|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Whitesnake- Live In the Still of the Night Niet boeiend om te zien, maar het is een vette set en nog beter geluid. Doug Aldrich pwnage |
|
Nu op de achtergrond Enslaved - Return to Yggdrasill aanstaan. Erg mooie dvd! Alleen er worden, kom ik nu eigenlijk achter, bijna alleen maar nummers van ISA gespeeld. Wat natuurlijk gaaf is, maar oudere nummers erbij zou ook leuk zijn geweest. Maar toch blijft het een gave DVD. |
|
GG Allin & The Murder Junkies - "Hated" (Todd Philips, 1994) Of niet, Raymond? |
|
Momenteel Peter Gabriel - Live/Unwrapped opstaan. Heerlijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
entombed-monkey duss killswitch engage-set this world |
|
Dit topic maar eens een rotschop geven.. Mensen nog aanraders voor vette muziekdvd's? Bij mij nieuw in de collectie: Marduk - Blood, Puke, Salvation Supervette dvd, denk met het mooiste artword dat ik ooit op een DVD gezien heb... Vette setlist, niet te perfect allemaal, lekker geluid, alleen jammer dat de extra's een beetje tegenvallen.. MAar absoluut de moeite waard! Rammstein - Volkerball Waanzinnig.. Wat een show, tot in de perfectie! Geniale DVD, alleen iets te veel publiek-shots, maar dat mag de pret niet drukken.. Absolute topper! Alleen jammer dat je die hoes elke keer 5x moet vouwen voor ie open of dicht is, kan dus niet lang duren voordat die uit elkaar ligt Nirvana - Live, Tonight, Sold Out! Al jaren uit op VHS, nu eindelijk op DVD.. Legendarische optredens (Top of the Pops waarbij de hele band extreem laat weten te playbacken, terwijl de wel live-zingende Kurt met een superlage, opera-achtige stem Smells Like Teen Spirit zingt.. Geniaal!), interviews, backstage- en tourbeelden en als DVDbonus 5 nummers opgenomen tijdens een concert in Paradiso.. Strapping Young Lad - For Those Aboot to Rock Geniaal optreden van een geniale band! Supergeluid, vette beelden.. Devin is goed op dreef, net als de rest van de band! Toy Dolls - Our Last DVD? Opname van het concert in Tivoli in 2005.. Extra leuk als je hierbij was natuurlijk, maar ook daarnaast een aanrader! Superoptreden (alleen ergerde ik me aan het feit dat Olga 3/4 van de show een drel kwijl aan zijn kin heeft hangen), goed geluid, leuk interview als extra! Nog meer aanraders? Posten die hap, ik wil wel weer eens wat nieuwe muziekDVD's aanschaffen! Iemand die DVD van Behemoth in huis? Ben ik ook wel benieuwd naar.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik zie dat je een brede muzikale smaak hebt, net als ik. Aanraders: -Desaster - Brazilian Blitzkrieg Blasphemies Erg goed beeld en geluid. Als extra's allerlei underground-shit. -Scorpions - One Night In Vienna Goede show van deze oude mannen, met als extra een interessante documentaire. -Judas Priest - Live Vengeance '82 Super concert. Helaas geen extra's. -Queensryche - Operation: Livecrime Fantastisch optreden. Laten liggen: -Thin Lizzy - The Ultimute Collection 3DVD set Slecht beeld en geluid, speelduur 35 minuten per DVD. Wat een rip-off! Bareuh... |
|
quote: Is die nog met de oude zanger of de nieuwe? Of gemengd? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Hehe, dat was wel een grappige inderdaad. Zou d'r alleen zelf niets voor betalen. Ik heb ergens een Frank Zappa DVDtje, een scene daarvan is een gast bezig met klei.. ziet er mooier uit dan de special effects in star trek. De muziek is soms ook wel grappig I am the 1%. |
|
Green Carnation - Live under the dam Vette aanrader Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Lukrake ingevingen: ~ Dream Theater - Metropolis 2000: Live Scenes From New York ~ Pink Floyd - P.U.L.S.E. ~ Rush - Rush In Rio ~ Sepultura - Chaos DVD |
|
Marcel Coenen & Friends - A Live Time Journey |
|
quote: |
|
quote: Het concert is met de nieuwe zanger, de extra's bevatten ook veel beelden met de oude. Bareuh... |
|
Ok tnx iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Zenial |
|
quote: |
|
Blood Puke Salvation van Marduk roeleert, en die van Hate Eternal is ook vet. Norwegian Apocalypse van Tsjuder staat nog in bestelling, en ik heb ook rete veel zin in de 2e Deicide (nieuwe nummers+nieuwe lineup ) en die van Suffocation omdat...uhm....het gewoon een van de hardst kont schoppende bands ooit is Hoe is die dvd-box van The Crown eigenlijk? En heeft iemand die van Obituary al? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Therion - Celebrators of becoming Dark Tranquillity - Live damage Paradise Lost - Evolve Opeth - Lamentations |
|
quote: http://www.imdb.com/title/tt0078820/ Suck my piss |
|
quote: Ja man. |
|
quote: Er staat een documentaire op die ze net zo goed weg hadden kunnen laten. Eigenlijk is alleen het Wacken materiaal de moeite waard, maar dat is dan ook wel suuuuper vet dus kortom 3 dvd's met 1 vet optreden. |
|
Dus voor de docu en de andere 2 concerten hoef ik hem niet aan te schaffen? Als het goed is krijg ik morgen Norwegian Apocalypse (Tsjuder) en Muder Live (Rotten Sound) binnen dus ik heb de komende tijd wel wat leuks te kijken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zeker favorieten van mij: Dream Theater - Score Steve Vai - Live At The Astoria Rush - Live in Rio verder nog de dvd's van: Porcupine Tree Opeth |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |