verandering ingekomen....nu is het beide zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik heb altijd op een meisjesschool gezeten met echte 'meisjes'... Vond het absoluut afschuwelijk... Ik heb ook veel meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke.. Waarom? Onderlinge jaloezie speelt totaal niet bij mannen.. En met mannen kan je lekker zeveren.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Joh, dat heb ik nouw ook Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
En ik ook Ik heb een hele goede vriendin (Amy )...en verder ga ik met name met mannen om [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 30-12-2001 10:52] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik kan met niemand goed opschieten. |
|
Kan al mijn hele leven niet met vrouwen opschieten. Alleen met witch, die hier ook ergens rond waard. (net zo'n "manwijf" als ik, "schijt aan alles gewoon doen"!) Ik erger me vaak aan vrouwen die de hele tijd om alles lopen te janken, bijvoorbeeld dat ze om hun figuur willen denken en ehh "zit m'n haar wel goed" aarrrghhh ik krijg ook binnen de kortste keren ruzie met vrouwen. zolang ik mij kan herrinneren ga ik alleen maar met mannen om. En daar hou ik het voorlopig ook maar op, want het is best gezellig zo! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gaan morgen weer fijn bier drinken!! |
|
quote: en dus gaat meneer naar het forum om voor zichzelf nog de indruk te wekken dattie een sociaal leven heeft. SCUM FUCK |
|
als je met niemand op kan schieten heb je dus weinig of geen vrienden en kan je ook minder belazerd worden |
|
dat komt doordat er te weinig vrouwen goede muziek luisteren |
|
quote:Maar moet je ook zelf je bier kopen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb vrienden en vriendinnen... meer vrienden weliswaar, ze zijn allen op een andere manier leuk, op hun eigen manier laat ik maar zeggen... Meisjes dienen inderdaad eerder om wat mee te kletsen enzo, en jongens om leut mee te maken, maar ik heb het gevoel dat ik vaak als therapeut moet dienen als er iets scheelt met één van mn vrienden of vriendinnen... het irritantste is nog dat ik mensen ken die elkaar absoluut niet kunnen uitstaan, en blijkbaar de nood voelen dat regelmatig aan mij duidelijk te maken... grow up. |
|
quote: Nou zeg... Maar ik ben ook geen vrouwenliefhebber. Niet dat er geen uitzonderingen zijn, maar de meeste vrouwen laten bij mij geen goede indruk achter. De meeste mensen zowiezo niet, maar vrouwen lijken zich vaak zo druk te maken om futuliteiten. Ze zeiken "altijd" zo... Dead things grow from deep inside... |
|
Ach op zich .. Ik kan meestal wel met iedereen goed opschieten, als ze mij met met gelijkwaardigheid behandelen (datgene wat Dutsmortem en consorten NIET doen, vandaar dat ik het zulke elitaire klootvioolen vind) Ik kan ook goed met mensen communiceren, kan veel gedaan krijgen van mensen, alleen door een juiste manier van praten. |
|
quote: Okee. Maar als u zegt "niemand" sluit dat mij ook uit... Dead things grow from deep inside... |
|
Nee hoor, U valt in de 1% regeling |
|
hmm is zit op een school met alleen maar jongens nou ja een afdeling dan en in mijn vrije tijd ga ik met bijden om |
|
quote: quote: tof voor je, dat noemen ze indoctrineren [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 30-12-2001 17:17] |
|
Ik heb 4 jaar lang met alleen vrouwen gewerkt !!! Ik kan nu dus ook veel beter met vrouwen opschieten dan mannen. Mijn baas en ik waren de enigste mannen in het filiaal van 23 mensen Ik had het reuze naar me zin, zelf het toilet was zowat voor mij zelf alleen, geen druppels van andere goorlingen. Ik zou er graag weer willen werken Wiegen Meister ! |
|
quote: Annoying he, als blijkt dat je goed naar mensen kunt luisteren en dat hun dat zelfs heel goed doet? En ze je steeds weer weten te vinden met hun problemen? Ik heb besloten om te selecteren, mensen die slechts "vervangbaar" zijn daar ga ik geen tijd meer aan verspillen door hun een luisterend oor te bieden... Mensen waarvan ik het echt waardeer dat ze bestaan daarentegen daar sta ik natuurlijk altijd voor klaar. |
|
quote: Dat heb ik ook.. Ook dezelfde oplossing.. |
|
Voor een aantal mensen ben ik graag een luisterend oor hoor, geen probleem. Gek genoeg kan ook ik, man, beter met mannen opschieten dan met vrouwen. De meeste vrouwen zeuren inderdaad, en het lijkt wel alsof het een stel afhankelijke trienen zijn ipv de zelfbewuste jonge meiden waarover je overal leest. Of het slaat door en dan zijn het meteen enorme krengen zoals een fantastische ex van me . |
|
Is niet raar hoor... Ik kan ook heel goed overweg met mannen; beter dan met vrouwen over het algemeen. Waar dat precies aan ligt, weet ik niet. Verder heb ik er nooit romantische of lustgevoelens bij *grin*. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
hmz... ik kan juist beter met (sommige!)vrouwen opschieten dan (sommige!) mannen, en iedereen die niet onder <sommige!> valt kan ik niet mee opschieten, of het nu man of vrouw is... Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |