|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Liefhebbers kunnen hier: http://www.asitburns.nl/NOORDSCHOKschema.xls De Noorschok timetable te dowloaden. De organisatie is weer es te lui (of hebben andere redenen) om de timetable niet online te zetten. |
|
quote: Hey MortalD, thanx! Altijd erg handig zo'n timetable en idd belachelijk dat dat niet gewoon op de site staat! see you at occultfest! |
|
Ik denk dat er nog wel kaarten aan de deur te verkrijgen zijn. Ik weet niet of je wel es in de oosterpoort geweest bent maar complex is echt grooot! |
|
Zoals gewoonlijk is De Ster weer open na Noordschok (en raadt eens wie moet draaien....) Doe mij nog maar een Spa Rood dus... Bla |
|
Aha beterz dat wordt dus tot in de vroege uurtjes doorfeesten!! |
|
quote:Ben er wel een paar keer geweest ja. Ik zit er ook niet echt over in eigenlijk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
heb gister ook besloten om te gaan inhume en exreem eczeem |
|
Vind het wel gaaf dat Gorefest voor 23.00 afgelopen is, kunnen we die iig nog zien voordat de laatste trein gaat! see you at occultfest! |
|
Grote kans dat ik ook van de partij ben |
|
quote: Kijk... Joost mag het weten gaat hier dus weer WEL op Goed bezig, hier hebben we ten minste iets aan |
|
Hahaha op Noordschok even Occultfest vertegenwoordigen *zoekt Occultfest shirtje in de kast*. Rood, he dat staat me helemaal niet Maarre yeah zin in dit feestje! @The Witch: Hebbie nog flyers voor me, 10 bij 15 graag.. ben er doorheen. |
|
quote: Goed dat je het zegt, dan trek ik wat anders aan. Touché, pussycat! |
|
quote: YEAH! Let's wear our "support your local underground shirt" |
|
Yeah, ook zo'n 'uniform', inderdaad. Touché, pussycat! |
|
quote: Present [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 13-04-2006 12:50] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Zal ff kijken of dat morgen lukt anders nemen we ze zondag mee, ok? see you at occultfest! |
|
quote: U heeft ook een rooie? |
|
quote: Jaha Mayo doe jij dan ook je rooie aan, is wel stoer zo'n rood occultfest team! Heb de rest ook al gevraagd see you at occultfest! |
|
quote: Ik wil voor komend jaar een longsleeve, heb echt een hekel aan tshirts Maarre de rest gaat ook Noordschokken? Maginus, Erik, Frans enzovoorts? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-04-2006 20:08] |
|
quote: Ja volgens mij gaan hun allemaal mee (alleen Edwin niet), je kunt ze wel herkennen aan hun rode shirt ha ha. see you at occultfest! |
|
Wie: - Greycloak - Doomy - Lainedil - Aphrodite - NightNurse - Blastmaster - Grimbert - Wolve - Regeer - MMayoo - Slaapkop (ja je moet mwahaha) - Slaapkop zijn vriendin - Scotfan Wat: http://www.noordschok.nl/ Waar: Oosterpoort te Groningen Wanneer: 16 april 2006, traditioneel op de Eerste Paasdag gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
- Greycloak - Doomy - Lainedil - Aphrodite - NightNurse - Blastmaster - Grimbert - Wolve - Regeer - MMayoo - Slaapkop (ja je moet mwahaha) - Slaapkop zijn vriendin - Scotfan - Nix What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dan ga ik wel voor zwart.. Kleurt beter bij mijn haar Anyway, zondag alweer.. gaat me een leuk paasweekend worden al met al. |
|
quote: - The Witch en Loeki see you at occultfest! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |