IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Shining / Urgehal / Salacious Gods. Tour maart/april 2006 Vorige pagina
Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 05-04-2006 19:01 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 5 april 2006 15:27 schreef SKEIT.. het volgende:
Shining speelt btw als laatste..

Wat is dat nu ineens weer voor gefuck dan?
Dacht dat Urgehal hier zou gaan headlinen?
Loopt men al de hele tijd te verkondigen en nu is het ineens WEL weer Shining?
Ze hebben er NET een headline-show gedaan, dus denk dat het meer terecht is als Urgehal WEL headliner is...

Argh
Usericon van Argh
Posted 05-04-2006 19:23 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ja er werd mij ook duidelijk verteld dat Urgehal zou gaan headlinen. Maar misschien hebben ze wel niet genoeg nrs geoefend. Ach we zien het wel.

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-04-2006 19:36 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Is dit de nieuwe trend? Haha.
Bij de concerten waar ik dit jaar ben geweest is nog geen enkel schema verlopen als het moest volgens mij.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 06-04-2006 12:33 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 5 april 2006 19:36 schreef WhiteRider het volgende:
Is dit de nieuwe trend? Haha.
Bij de concerten waar ik dit jaar ben geweest is nog geen enkel schema verlopen als het moest volgens mij.

Dan gebeurt het ook meestal helemaal onaangekondigd. Er wordt nu over gespeculeerd...

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-04-2006 12:48 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ja, en ik vraag me af wat irritanter is.

Argh
Usericon van Argh
Posted 06-04-2006 18:32 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik hoor weer mooie geruchten over deze tour.

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 07-04-2006 16:48 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 6 april 2006 18:32 schreef Argh het volgende:
Ik hoor weer mooie geruchten over deze tour.

Vertelllll...

Argh
Usericon van Argh
Posted 07-04-2006 16:52 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Van de vriendin van wietze/deathwish op een ander forum:

quote:

Ik moest verslag doen van Deathwish, dus bij deze even kort

- de eerste paar dagen werden er steeds een stuk of 4 mensen uit het publiek afgevoerd naar t ziekenhuis ivm te diepe snijwonden
- zaterdag is Deathwish met de bassist van Shining (geloof ik) naar het ziekenhuis gegaan ivm snijwonden
- gisteren is de drummer van Shining met een ambulance naar t ziekenhuis gebracht omdat hij tijdens het optreden, na 2 nummers gespeeld te hebben, een hartaanval kreeg of iets wat daarop leek. Inmiddels is het allemaal weer wat goed gekomen, aldus Deathwish

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-04-2006 16:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

+ een gave Avatar

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-04-2006 16:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Gezellig feestje dus

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-04-2006 16:55 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ghehehe...

spelfout weggehaald...

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-04-2006 16:57 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Haha, Die gasten hebben dus alleen in Rotterdam rustig aan gedaan met de drank/drugs

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Argh
Usericon van Argh
Posted 07-04-2006 16:59 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

of het allemaal even serieus is/niet overdreven etc. weet ik niet. Zondag is het laatste optreden van de tour, dus dat beloofd wat zo te horen. Ik zie 't wel.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 11-04-2006 22:36 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Och het viel allemaal wel wat mee hoor, maar bovenstaande is wel serieus gebeurt ja.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com