IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Oi! / RAC Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-02-2006 19:34 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hahaha Chelman, je humor blijft geweldig


Fuck the world and fuck you


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-02-2006 19:34 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik ben het wel in grote lijnen met je eens, vooral uit Duitsland komt een hoop regelrechte zooi, iedere skinhead zit daar in zo'n prutsbandje. Maar er is zeker niveau te vinden in de rechtse muziek, vooral Engeland had altijd goeie bands, maar het wordt met het jaar beter en beter. Vooral uit Amerika komen tegenwoordig regelrechte heerschbands en zelfs uit Duitsland komen nu steeds betere bandjes, vroeger vond ik eigenlijk alleen Störkraft en Stahlgewitter te pruimen van het Duitse gebeuren.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-02-2006 19:37 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

@Chelman:

my point exactly... je verwoord het niet iets beter als mij, alleen gaat het wel de IQ van de gemiddelde bezoeker van dit topic teboven ben ik bang

het is al een verloren zaak hehehe maargoed...

NP; Nasum - We Curse You All dat verwoord het al aardig

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-02-2006 19:39]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-02-2006 19:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

pfffff


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-02-2006 19:43 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 februari 2006 19:37 schreef jbassist het volgende:
@Chelman:

my point exactly... je verwoord het niet iets beter als mij, alleen gaat het wel de IQ van de gemiddelde bezoeker van dit topic teboven ben ik bang




LOL!

Je komt zelf gelukkig enorm intelligent over.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-02-2006 19:43]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-02-2006 19:44 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 19:37 schreef jbassist het volgende:
@Chelman:

my point exactly... je verwoord het niet iets beter als mij, alleen gaat het wel de IQ van de gemiddelde bezoeker van dit topic teboven ben ik bang

het is al een verloren zaak hehehe maargoed...

NP; Nasum - We Curse You All dat verwoord het al aardig


IQ als in Indoctrinatie Quotient?
Je moet niet lullen over dingen waar je geen verstand van hebt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-02-2006 19:44 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

@Burzum: en jij moest je behoorlijk debiele zinnetje ook nodig verbeteren

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-02-2006 19:45]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-02-2006 19:45 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

je wordt vervelend nu.


Fuck the world and fuck you


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-02-2006 19:47 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ja, sorry.. ik ben al weg... zulks zit me gewoon hoog, het is nergens voor nodig lieve mensen, wat hebben die arme joden jullie dezertijd nog aangedaan btw?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 27-02-2006 19:49 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Bitchfight!!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-02-2006 19:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 februari 2006 19:44 schreef jbassist het volgende:
@Burzum: en jij moest je behoorlijk debiele zinnetje ook nodig verbeteren


Dat heb ik dan ook gedaan


[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-02-2006 19:51]


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 27-02-2006 19:50 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 19:29 schreef Chelman het volgende:
Dat klopt inderdaad. De meeste bands in dit genre hebben 0,0 muzikaal talent en maken muziek alleen omwille van hun mongoloïde ideologie. Van mij mogen ze, maar als ik een kaalkopje zou zijn, dan zou ik me schamen voor de lage niveau wat door de meeste van de artiesten tentoonspreid wordt.


vraagje, welke bands ken je, het blijkt dat je je er toch wel mee bezig houdt?


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 27-02-2006 19:50 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 19:03 schreef jbassist het volgende:
ach kinderachtig gedoe.. krijg een leven. ik heb 1 nu jij je kan het jonge!


Laatste wat ik er vandaag over zeg, maar het feit dat jij screenshots maakt, ze netjes op maat knipt, upload en er vervolgens mee patst in het MySpace topic lijkt er toch wel op dat jouw leven zich voornamelijk op MySpace afspeelt..

quote:
Op 27 februari 2006 14:52 schreef jbassist het volgende:


hahahaha.... dusssssss!!! mijn hele dag is weer goed daar niet van


[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 27-02-2006 19:56]


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 27-02-2006 19:51 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 19:20 schreef jbassist het volgende:


naja, ontopic dan maar...

http://hatemonitor.csusb.edu/images/dartmouth/DachauBodiesApril_45.jpg

HELDEN!! niet? laten we allemaal 2 akkoorden hardcore over ze gaan maken!!


RAC staat toch niet per definitie voor holocaustverheerlijking, of zie ik dat nou verkeerd?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-02-2006 19:54 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

wel de kutherrie waar het de laatste bladzijden vrijwel alleen overging... en wat heeft myspace hier mee temaken?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-02-2006 19:57 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 februari 2006 19:54 schreef jbassist het volgende:
wel de kutherrie waar het de laatste bladzijden vrijwel alleen overging...


Topictitel?

Oi! / RAC, daar ging het ook over.



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 27-02-2006 20:01 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

http://www.bhvlaanderen.net.tc/

Hehe, iemand heeft de Blood & Honour Vlaanderen site gehacked


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 27-02-2006 20:01 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

deze band wil ik men aanbevelen:
CUT THROAT (klik erop en huiver)


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-02-2006 20:03 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 19:50 schreef nuclearwarfare het volgende:
Laatste wat ik er vandaag over zeg, maar het feit dat jij screenshots maakt, ze netjes op maat knipt, upload en er vervolgens mee patst in het MySpace topic lijkt er toch wel op dat jouw leven zich voornamelijk op MySpace afspeelt..




ze zijn niet bepaald netjes opmaat geknipt als ik nog eens goed kijk, en daarnaast heb ik dit weekend intotaal een kleine 40 uur gewerkt (live geluid.. ) ga ik momenteel regelmatig europa in als vaste geluidsman een erg toffe band, (volgende week manchester met het bedrijf waar ik WERK.. ja het kan) had ik daadwerkelijk de meeste aanwezige uren van ieder op mijn opleiding en heb ik momenteel 3 demo's gemaakt voor bands die echt daadwerkelijk muziek maken.... volges mij kan ik gerust zeggen dat mijn leventje niet om een site heen speelt.. en wat doe jij zoal dan?

en dit is idd ook mijn laatste zegje hier over...

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-02-2006 20:04]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 27-02-2006 20:05 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 20:03 schreef jbassist het volgende:
ze zijn niet bepaald netjes opmaat geknipt als ik nog eens goed kijk, en daarnaast heb ik dit weekend intotaal een kleine 40 uur gewerkt (live geluid.. ) ga ik momenteel regelmatig europa in als vaste geluidsman een erg toffe band, (volgende week manchester met het bedrijf waar ik WERK.. ja het kan) had ik daadwerkelijk de meeste aanwezige uren van ieder op mijn opleiding en heb ik momenteel 3 demo's gemaakt voor bands die echt daadwerkelijk muziek maken.... volges mij kan ik gerust zeggen dat mijn leventje niet om een site heen speelt.. en wat doe jij zoal dan?

en dit is idd ook mijn laatste zegje hier over...

sodekanker nou eens op met je geouwehoer


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 27-02-2006 20:07 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Nou laat degene die wel over deze "muziek" willen praten hier hun gang gaan staat het je niet aan, post hier dan ook niet.





SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-02-2006 20:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 19:50 schreef ouwe het volgende:
vraagje, welke bands ken je, het blijkt dat je je er toch wel mee bezig houdt?


Ik houd me gewoon veel met muziek bezig. En zo heb ik weleens via een zoektocht langs de sites van W.A.R., SF, vinlandwinds etc. allerlei samples mogen proeven.

Er was een site waar je echt fucking veel had (1-2 nummers per album). De naam ben ik nu kwijt maar het was een soort hosting-pralplu voor allerlei sites van kaalkopjes waaronder dus ook een of andere muzieksite zat. Ik heb toen echt uren van dat spul een eerlijke kans gegeven.

De verhouding was 90/10-bagger/redelijk. Teleurstellend eigenlijk. Toegegeven het was niet zo kwellend als mijn powermetal onderzoekjes...maar het kwam dicht in de buurt.


@mental- It takes a nation of millions... is gewoon een van de beste rap platen of all time. En dat ondanks vele Slayer samples.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 27-02-2006 20:12 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

ok, ik geef je gelijk dat veel bands echt bagger van de bovenste plank is, maar meestal is dat al wel van de bandnaam zelf af te leiden. maar pas op, er zitten echt pareltjes tussen dus al de kaalkoppen over een plank scheren moet je niet doen. zoals gezegd, luister bovenstaande mp3 maar eens...


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 27-02-2006 20:18 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 20:01 schreef ouwe het volgende:
deze band wil ik men aanbevelen:
CUT THROAT (klik erop en huiver)


Ik huiver inderdaad
Mijn god..... Is dit serieus?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2006 20:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 20:09 schreef Chelman het volgende:
De verhouding was 90/10-bagger/redelijk. Teleurstellend eigenlijk. Toegegeven het was niet zo kwellend als mijn powermetal onderzoekjes...maar het kwam dicht in de buurt.

Is dat niet inherent aan metal/rock/muziek stijlen waarbij een bepaalde attitude hoort cq uitstraalt?

Kijk naar blek? Hoeveel my first sony gepruts vindt er daar niet plaats? Rap?


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen