IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Oi! / RAC Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-02-2006 16:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

http://nordiskaforlaget.se/produkter/#

Ze hebben het niet, wel veel andere zooi. Je kunt ze een mailtje sturen, misschien kunnen zij er nog ergens aankomen. Als ik thuis ben zal ik even kijken op welk label die van mij is uitgebracht, al dacht ik dat het eigen beheer is...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-02-2006 17:08 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



WTF behold...

kanker, net nu ik geen geld heb.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-02-2006 17:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 februari 2006 23:03 schreef Heiden het volgende:
Hier komt genoeg spul voorbij om dat lijstje verder aan te vullen;
http://www.radio.bloodandhonour.com/index.php



thanks!!

now playing

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-02-2006 17:09]


Je moeder.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-02-2006 17:26 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht



Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 27-02-2006 17:53 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht



United Blood - Road To Victory

Vette aanrader, alleen jammer dat de tweede persing noodgedwongen bliepjes bevat.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-02-2006 18:56 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Kankerzooi! Vrijheid van meningsuiting geld alleen nog maar als het om joods nationalisme gaat...
Macht und Ehre was vroeger ook zo'n zwaar verboden band die hun muziek op CD-R's moesten mikken en het dan via via te verspreiden, ze zijn tegenwoordig iets gematigder en kunnen nu min of meer via de reguliere kanalen werken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-02-2006 18:59 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik dacht dat we na de 2e wereld oorlog met dit soort ongein zouden kappen

edit: foutje

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-02-2006 19:00]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-02-2006 19:01 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Kanker dan op uit dit topic, ga je aftrekken op de myspace account van zo'n sletje van je.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-02-2006 19:03 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ach kinderachtig gedoe.. krijg een leven. ik heb 1 nu jij je kan het jonge!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-02-2006 19:04 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja, doei.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-02-2006 19:19 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Hm, het gaat weer lekker zeg...niet een topik hier kan ook echt alleen maar over de muziek gaan...tssssssss


Fuck the world and fuck you


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-02-2006 19:20 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht



naja, ontopic dan maar...

http://hatemonitor.csusb.edu/images/dartmouth/DachauBodiesApril_45.jpg

HELDEN!! niet? laten we allemaal 2 akkoorden hardcore over ze gaan maken!!



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-02-2006 19:20 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 19:19 schreef mental het volgende:
Hm, het gaat weer lekker zeg...niet een topik hier kan ook echt alleen maar over de muziek gaan...tssssssss


dit heeft GEEN ZAK met muziek temaken...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-02-2006 19:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

flikker toch op lul.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 27-02-2006 19:22]


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-02-2006 19:22 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ga ergens anders topiks verzieken ja ?


Fuck the world and fuck you


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-02-2006 19:25 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

sorry, weten jullie even wat ik er van vind, dit moest er echt uit....

en havenblasters was ook zeer serieus bedoeld schat

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-02-2006 19:26]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-02-2006 19:26 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-02-2006 19:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht



Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-02-2006 19:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

de havenblasters serieus


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-02-2006 19:28 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 februari 2006 19:25 schreef jbassist het volgende:
sorry, weten jullie even wat ik er van vind, dit moest er echt uit....

en havenblasters was ook zeer serieus bedoeld schat


Ga jodenkoeken eten, jankwijf.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-02-2006 19:28 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

gast.....


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-02-2006 19:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 19:25 schreef jbassist het volgende:
sorry, weten jullie even wat ik er van vind, dit moest er echt uit....

en havenblasters was ook zeer serieus bedoeld schat


Moet kunnen, iedereen mag zijn mening ventileren.

NP: Jew Slaughter


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-02-2006 19:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 19:20 schreef jbassist het volgende:
dit heeft GEEN ZAK met muziek temaken...


Dat klopt inderdaad. De meeste bands in dit genre hebben 0,0 muzikaal talent en maken muziek alleen omwille van hun mongoloïde ideologie. Van mij mogen ze, maar als ik een kaalkopje zou zijn, dan zou ik me schamen voor de lage niveau wat door de meeste van de artiesten tentoonspreid wordt. Wanneer ideologie de enige of voornaamste reden is om muziek te maken is het resultaat meestal kut.

Ongeacht de ideologie.

Doe het dan tenminste goed zoals Graveland of Nokturnal Mortum die behalve ideologie tenminste ook nog kunnen musiceren.


NP: Graveland - Carpathian Wolves.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 27-02-2006 19:40]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-02-2006 19:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

on topik : De geweldige Public Enemy maar weer eens opgezet. erg goeie shit, heb alleen Englands Glory maar ga echt op zoek naar meer,alles klopt gewoon aan die band !


Fuck the world and fuck you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-02-2006 19:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 19:31 schreef mental het volgende:
on topik : De geweldige Public Enemy maar weer eens opgezet.



It takes a nation of millions....


is inderdaad een enorm vette plaat. Echt. Ik draai het nog steedsregelmatig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen