|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
En zojuist besteld: Destruction, Hatebreed(2e keer, 1e keer niet ontvangen) en Death. |
|
fuk, die van hatebreed moet ik ook scoren ja. lijkt me een heel bruut dvdtje. Fuck the world and fuck you |
|
Ik gaf Testament al als aanrader, maar die was al 20x in dit topic voorbij gekomen |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Hopen dat er veel oud materiaal opstaat. |
|
maakt mij niet zoveel uit. van hatebreed trek ik alles wel. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Vet, ja. Heb ik van muti. Check rechts daaro, messiah die baptised in blood van death doet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Testament is gaaf idd! Er mag gerust een nieuwe uitkomen met de huidige line up en setlist trouwens... Die Messiah is ook gaaf; echt een overzicht van de band door al die periodes heen; tof als de dvd hiervoor benut wordt! Je moet ervan houden, maar de Nightwish - End of an era dvd is een aanrader; zelden zo'n goeie concertregistratie gezien qua presentatie, montage etc etc.. Een verdere aanrader vind ik de Cannibal corpse - Centuries in torment DVD; erg leuke bio dvd en leuke extras! Ik mis echter wel de Ace Ventura scene waar Chris Barnes in grunt en diezelfde scene waar juist Jim Carry in 'danst'. De Annihilator met al die aan elkaar geplakte TV optredens vind ik ook erg vermakelijk dus aanrader. De Vital remains DVD is ook erg geslaagd imo; hier zie je een band in bloedvorm ook al spelen ze niet hun oude nummers, toch vind ik dvd zeer goed, haast overdonderend! Vader's laatste DVD mag ook genoemd worden; ik kreeg er het gevoel van bij de laatste tour weer terug; zeer authentieke registratie! Ikzelf zoek trouwens nog de Laaz Rockit en Exodus - Double dynamo DVD; heeft iemand toevallig die? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-09-2008 23:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Welke Laaz Rockit? Laatst bij hun concert wel Live Untold oid gekocht, maar dat waren vooral beelden van hun tour in 2005 + stukjes 1988. Die van Exodus heb ik wel. Leuk om te zien, maar niet echt goede kwaliteit, wat bijvoorbeeld die van Testament wel heeft. Verder is Toxik Dynamo 88 ook leuk om te zien. Maar net zoals die van Exodus, helaas slecht geluid en maar 1 camera. Toch gaaf om te zien. Heb ook 2 dvd's van SOD en die zijn geniaal. Verder laatst Judas Priest - Live Vengeance gekocht, optreden in 82. Gave setlist + nog redelijke kwaliteit (voor die tijd). |
|
quote: Dat optreden van Exodus in 1985 in Dynamo is erg gaaf. In 1997 is Paul Baloff volgensmij zo zat als een aap, maar verder is het wel een vermakelijk optreden. |
|
quote: Vette shit en ik zag een GG Allin shirt bij een der snarenplukkers [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-09-2008 1:24] |
|
quote: En nu al binnen Als ik 'm dubbel ontvang mag je er een overnemen Mental |
|
quote:DEAL! Fuck the world and fuck you |
|
Vraagje, ben beetje digibeet. Maar is er ergens een site waarop je ook deze muziekdvd's kunt downloaden? Of mooie bootlegsite. |
|
Geen idee eigenlijk. Gisteren de nieuwe van David Gilmour gekeken, Live in Gdansk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Amon Amarth - Wrath of the Norsemen. Warlock - Live at Camden. Metallica - Seatle '89 (live&shit binge of zoiets...) Vader - and blood was shed.. Iced Earth - Live at Athens (totaal geen geen live recording trouwens maar wel vet ) Queensreich - Operation Mindcrime Testament - Live in London. Alle Slayer en Maiden dvd's.... Oh en Anouk - Live in Arnhem Bazzio Attacks!!! |
|
Merciless-Live Obsession (Sweden) |
|
Pain - Life is overrated signature |
|
Ac/dc-Stiff upper lip Arch Enemy-Live Apocalypse Artillery-One foot in the grave, the other foot in the thrash Black Sabbath-The last supper Bleeding Through-This is live, this is murderous Chimaira- The dehumanizing Process Cypress Hill- Still Smoking Cro Mags- Live at CBGB'S Death- Live in L.A Destruction- Live discharge Dream Theater- Scenes from New York The Eastpack Resistence tour pt 3 Entombed-Monkey Puss Exodus- Double live at Dynamo Guns ‘s Roses- World tour live Hatebreed- Live dominance Heideroosjes- A full bag of stories Iced Earth- Alive in Athens Ill Nino- Live from the eye of the storm In Flames- In live we trust Iron Maiden- Castle Donington England Iron Maiden- Death on the road Judas Priest- Electric Eye Killswitch Engage- World Ablaze Kiss- Live in concert Kreator- At the pulse of capitulation Kreator- Enemy of god Laaz Rockit- Live Untold Lamb of god- Killadelphia Machine Head- Elegies Megadeth- The arsenal of Megadeth Metallica- Some kind of monster Metallica- Cunning stunts Metallica- Live at San Diego 92 Monsters of metal complication 1 Monsters of metal complication 2 Motörhead- Ace of spades Mudvayne- all access to all things Mudvayne- Live dosage 5.0 My dying bride- Sinamorta Nailbomb- Live at Dynamo No Redeeming Social Value- HCTV Nuclear Assault- Radiaction Sickness Onslaught- Live at Polish assault 2007 Overkill- Live at Wacken 2007 Peter Pan Speedrock- Speedfreak Manifesto Sepultura- Chaos dvd Rage Against the machine- Live at the grand olympic Slayer- War at the Warfield Slayer- Still Reigning Slipknot- Disasterpieces Slipknot- Behind the masks S.O.D- 20 Years of dysfunction Soulfly- The song remains insane Tankard- Fat, ugly and still (a) live Testament- Live in London Terror- The living proof Venom- Live in London Roadrage 2003 Roadrage 2004 Roadrage 2005 Roadrage 2006 Wacken 2006 Alle originele dvd's die ik momenteel in bezit heb. Zitten nog een paar foute tussen uit mijn nu-metal periode. |
|
zal ik hier maar degene posten die ik wil dan ? Fuck the world and fuck you |
|
Kan, mag ook via msn. |
|
soulfly, eastpak resistance, hatebreed,terror, nailbomb,sepultura,cro mags,slayer spul, slipknot spul,sod mijn dank is groot! Fuck the world and fuck you |
|
Komt voor den bakker |
|
Die van Hatebreed is heel dik! Supergoed geluid, goed beeld en veel, vaak snel wisselende beelden van de meerdere pits! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |