|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heerschende playlist! Dat wordt van begin tot eind meezingen |
|
Ik voeg graag Sodom - Lords Of Depravity Part I even toe aan deze lijst. Heerschende dubbeldvd en ik kan niet wachten op deel 2 |
|
quote: http://www.movieoutfitter.com/store/item/822603102499/Nocturnus-AFarewelltoPlanetEarth.html [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-01-2006 13:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Testament - Live in London. vet geluid, goeie set ( alleen waarom geen do or die???) Slayer - Still Reigning SLAYOR! - verder geen commentaar Anthrax - Alive 2 Gave set & geluid Destruction - Live Discharge Heerschende set en zoooooveeeel extra's, je kunt zelfs van al hun albums 30 sec ofzo van elk nummer luisteren |
|
quote: zó dat is boeiend pleur dan de gehele disco erop, samples haal ik wel van Amazon.com |
|
quote:Wihieeww Bedankt voor uw bestelling. Uw bestelnummer is: *********. Bewaar dit nummer goed. De status van de bestelling kunt u altijd bekijken bij “Bestelstatus”. U zult ook een bevestigings e-mail ontvangen. Deze wordt gestuurd naar: frnk[at]home[punt]nl. Mocht dit niet het correcte e-mailadres zijn, wijzig dit dan in “Account”. Artikel Aantal Prijs Totaal Nocturnus - A Farewell To Planet Eart (Import) Nocturnus DVD Vermoedelijk 4-6 weken 1 € 19,99 U bespaart: 9% € 19,99 Subtotaal € 19,99 Verzendkosten € 1,95 Totaal € 21,94 [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-02-2006 14:01] |
|
Killswitch Engage - World Ablaze Vette sound, goeie show, strakke set. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gisteren heb ik Shane MacGowan & The Popes - Live at Montreux 1995 gekeken, erg gaaf! Shane MacGowan was daar al helemaal kapot, maar zingen kon hij nog wel! Opvallend was ook hoe vaak hij het Franse publiek bedankte met "Merci beaucoup and sieg heil!". |
|
aha, hier moet ik posten PAIN - Life is overrated dvd GRAVE SOUND! BERESET signature |
|
Zit nu die Bad Religion DVD te kijken, vandaag aangeschaft.. Geluid en beeld is allebei super, geweldige set, alleen jammer dat de montage niet altijd even vlekkeloos is.. Beelden lopen een paar keer niet synchroon met het geluid (ligt aan montage, een seconde later is het wel goed), maar toch jammer... Maar afgezien van dat hoort deze DVD absoluut in het rijtje "heerschende muziekdvd's" thuis!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ben nog altijd heel gelukkig met mn Dismember DVD! en de slayer dvd's zijn ook zeer de moeite waard @ Hypnos, waar heb jij die Pain DVD vandaan? The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
quote: lag in de Purple Moon in Gent http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=44119 dit is em aanrader! signature |
|
Alle slayer dvds heersen, ook de Behemoth dvd is erg tof ! Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb net een dvd van Primus binnen met 2 complete liveoptreden, heersch!!! |
|
quote: k heb hem bij dis-order al gevonden :D The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
cowpen!!! signature |
|
Enslaved - Return to Yggdrasil Satyricon - Roadkill Extravaganza Laatste is welles waar niet geheel concertregistratie, meer backstage bij de tour met muziekstukken er door heen, maar erg gaaf. |
|
slayer-war at the warfield killswitch engage-world ablaze chimaira-the dehumanizing process black sabbath-the last supper dream theater-scenes from new york |
|
quote: Heb hem continue opstaan, wat een gave DVD zeg! En wat een ongelofelijk goeie band... Meezingen van begin tot eind Ook gave interviews, over het ontstaan van de band tot waar ze nu zijn.. Oftewel, afgezien van een paar heel kleine montagefoutjes (die vooral in het begin zitten valt me op) een waanzinnig gave DVD met topgeluid! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Cool man Gister weer es dat DVD'tje die bij de laatste Dillinger-cd zit weer es opgezet, man man, rauw en hard |
|
En kutopnames maar dat is over 10 jaar kvlt |
|
quote:ja daar heb je wel gelijk in. |
|
quote: Helemaal waar, maar juist daarom vind ik het zo'n prachtige DVD. Kijk, voor de muziek heb je natuurlijk de CD's, maar ook de grappen zijn vermakelijk, zoals de heren in het Olympisch stadion en dat met de heren aan het bloemetjes plukken (Kill Your Goth geloof ik dat dat heet). Helaas heb ik deze DVD ooit uitgeleend en natuurlijk niet teruggekregen... Jammer dat de DVD pas op pagina 3 wordt genoemd. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
drumbassadors www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |