|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ehehehe die domme lijstjes altijd. Ik zwaai tohc niet terug Suck my piss |
|
quote: Nee jij kijkt altijd alleen maar heel boos, te eng gewoon. |
|
quote: Goh, een reactie van mayo. Hoe kan dat toch. Suck my piss |
|
Maar ik wil best even kletsen hoor. Dat kan altijd. Suck my piss |
|
quote: Nou ik typte iets en drukte op verstuur reactie. Vrij vandaag, dat heerscht. |
|
- Greycloak - Doomy - Lainedil - Aphrodite - NightNurse - Blastmaster - Grimbert - Wolve - Regeer - MMayoo - Slaapkop (ja je moet mwahaha) - Slaapkop zijn vriendin - Scotfan - Nix - The Witch - Loekie - Sargatanas |
|
quote: En niet voorzichtig, nee, flink hard kletsen, tot het rood is! Ja, ik ben er dus ook bij. |
|
ik = ook aanwezig! [Dit bericht is gewijzigd door Ratman op 14-04-2006 15:08] |
|
Kijk wel even of ik kom of niet Bruce Banner |
|
Moet wel rijden, maar onder het genot van een colaatje ben ik aanwezig - Greycloak - Doomy - Lainedil - Aphrodite - NightNurse - Blastmaster - Grimbert - Wolve - Regeer - MMayoo - Slaapkop (ja je moet mwahaha) - Slaapkop zijn vriendin - Scotfan - Nix - The Witch - Loekie - Sargatanas - NecRobert Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
- Greycloak - Doomy - Lainedil - Aphrodite - NightNurse - Blastmaster - Grimbert - Wolve - Regeer - MMayoo - Slaapkop (ja je moet mwahaha) - Slaapkop zijn vriendin - Scotfan - Nix - The Witch - Loekie - Sargatanas - NecRobert - Flappie Spel vouten zijn cool! |
|
AANWEZIG!!! |
|
Zometeen kaarten halen |
|
Morguh! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Morgen maar eens in een trein naar Nederland springen, dan. Bruce Banner |
|
Of vanavond op de fiets....... Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Het mag, het is geen must. Suck my piss |
|
koimen ook nog wel ff langswippen na de avond... Smoochy en aanhangsel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Gaaf feest gevierd, het was weer gezellig Bruce Banner |
|
quote:Oh? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: wtf? Bruce Banner |
|
OMGLOL!!!11!!! Nee was wel ok, jullie geluid stond zelfs goed. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
sure was geze,llig. MAar ik ga niet meer aan de bier daar. Ik ga toch ook niet water in mijn thuisbier doen?? Inhume en Sadus, waren hoogtepuntn'.En nait zoon beetje oowk. Misschien leest die idioot met z'n camera, en hoge witte sokken dit ook wel. Pas op waar je loopt, "want het kan glad zijn". En nu weer naar buiten staren. EDIT; EN HET WAS ERG GEZELLIG!! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 17-04-2006 11:51] Suck my piss |
|
Was erg tof gister! Hoogtepunten: Textures! Sadus Verrassend sterk: Winter of Sin Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |