![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Flikker op met je Shining, kut band. ![]() |
|
quote:+1 Maar Urgehal is live de moeite waard en de laatste Salacious Gods CD is geniaal. De Baroeg is op een zondag zag ik net; Daar ga ik denk wel heen. Ik neem aan dat Shining headlined dus vroeg weer thuis. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Baroeg ja. De andere 2 concerten waren WEL gaaf, vooral in de Gloppe in Leeuwarden. ![]() |
|
Shining heerscht. Aanwezig dus. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-02-2006 17:51] ![]() |
|
Dat wordt Leeuwarden. yeah Urgehal Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria ![]() |
|
Oei, krijg er spontaan dorst van ![]() ![]() |
|
quote:Al helemaal vergeten. ![]() Dat ze zich daar zo snel weer durven te vertonen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Dat was een deal... Ze zouden terugkomen om het goed te maken. ![]() |
|
quote: + 1 We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Jullie zien de band van de avond over het hoofd! Urgehal! ![]() ![]() |
|
Ben er misschien ook bij in Rotterdam. Urgehal ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Urgehal is wel de moeite waard om voor naar Rotterdam te gaan ja. De andere bands boeien me geen reet eerlijk gezegd (vooral shining ![]() don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
Urgehal is gaaf, nog gezien met Thunderbolt als ik het goed heb. Against God and Government ![]() |
|
Yeps, met Thunderbolt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ik heb ze nog nooit live gezien, maar op CD vind ik Urgehal verre van bijzonder. Het 2e (dacht ik) album is wel ok... ![]() |
|
Aanwezig! ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
niet in Belgiƫ????? signature ![]() |
|
quote: Misschien 04/04. Mail ze even anders. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-02-2006 13:38] ![]() |
|
I'm on my way! signature ![]() |
|
In Leeuwarden headlined Urgehal. ![]() |
|
mooi want die kutband boeit me niet shinign ben ik nu wel benieuwd naar Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Goeie zaak! ![]() |
|
wat is er opeens zo enorm klote aan ShininG? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |