|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 26-02-2006 20:07] |
|
quote: |
|
Skrewdriver Bully Boys Nordic Thunder Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
The 4-Skins Oxymoron Dicemen Discipline Agnostic Front Mad Sin Country Dick Montana Nekromantix The Vandals Bambix Antidote Disko Disko Partizani |
|
De term RAC is al in diverse topics voorbij gekomen. Maar wat is het eigenlijk? |
|
quote: Rock Against Communism. |
|
Verdomme, helemaal vergeten, hier wou ik nog een topik over openen nou ja. Zit nu Public Enemy : Englands Glory te luisteren en dat rockt ! als er iemand iets weet van toffe rac en oi concerten in nederland of belgie...graag posten ! bij voorbaat dank ! of, emailen is beter denk ik aan de andere kant Fuck the world and fuck you |
|
Cock Sparrer en Cockney Rejects niet te vergeten. Oh, en als RAC genoemd wordt zie ik ook geen reden om SHARP niet te noemen. "I find your lack of faith disturbing." |
|
juist wel Fuck the world and fuck you |
|
Die viel te verwachten... Om op je vraag te antwoorden m.b.t. Oi!-concerten in België: ik zou de agenda van de Lintfabriek in Kontich maar eens in het oog houden dan. Vroegâh speelden daar wel wat vage bands, weet niet of dat nog steeds het geval is. "I find your lack of faith disturbing." |
|
Sharp zijn een stel linkse skinheads, RAC is een muziekstroming en daar hebben we het hier over. Ik heb ooit al eens een Oi! topic geopend hier, maar ik geloof niet dat dat nog ergens te vinden is. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Vorige week een split gekocht van White Wash en Straightlaced Nightmare, en vooral dat White Wash is erg vet moet ik zeggen. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1044221 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dicemen is toch psychobilly? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Blijkbaar ziet ijsregen alle punk als oi ofzo |
|
quote: Dank! Hoe flik je dat nou? De searchfunctie doet het niet bij twee- en drieletterige woorden, of hoe zat dat nog eens? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: The 4-Skins (oi) Oxymoron (punk) Dicemen (rock 'n roll) Discipline (oi) Agnostic Front (hardcore) Mad Sin (psychobilly) Country Dick Montana (zegt me niks) Nekromantix (psychobilly) The Vandals (punkrock) Bambix (punkrock) Antidote (punk) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Zoek op topicstarter: Heiden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik ben soms niet de snuggerste. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Hier komt genoeg spul voorbij om dat lijstje verder aan te vullen; http://www.radio.bloodandhonour.com/index.php NP: B&H Radio/Razors Edge - Whatever it Takes Streetwise and mean, Combat 18! Whatever it takes! Whatever it takes! DEATH TO ZOG! DEATH TO ZOG! Wat een heerschnummer is dat toch! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Volgens mij zijn beide mixen van hardcore en oi ... |
|
Discipline is inderdaad een mix van hardcore en Oi!, de laatste jaren steeds meer richting de Oi!. Agnostic Front is NYHC van de zuiverste soort, dat er wel eens Oi! word geroepen in een nummer betekent nog niet dat het dan ook Oi! is. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
SS-Totenkopf is ook echt vet. De naam is wat ernstiger dan de teksten, de teksten zijn meer nationalistisch dan nazistisch. |
|
quote: Ooit nog eens gelezen dat blazing.ws die in het assortiment had, maar ik heb 'm daar nooit kunnen vinden. Een tip waar er aan te komen is? Ik luister zelf niet heel veel naar dit soort muziek, af en toe wel lekker om te draaien. Vooral Sturmwehr weet de cd speler vaak te vinden. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Hm, ik denk niet dat het nog ergens te krijgen is. Overigens is die cd door mijn toedoen niet meer te krijgen. Die cd was onderdeel van een trade, en ze hadden er maar 1 van. Ik kocht hem 1 minuut nadat het online stond dat het te koop was. "De snelste koop ooit." Ik ga effe kijken op Nordiska Förlaget voor je. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 27-02-2006 16:57] |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |