|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze dragen niet allemaal zwarte kleding Fuck the world and fuck you |
|
Ah klinkt goed. (Nogmaals: ) Volgende week zondag is dezelfde tour in Leeuwarden. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2110582 Met Urgehal als headliner dit keer. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-04-2006 0:28] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Shining was echt vet, maar ik had niet anders verwacht Erg goed optreden, Urgehal en Salacious Gods waren trouwens ook goed. |
|
quote: Gloppe a.s. zondag wederom de plek. You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
A.s. zondag kan ik helaas niet, had ze graag nog een keer willen zien. Maarja, volgende keer beter. |
|
Heb echt genoten van Shining,zowel act als muziek. Als je iets neer weet te zetten dat zelfs black-metal fanaten weet te schokken ben je imo goed en verfrissend bezig. Goede muzikanten kunnen in ieder geval wel n goede pot breken bij mij, en goede muzikanten waren het, in 1 woord geniaal! |
|
Precies. Edit: die gast met het lange haar had het trouwens wel flink te verduren. Bekkers gecrasht op zijn kop en op een gegeven moment kreeg hij echt een gigantische trap tegen zijn poot en werd bijna gewurgd. En gewoon droog blijven staan [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-04-2006 15:07] |
|
quote: Waar was jij tijdens het optreden in België? Daar was het veel extremer! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ehh toen was ik ook daar he |
|
quote: Vergeet het snijwerk en het uitdrukken van z'n peuk op zijn borst niet! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hey Deathwish... Heb je ook een tijdschema voor de Gloppe i.v.m. de treintijden enzo? |
|
quote: Deathwish is met de tour mee, dus die komt voorlopig niet online, ik weet het ook niet. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Begint al om 5 uur dacht ik. spelfout weggehaald... |
|
klopt, ik gok dat het tussen 9 en 10 wel is afgelopen? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: tijden bij benadering deuren gaan om 17.00 uur open 17.30 Salacious Gods 18.30 Shining 20.00 Urgehal 21.15 klaar denk ik tenzij..... maar ruim op tijd voor welk openbaar vervoer dan ook!!! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: klopt... Dom Had het ook wel kunnen weten... |
|
Shining was geniaal. Die vent was kwaad nietnormaal. Thuisgekomen gelijk bij " I " begonnen, can't wait for " V "... |
|
|
|
Staat daar nou DAHMER op zijn arm Fuck the world and fuck you |
|
Shining speelt btw als laatste.. |
|
hoe kom je daar nou weer bij? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik ? Fuck the world and fuck you |
|
Ik lees DAHM en dan volgt dr denk ik een e.... Fuck the world and fuck you |
|
nee, over Shining ineens wel als laatst/headliner blabla. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |