|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha Chelman, je humor blijft geweldig Fuck the world and fuck you |
|
@Chelman: my point exactly... je verwoord het niet iets beter als mij, alleen gaat het wel de IQ van de gemiddelde bezoeker van dit topic teboven ben ik bang het is al een verloren zaak hehehe maargoed... NP; Nasum - We Curse You All dat verwoord het al aardig [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-02-2006 19:39] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
pfffff Fuck the world and fuck you |
|
quote: LOL! Je komt zelf gelukkig enorm intelligent over. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-02-2006 19:43] |
|
quote: IQ als in Indoctrinatie Quotient? Je moet niet lullen over dingen waar je geen verstand van hebt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
@Burzum: en jij moest je behoorlijk debiele zinnetje ook nodig verbeteren [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-02-2006 19:45] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
je wordt vervelend nu. Fuck the world and fuck you |
|
ja, sorry.. ik ben al weg... zulks zit me gewoon hoog, het is nergens voor nodig lieve mensen, wat hebben die arme joden jullie dezertijd nog aangedaan btw? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Bitchfight!!! |
|
quote: Dat heb ik dan ook gedaan [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-02-2006 19:51] |
|
quote: vraagje, welke bands ken je, het blijkt dat je je er toch wel mee bezig houdt? |
|
quote: Laatste wat ik er vandaag over zeg, maar het feit dat jij screenshots maakt, ze netjes op maat knipt, upload en er vervolgens mee patst in het MySpace topic lijkt er toch wel op dat jouw leven zich voornamelijk op MySpace afspeelt.. quote: [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 27-02-2006 19:56] |
|
quote: RAC staat toch niet per definitie voor holocaustverheerlijking, of zie ik dat nou verkeerd? |
|
wel de kutherrie waar het de laatste bladzijden vrijwel alleen overging... en wat heeft myspace hier mee temaken? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Topictitel? Oi! / RAC, daar ging het ook over. |
|
|
|
deze band wil ik men aanbevelen: CUT THROAT (klik erop en huiver) |
|
quote: ze zijn niet bepaald netjes opmaat geknipt als ik nog eens goed kijk, en daarnaast heb ik dit weekend intotaal een kleine 40 uur gewerkt (live geluid.. ) ga ik momenteel regelmatig europa in als vaste geluidsman een erg toffe band, (volgende week manchester met het bedrijf waar ik WERK.. ja het kan) had ik daadwerkelijk de meeste aanwezige uren van ieder op mijn opleiding en heb ik momenteel 3 demo's gemaakt voor bands die echt daadwerkelijk muziek maken.... volges mij kan ik gerust zeggen dat mijn leventje niet om een site heen speelt.. en wat doe jij zoal dan? en dit is idd ook mijn laatste zegje hier over... [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-02-2006 20:04] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: sodekanker nou eens op met je geouwehoer |
|
Nou laat degene die wel over deze "muziek" willen praten hier hun gang gaan staat het je niet aan, post hier dan ook niet. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik houd me gewoon veel met muziek bezig. En zo heb ik weleens via een zoektocht langs de sites van W.A.R., SF, vinlandwinds etc. allerlei samples mogen proeven. Er was een site waar je echt fucking veel had (1-2 nummers per album). De naam ben ik nu kwijt maar het was een soort hosting-pralplu voor allerlei sites van kaalkopjes waaronder dus ook een of andere muzieksite zat. Ik heb toen echt uren van dat spul een eerlijke kans gegeven. De verhouding was 90/10-bagger/redelijk. Teleurstellend eigenlijk. Toegegeven het was niet zo kwellend als mijn powermetal onderzoekjes...maar het kwam dicht in de buurt. @mental- It takes a nation of millions... is gewoon een van de beste rap platen of all time. En dat ondanks vele Slayer samples. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ok, ik geef je gelijk dat veel bands echt bagger van de bovenste plank is, maar meestal is dat al wel van de bandnaam zelf af te leiden. maar pas op, er zitten echt pareltjes tussen dus al de kaalkoppen over een plank scheren moet je niet doen. zoals gezegd, luister bovenstaande mp3 maar eens... |
|
quote: Ik huiver inderdaad Mijn god..... Is dit serieus? |
|
quote:Is dat niet inherent aan metal/rock/muziek stijlen waarbij een bepaalde attitude hoort cq uitstraalt? Kijk naar blek? Hoeveel my first sony gepruts vindt er daar niet plaats? Rap? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |