|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer als dat niet doorgaat, aangezien dat een extreem heerschende band is Bruce Banner |
|
Na een zeer gezellige, ruim drie uur durende, luistersessie is door Stichting Grun'N Metals Combined gisteren uit maar liefst 30 deelnemers de heavy metalband Methusalem uit Friesland geselecteerd voor de laatste plek op Noordschok! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heavy metal!!!! Bruce Banner |
|
quote: Dus bij deze geef je eindelijk toe dat Noordschok een hardcore-festival is geworden? Je blijft gewoon om het feit heendraaien dat Noordschok te eenzijdig was en wat ik er hebben wil heeft daar niets mee te maken. Waarom kon het bijvoorbeeld de eerste 2 keren dan wel variabel zijn? |
|
Argh ... Je kent maar 4 stromen? |
|
Dit jaar is er iig battlemetal en heavy metal Wacht eerst de verdere line-up maar af Bruce Banner |
|
Klopt... Aan de lokale bands zal het dit keer niet liggen. Daar zit alle mogelijke variatie in. Alle genres zijn er goed vertegenwoordigd (ook de 4 stromen zie volgens Jenje de enigen zijn die ik ken). Ik doel meer op de headliners... Hoop dat daar ook weer eens een keer voldoende in gevarieerd kan worden. Jenje houdt blijkbaar alleen van bands uit de hardcore-hoek, al is het in de brede zin van het woord. |
|
De "kleine"(met respect) bands zijn in ieder geval afwisselend ... |
|
quote:Kerel, neem een lesje begrijpend lezen. Je lult nu volledig uit de nek, jij loopt te mekkeren dat Noordschok eentonig was afgelopen jaar en dat Crowbar hardcore zou zijn. Allebei klinkklare onzin. Dat jij kennelijk alles waar geen grunt of scream in zit hardcore noemt ligt aan je eigen beperkte smaak. |
|
nou,ik ben helamaal hoteldebotel van k3 maar ik vind crowbar ook hardcore.Mag dat meneer Jan Hendriksen? |
|
Nou vooruit dan |
|
mooi |
|
Jij altijd met je schlagerbandjes |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/5463.html [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 13-02-2006 14:20] |
|
quote: btw Toxocara is ook best wel hardcore vorig jaar was er in de locale bandjes genoeg afwisseling te vinden, de headliners tja.. idd nogal hoog haatkoor gehalte (The Dillinger Escape Plan - Crowbar - Eighteen Visions Misery Signals - Path of No Return) ach word dit jaar vast stukken beter qua headliners.. hope so |
|
quote: Dat bedoel ik maar... @ Jenje: Jij blijft je hardcore-troep toch verdedigen, de echte metals zouden mij gelijk geven, maar goed... deze discussie blijft toch oneindig doorgaan zo. Als je maar een beetje verstand had van metal, zou je het eenszijn dat de headliners allemaal in dezelfde hoek zaten kwa stijl. Dit heeft nogmaals geen fuck te maken met mijn eigen smaak. Ik streef naar een zo breed mogelijke line-up zodat je de meeste mensen blij kunt maken. En al ben ik zelf dan geen fan van die hardcore-zooi, ik zou het zeker programeren, maar niet alleen uit die hoek zoals het vorig jaar was. Meer variatie dus !!! EDIT: Vraag maar eens rond bij mensen die me kennen, dan zul je zien dat mijn smaak in de metal breder is dan menig ander en dus niet zo beperkt als jij doet geloven... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 13-02-2006 16:00] |
|
^ l Seconds that What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Je hardcore troep? Kerel ... vraag eens na, dan weet je dat ik amper hardcore luister ... en hardcore is een verzamelnaam, net als metal, had je dan toch moeten weten mijns insziens. Een band als DEP op een hoop met Crowbar gooien is zeggen dat Blind Guardian op Slayer lijkt ... DAT was mijn punt, maar dat kwam moeilijk door kennelijk ... Maar what the hell, we hopen beide op weer een mooie noordschok. Ik vond de line-up vorig jaar wel afwisselend, maar buiten het almachtige Crowbar niet boeiend genoeg voor de hele dag. Zou mooi zijn als er eens een vette doomband komt te staan ... Esoteric .. Skepticism ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-02-2006 16:20] |
|
quote: Goed idee, HardcoreJenje |
|
To tha bone y'all .... Oh of Funeral |
|
quote: Gewoon Nadja.. |
|
Hmmm vond ik weinig aan, dan liever Methadrone BROEMMMMMMM^2 |
|
quote: Hmm okee beide bands dan maar, Methadrone was ook helemaal geweldig ja. Arme mensen zonder oordoppen, damn! |
|
Methadrone roste al je gassen uit je darmen zeg, wat resoneerde die bierpens van me .... (Weer een voordeel van zo;n ding) |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |