|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
http://nordiskaforlaget.se/produkter/# Ze hebben het niet, wel veel andere zooi. Je kunt ze een mailtje sturen, misschien kunnen zij er nog ergens aankomen. Als ik thuis ben zal ik even kijken op welk label die van mij is uitgebracht, al dacht ik dat het eigen beheer is... |
|
WTF behold... kanker, net nu ik geen geld heb. |
|
quote: thanks!! now playing [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-02-2006 17:09] Je moeder. |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Kankerzooi! Vrijheid van meningsuiting geld alleen nog maar als het om joods nationalisme gaat... Macht und Ehre was vroeger ook zo'n zwaar verboden band die hun muziek op CD-R's moesten mikken en het dan via via te verspreiden, ze zijn tegenwoordig iets gematigder en kunnen nu min of meer via de reguliere kanalen werken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik dacht dat we na de 2e wereld oorlog met dit soort ongein zouden kappen edit: foutje [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-02-2006 19:00] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Kanker dan op uit dit topic, ga je aftrekken op de myspace account van zo'n sletje van je. |
|
ach kinderachtig gedoe.. krijg een leven. ik heb 1 nu jij je kan het jonge! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ja, doei. |
|
Hm, het gaat weer lekker zeg...niet een topik hier kan ook echt alleen maar over de muziek gaan...tssssssss Fuck the world and fuck you |
|
naja, ontopic dan maar... http://hatemonitor.csusb.edu/images/dartmouth/DachauBodiesApril_45.jpg HELDEN!! niet? laten we allemaal 2 akkoorden hardcore over ze gaan maken!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: dit heeft GEEN ZAK met muziek temaken... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
flikker toch op lul. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 27-02-2006 19:22] Fuck the world and fuck you |
|
Ga ergens anders topiks verzieken ja ? Fuck the world and fuck you |
|
sorry, weten jullie even wat ik er van vind, dit moest er echt uit.... en havenblasters was ook zeer serieus bedoeld schat [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-02-2006 19:26] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
Fuck the world and fuck you |
|
de havenblasters serieus Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ga jodenkoeken eten, jankwijf. |
|
gast..... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Moet kunnen, iedereen mag zijn mening ventileren. NP: Jew Slaughter Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dat klopt inderdaad. De meeste bands in dit genre hebben 0,0 muzikaal talent en maken muziek alleen omwille van hun mongoloïde ideologie. Van mij mogen ze, maar als ik een kaalkopje zou zijn, dan zou ik me schamen voor de lage niveau wat door de meeste van de artiesten tentoonspreid wordt. Wanneer ideologie de enige of voornaamste reden is om muziek te maken is het resultaat meestal kut. Ongeacht de ideologie. Doe het dan tenminste goed zoals Graveland of Nokturnal Mortum die behalve ideologie tenminste ook nog kunnen musiceren. NP: Graveland - Carpathian Wolves. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 27-02-2006 19:40] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
on topik : De geweldige Public Enemy maar weer eens opgezet. erg goeie shit, heb alleen Englands Glory maar ga echt op zoek naar meer,alles klopt gewoon aan die band ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: It takes a nation of millions.... is inderdaad een enorm vette plaat. Echt. Ik draai het nog steedsregelmatig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |