|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik werd door bovenstaande dame gister even op de feiten gedrukt - dit is zondag al. Ik denk dat ik er wel bij ben. |
|
Fucking hell, nu zondag al weer. Was het al helemaal vergeten. Efkes get regele don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik ga toch maar even kijken of het gezellig is in de baroeg zondag "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Yuo gonna g3t rap3d!!11 [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-03-2006 0:49] |
|
quote: door de zanger zeker?:X "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ik zal een goed woordje voor je doen. |
|
Shining gaat gewoon weer hard heerschen, ja. Ik zeg het u. |
|
Ik denk het niet. Urgehal! daarentegen.. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: Nee, dat is bijzonder Overrated Darkthrone kloon... Edit: Ok, misschien zijn ze live wel gaaf, nog nooit gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-03-2006 1:01] |
|
ook niet, even saaie noorse meuk kankah, ben uit eten dan Je moeder. |
|
ook leuk Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
klopt, mn verjaardagsvreten en pa betaalt Je moeder. |
|
nòg leuker Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
mischien. |
|
quote: Onzin, Urgehal is ook op plaat best vet. Ik heb ze alleen, helaas, 2 jaar terug moeten missen toen ze met Thunderbolt (wat een verhaal die band, trouwens) in de Goudvishal stonden. |
|
quote: Toen stonden ze ook in de baroeg! Maar ik herinner me er niet zoveel van dus zal niet zo`n denderend optreden zijn geweest. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ja? O. Nou, dan miste ik die show. |
|
Urgehal! harstikke aanwezig! Expired,Erased and Forgotten |
|
Zeker niemand vanuit het oosten die hier naartoe gaat -per trein- ? Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Ik weet niet of ik überhaupt wel ga, ik heb weinig zin, hehe. Ik zie nog wel. |
|
Ik had ook weinig zin met al dat snot in mijn aders. Maar zeer zeker geen spijt dat ik toch ben gegaan. Vette show van Shining! Die andere twee vielen me ook niet tegen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Kanker gaaf, shining was wel minder extreem dan vorige keer in belgie maar kanker vet. en alle bands hadden gewoon goed geluid, echt bijzonder voor de baroeg. Heersch dagje |
|
Verminking en homo-erotiek. Muzikaal was het prachtig in ieder geval. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |