|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja er werd mij ook duidelijk verteld dat Urgehal zou gaan headlinen. Maar misschien hebben ze wel niet genoeg nrs geoefend. Ach we zien het wel. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Is dit de nieuwe trend? Haha. Bij de concerten waar ik dit jaar ben geweest is nog geen enkel schema verlopen als het moest volgens mij. |
|
quote: Dan gebeurt het ook meestal helemaal onaangekondigd. Er wordt nu over gespeculeerd... |
|
Ja, en ik vraag me af wat irritanter is. |
|
Ik hoor weer mooie geruchten over deze tour. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Vertelllll... |
|
Van de vriendin van wietze/deathwish op een ander forum: quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
+ een gave Avatar |
|
Gezellig feestje dus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ghehehe... spelfout weggehaald... |
|
Haha, Die gasten hebben dus alleen in Rotterdam rustig aan gedaan met de drank/drugs "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
of het allemaal even serieus is/niet overdreven etc. weet ik niet. Zondag is het laatste optreden van de tour, dus dat beloofd wat zo te horen. Ik zie 't wel. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Och het viel allemaal wel wat mee hoor, maar bovenstaande is wel serieus gebeurt ja. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |