|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
"vrij" hoog die voerprijzen?!? Damn! Blij dat ik een grote patat pinda heb gekocht buiten, voor een schamele 2 Euro 85! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ahja.. duur wast ja. Belachelijk duur. Zo'n 4 euro voor broodje hamburger, 6 euro voor bakje noodles. Vind het trouwens jammer dat er 3 zalen werden gebruikt (nouja 2 en een kelder). Zo was het vaak vrij leeg en dat is jammer voor een band. De metalmarket had ook wel wat uitgebreider gemogen en wat dichter bij elkaar worden gezet, staat gezelliger en wellicht had ik dan wel wat cdtjes kunnen kopen. Aan de andere kant, het heeft me zo wel geld gespaard |
|
Hmmm matige geluiden ... Is idd nadeel van Noordschok dat de opstelling nooi gezellig is .. het lijkt nooit lekker druk |
|
quote: Wellicht als ze kleine zaal en kelder alleen zouden gebruiken en deel van de ruimte zouden afschermen.. maar nu was het inderdaad een grote lege bende op de meeste momenten. |
|
Was wel gezellig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
inhume was echt te vet heb me ook goed vermaakt bij die karaoke band |
|
Was Gory Blister nog tof? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nou, ik ben geloof ik wel gaan kijken maar weet niet meer welke band het precies was. Waarschijnlijk weinig indruk gemaakt. |
|
quote: Ik vond ze vet! Veel andere mensen kennelijk niet. |
|
Gory Blister verzoop daar op dat hoge podium. Vooral ook omdat er weinig mensen vooraan stonden. Op zich wel een aardige band, maar speciaal was het zeker niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: De situatie als de eerste 2 keren gewoon weer doen: GEEN grote zaal, maar alleen de kleine zaal + kelder en een podium in de foyer... |
|
Of meer publiek.... Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Zullen ze toch eerst eens weer met fatsoenlijke headliners moeten komen en niet die middelmatige of hele oude bands die ook nog eens door heel Nederland al spelen... Maar anyways... heb me met alle lokale bands weer prima vermaakt. Een boel bekenden uiteraard. |
|
In totaal niet meer dan 30 minuten aan bands gezien, maar wel beregezellig! |
|
Hier nog wat foto's van afgelopen zondag. Textures Darkane Gorefest Sadus De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
quote: Vooral die broodjes hamburger waren erg lekker of niet dan? see you at occultfest! |
|
In de kelder speelt een andere Groningse band, recht van het platteland: Elexorien. Zij spelen Keltisch getinte gothic metal. Ze zouden het nog niet eens zo slecht doen op TMF en MTV, ware het niet dat ze eigenlijk net een beetje te hard en te fel zijn voor het gemiddelde gothic meisje. wtf ROLFZ0R!! hele review: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=9706&magazines=9709&news=285686 Bruce Banner |
|
quote: Ah was die vent daarvan, heb hem nog voor me laten staan voor een paar foto's te laten maken. |
|
"Epic Fantasy Celtic Gothic Metal" Bruce Banner |
|
Grappig verhaaltje trouwens, hier en daar wat foutjes maar toch.. leuk gedaan voor iemand die er weinig aan kan vinden. |
|
In de UK stond ook een stuk over Noordschok. Dat het een tamme boel was en dat metalheads best lief zijn. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Money in the bank! Paar schapen in de clip en gaan ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Wil jij dan de "O zo boze meneer" in de clip spelen? Bruce Banner |
|
quote: Alleen als ik een bijl of hamer krijg en mijn baard flink kan kweken :D Anders wil mijn pa wel. Idem effect alleen dan grijs en wat groter Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |