|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Die laatste Vader is ook prima. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De enige Anthrax dvd die op tot heden heb kunnen vinden werkte niet, omdat het een import dvd was. Binnenkort maar eens kijken of er wat ander leuk Anthrax materiaal bestelbaar is. |
|
quote: Toegevoegd Ik vind bijv Exodus en die laatste Kreator mega interessant! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Daar ben ik wel benieuwd naar |
|
Nieuwe Opeth is briljant! Superbeeld en geluid, en een waanzinnige setlist.. Jammer dat ze nu nog een DVD uitbrengen van de oude bezetting (met Peter nog op gitaar), dat de DVD zo lang op zich heeft laten wachten, en dat de verassing eigenlijk al weg was door het eerst uitbrengen van de CD, maar fuckit, waanzinnig gave DVD! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Welke DVD bedoel je? Titel? [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-11-2008 13:35] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
The Roundhouse Tapes, denk ik. Die wil ik ook nog hebben. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ah, ik dacht dat dat alleen maar een live cd was.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die is eerst inderdaad als cd uitgebracht, de dvd kwam een tijd later. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Check Die van Hatebreed is inderdaad een aanrader. Een mix van oud en nieuw materiaal, en een kwaliteit waar je u tegen zegt |
|
quote:dank hehe.een sloot bier voor jou, bij slapshot! Fuck the world and fuck you |
|
De nieuwe van Dimmu Borgir is erg de moeite waard! Verder vind ik Green Carnation - Live under the dam één van de meest indrukwekkende DVD's allertijden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:komt simen er veel in voor en zo ja ook weer zwembad scenes die green carnation, is dat diegene die ik bij jou heb gezien? Die is wel erg gaaf idd! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Simen komt er veel in voor ja Geen idee of je Green Carnation bij mij hebt gezien....ik was denk ik alle keren wel of zat of had een fikse kater Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:als je maar onthoud dat je achteraan de rij staat, ik was eerst! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat komt natuurlijk omdat je een hele lijst wou; in dat geval wil ik ook wel nog Artillery, Nailbomb, Nuclear assault als 6sic6 dat allemaal nog kan opbrengen! Thanks iig voor de vette Exodus, 6sic6!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nieuwe Nevermore DVD schopt kont! How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Static-X - Cannibal Killers LIVE - DVD+CD signature |
|
quote:Kan geregeld worden Eerst ff Mental zijn bestelling klaarmaken |
|
gisteren de dvd still hard van steelheart aangeschaft. Leuke dvd |
|
quote:ja godver ben benieuwd naar die slayer meuk, enzo. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |