|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Flikker op met je Shining, kut band. |
|
quote:+1 Maar Urgehal is live de moeite waard en de laatste Salacious Gods CD is geniaal. De Baroeg is op een zondag zag ik net; Daar ga ik denk wel heen. Ik neem aan dat Shining headlined dus vroeg weer thuis. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Baroeg ja. De andere 2 concerten waren WEL gaaf, vooral in de Gloppe in Leeuwarden. |
|
Shining heerscht. Aanwezig dus. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-02-2006 17:51] |
|
Dat wordt Leeuwarden. yeah Urgehal Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Oei, krijg er spontaan dorst van |
|
quote:Al helemaal vergeten. Dat ze zich daar zo snel weer durven te vertonen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat was een deal... Ze zouden terugkomen om het goed te maken. |
|
quote: + 1 We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Jullie zien de band van de avond over het hoofd! Urgehal! Zeker aanwezig, jammer dat ik Urgehal de laatste keer miste. |
|
Ben er misschien ook bij in Rotterdam. Urgehal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Urgehal is wel de moeite waard om voor naar Rotterdam te gaan ja. De andere bands boeien me geen reet eerlijk gezegd (vooral shining ). maar Urgehal is zo vet dat wil ik niet laten schieten. don't mistake lack of talent for genius |
|
Urgehal is gaaf, nog gezien met Thunderbolt als ik het goed heb. Against God and Government |
|
Yeps, met Thunderbolt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb ze nog nooit live gezien, maar op CD vind ik Urgehal verre van bijzonder. Het 2e (dacht ik) album is wel ok... |
|
Aanwezig! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
niet in Belgiƫ????? signature |
|
quote: Misschien 04/04. Mail ze even anders. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-02-2006 13:38] |
|
I'm on my way! signature |
|
In Leeuwarden headlined Urgehal. |
|
mooi want die kutband boeit me niet shinign ben ik nu wel benieuwd naar Je moeder. |
|
|
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Goeie zaak! |
|
wat is er opeens zo enorm klote aan ShininG? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |