|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
M. vond vroeger Shining ook klote, maar heden ten dage loopt hij er mee weg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In de Baroeg: Zo 2 April Shining (S black / doom) Urgehal (N black) Salacious Gods (NL black) Entree € 8.00. Zaal open 20:00 uur. Aanvang 1e band 20:30 uur. Dus geen middagconcert. |
|
quote: Ja, kut. Ik hoop dat ik aanwezig kan zijn. Donderdag Deströyer666 in Arnhem, vrijdag Industrial-feest in Rotterdam en zondag dit...Ik hoop dat ik genoeg cashxhzhzsz0rz heb, dan ben ik er wel. |
|
Anders sla je dat industrial geneuzel maar over Shining [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-03-2006 0:34] |
|
Rotterdam zo ver weg Leeuwarden nòg verder weg Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
wtf woon jij wel niet? allebei goed te doen vanaf hier, het almachtige zwolle hehe Je moeder. |
|
Ryssen, in Twente mwa opzich is dat best ver voor mij. 2 uur reizen naar Rotterdam vanaf hier en +- 2½/3 uur naar Leeuwarden! hehe Zwolle ligt dan ook wat centraler wat dat betreft. [Dit bericht is gewijzigd door Duysternesse op 18-03-2006 2:49] Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Wat dat betreft is Maarssen ook wel gaaf. Ben zo in Utrecht, Jodendam, Den haag, Rotterdam, Arnhem. Allemaal binnen een uur. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-03-2006 13:26] |
|
quote: Nee, dat Industrial sla ik niet over. Ik ben hier wel gewoon bij denk ik, hehe. En ik zit in een uur in: Rotterdam, Amsterdam, Leiden, Haarlem, Den Haag, Delft en Utrecht. |
|
quote: Leiden, Haarlem en Delft ben ik ook binnen 1 uur a 1:15, zoiets. Centraal wonen heersch |
|
quote:Nu nog centraal en bereikbaar. In een stad oid. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: |
|
Ehh dat bereikbaar valt ook wel mee. Gaat ieder half uur een trein vanaf Utrecht (en ook vanaf amsterdam) naar Maarssen. Ok, s'nachts is wel klote, maar veel grote steden zijn s'nachts (na 1 uur ofzo) ook al een probleem. Of je zit in een nachttrein die eerst half Nederland doorgaat. |
|
Is er nu al nieuws of deze package ook naar België komt? Urgehal wilk wel es te zien krijgen!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
+1 +1 +1 +1 +1 +1 Shining for teh wing signature |
|
quote: Dat is een fout op de site! Het is gewoon een middagconcert. |
|
Ah, beter. |
|
gewoon een balachelijk geniale line-up met deze bands Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
in leeuwarden is urgehal headliner, als 't goed is. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Hm, wat een aparte tautologie. |
|
quote: Klopt. Dat zei Deathwish al... |
|
oh, nouja topic niet goed doorgelezen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Tautologie is in zeker?of is het mode? dat dat tegenwoordig goed valt?,of een hype?,een rage? NEE HET IS HELHUN!!!die een fles wijn opheeft. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
fuck spel ik mijn naam ook nog verkeerd Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |