|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee dat zou geldverspilling zijn. Ik heb hem toen voor iets van 16 euro gekocht in een aanbiedingsweek, dus dan ist de moeite nog wel waard. De Dvd van Skinless is daarintegen wel de moeite waard. Briljante tussenstukjes |
|
Oke, thanks. Dan weet ik dat. Die van Skinless heb ik al; vet ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ok, meteen even hier toevoegen: Live-8 2005, de 4DVD box... Geweldig!! Legendarisch concert, geniale optredens, kippevel! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Alle dvds van Slayer. die van pantera zijn ook vet. Fuck the world and fuck you |
|
Ensiferum's 10 year anniversary dvd Supervet "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote:En ikmoet die van In Flames nog scoren, ook een super dvd ! Fuck the world and fuck you |
|
Black Label Society - Doom Troopin' Zeker dat stuk dat die de monitoren/tops het publiek in tieft The trend is dead. |
|
Live in Deutschland - PSOA van Kataklysm: SUPERVET!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Vond die erg tegen vallen eigenlijk, vooral de mix klonk nogal suf |
|
De Obituary dvd vind ikzelf top! Veel nummers van elk album! (Wel rare verpakking) Motorhead - Stagefright: must voor de fan; Mikkie Dee drumt erg gedreven en de lichtshow is nogal behoorlijk! Type o Negative - Symphony for the devil; goeie setlist met veel oude nummers (Rockpalast) en veel humor tussendoor! Kreator - Live Kreation; zeer vette regstraties!! King Crimson - Deja vrooom ; gave multi angle opties De Rockpalast TV registratie van Iron Maiden Rock am Ring 2005; heerschende setlist en supermooie registratie; hier verbleken AL hun officiele dvd's bij: vooral Phantom of the opera is wat mij betreft legendarisch!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hee Muti, heb nog steeds je MDB dvds hier liggen |
|
quote:Ik heb hem 1x gezien en vond het geluid nogal matig? En ook erg irritant dat het optreden niet aan 1 stuk door gaat... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Vind je? Vond 'm maar weinig te bieden hebben eigenlijk... http://www.zwaremetalen.com/recensie/6775/Ensiferum-10th-anniversary-live.html We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Jah, Het ging alleen wel erg makkelijk dus of hij is heel sterk, of er zat nix in Herman van de bakker |
|
Sigur Ros - Heima net weer gekeken, fantastische dvd. Oh en verder in mijn Heersch dvd rijtje: Pink Floyd - Pulse Anathema - Were you there The Gathering - A sound relief / A noise severe Strapping Young Lad - For those aboot to rock Iron Maiden - Live after death Boeiender |
|
Die ouwe meuk van Sepultura is vette shit, geen idee of die meuk op dvd is, maar die oude videos zijn nog steeds ruig. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ohja, de Chaos dvd! Ook wel een vette dvd ja. Boeiender |
|
quote:Tm Chaos is Speultura vet. daarna dig ik toch meer die soulfly meuk. Fuck the world and fuck you |
|
Testament-Live in London is ook een aanrader Overigens begint mijn muziekdvd collectie langzaam vorm te krijgen, zit nu op 68 stuks. |
|
quote:goed bezig,man! heb je iig al meer dan ik. Fuck the world and fuck you |
|
quote: + 1, ik moet bekennen dat ik niet vaak een muziekdvd opzet, en de meeste zijn saai. (Bijvoorbeeld die verschikkelijke Opeth dvd. Ik vind de muziek gaaf, maar de band echt niets aan). Boeiender |
|
Ik heb nooit zin om 1,5 uur naar een optredende band te kijken op mijn tv ... |
|
Vader dvd Bloodbath @ Wacken Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: +1 alleen als achtergrondje als er bezoek is zijn muziek dvd's wel handig Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |