|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
En .. het is populairder dan ooit, dus het trekt volk ... Haal anders Mournful Congregation naar Nederland ... of Fallen ... of Tyranny Hmmm ... dan wordt het weer eenzijdig .. |
|
En doom maakt depressief zegt men, gaat men meer bier van drinken.. ook degene die het saai gaan vinden. Dus allemaal positief dat doom |
|
Positieve doom... is dat net zoiets als een afgestudeerde hooligan? Ik hoop nog steeds op Bal fucking Sagoth Bruce Banner |
|
Nee, positieve doom is zoiets als heterosexuele powermetal |
|
quote: Blijkt dus hoe weinig we beiden eigenlijk van elkaar weten en hoe vooroordelen makkelijk ontstaan op een forum. Maar goed, je hebt gelijk, we hopen beide op een goeie Noordschok, dus laten we onze discussie verder maar staken. |
|
quote: Zou echt SUPER zijn, maar zijn die dan al aan het touren? |
|
Nieuwe headliners voor 2006: Darkane en ... [tromgeroffel] ... SADUS! Daar heb je je headliners, Jenje. Touché, pussycat! |
|
Nou w00pdiefuckingd00 ... saaie bende weer |
|
Tjongejonge, die bands staan ook op Kings of Metal + Baroeg + nog wat zalen geloof ik. Beetje jammer dat er nooit exclusieve bands geboekt worden. |
|
Darkane is niet verkeerd Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
@ Jenje: Smaken verschillen. 'k Moet zeggen dat ik wel enthousiast ben. Sadus: [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 22-02-2006 16:20] Touché, pussycat! |
|
Gaat me meer om wat deathwish zegt ... Meestal heeft Noordschok wel wat unieke headliners ... maar dit is een package die al half nederland afreist .. jammer |
|
Inderdaad. Leuke opvullers voor het programma, maar geen publiekstrekkers. |
|
21-02: Naast de locals zijn de volgende acts bevestigd: Methusalem Punkrockheavymetal- karaoke band Gorefest Textures Gory Blister Darkane Sadus lees meer>> Hier staat Gorefest wel tussen en bij de gehele line up niet |
|
Gorefest was toch al 100%? |
|
quote: Ja dat dacht ik ook, maar zie het niet meer staan in overige lijst op hun website? |
|
SADUS???????? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Én Gory Blister. Die zijn samen aan het touren en dus stomtoevallig in de buurt. - Greycloak - Doomy What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Greycloak - Doomy - Lainedil - Aphrodite - NightNurse - Blastmaster - Grimbert - Wolve Bruce Banner |
|
quote: |
|
lijstjeuh!! je weet toch! edit: - Greycloak - Doomy - Lainedil - Aphrodite - NightNurse - Blastmaster - Grimbert - Wolve - Regeer [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-02-2006 19:54] Bruce Banner |
|
Klopt... Alleen is dit wel weer ERRUG komisch. Al je bandleden erop knallen. Logisch dat die komen... anders kan je niet spelen |
|
ze komen toch? dan komen ze ook op de lijst . lijkt me duidelijk Bruce Banner |
|
quote: |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |