IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Oi! / RAC Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-03-2006 17:38 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik heb snel DestrOi en wat zooi die heiden poste geluisterd.
En weet sowiso wel wat Anarcho en OI/RAC is dude.... maar het moet haast wel om de teksten gaan dan, want ik vind het, als je niet naar de teksten luisterd nog steeds muzikaal Identiek.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 21-03-2006 17:42 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

Dat is dan jouw probleem.


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-03-2006 17:44 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik denk eerder jouwe...
Maargoed.... ik ga wel weer dead kennedy's luisteren


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-03-2006 17:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2006 17:38 schreef jbassist het volgende:
ik heb snel DestrOi en wat zooi die heiden poste geluisterd.
En weet sowiso wel wat Anarcho en OI/RAC is dude.... maar het moet haast wel om de teksten gaan dan, want ik vind het, als je niet naar de teksten luisterd nog steeds muzikaal Identiek.


Voor buitenstaanders klinken dingen al snel identiek. Het gros van de Nederlanders hoort geen verschil tussen death, thrash en black metal. En dan hebben we het nog niet eens over de nuances die er binnen die drie stijlen zijn die één stroming nog verder onderverdelen en die voor ons gewoon duidelijk hoorbaar zijn.
Dus niet slap lullen Jbassist, denk eerst eens na voordat je met je fantastische bijdragen komt.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 21-03-2006 17:50]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 21-03-2006 17:51 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

Gericht aan JB:
Onzin. Natuurlijk hebben beide stijlen raakvlakken, ze komen tenslotte beide voort uit de punk, maar wat jij zegt is te simpel. Vergelijk bijvoorbeeld Combat 84 eens met de Crass.

[Dit bericht is gewijzigd door Cryptogram op 21-03-2006 17:52]


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-03-2006 18:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Jbassist wil gewoon over alles dat niet in zijn straatje past gaan lopen zieken, vooral als het volgens hem niet politiek correct genoeg is.
Ik raad je aan om eerst dingen te beluisteren voordat je met oordelen komt. En als je met die oordelen komt mag je je wel eens iets bescheidener opstellen in plaats van als een forumgod willen overkomen die altijd gelijk heeft.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 21-03-2006 19:20 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Ook niet te vergeten: Warhammer uit engeland.

2 weken terug traden ze op in belgie op een blood en honour feestje.
Was erg vermakelijk. Goede beukende rac met pakkende riffs.


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 21-03-2006 19:54 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

Zekers!

Kent u nog goede RAC uit India, mevrouw Devi?


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-03-2006 20:04 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 21 maart 2006 17:06 schreef jbassist het volgende:
Dat ligt hem dan aan de teksten neem ik aan? want "muzikaal" is het vaak identiek.


Klopt


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 28-03-2006 14:08 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Voor de liefhebbers van Italiaanse RAC, luister Civico 88 met het album "La Strada" heb het een paar weken geleden ontdekt maar ik ben helemaal verkocht


Against God and Government


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 29-03-2006 17:31 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Jocke Karlsson is gaaf


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 31-03-2006 23:09 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht



"And as things fell apart, nobody paid much attention"


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 04-04-2006 13:25 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/



Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 04-04-2006 16:12 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

Handige link!


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-04-2006 16:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nou en of.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-04-2006 17:35 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 4 april 2006 13:25 schreef Rensykdom het volgende:
http://www.rightmusic.info/mp3/music/



LOL@manowar


Suck my piss


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 04-04-2006 19:28 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Dat Armando - Spreek Nederlands! is TE geniaal, haha!


Nog zo stoere internet warrior.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-04-2006 20:34 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Godverdomme, wat is Fortress toch een geweldige band ! Ik heb er nu drie cds van, maar die Victory Or Valhalla is toch wel het gaafst, ruim 75 minuten aan brute White Power Rock and Roll.


Fuck the world and fuck you


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 05-04-2006 10:30 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht



"And as things fell apart, nobody paid much attention"


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 12-06-2006 12:34 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

Werd Fenris niet op de korrel genomen door justitie, vanwege de producten die ze proberen te verspreiden?


don't fuck the system, change it


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2006 12:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat heeft dat met Oi/RAC te maken?


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-06-2006 18:05 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2006 12:38 schreef Jenje het volgende:
Wat heeft dat met Oi/RAC te maken?


Fenris is een Oi/RAC mailorder.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2006 18:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah .. ik dacht dat het over you know who ging ...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-06-2006 18:37 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2006 18:06 schreef Jenje het volgende:
Ah .. ik dacht dat het over you know who ging ...


Neen, maar ik wist wel dat jij dat dacht.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 12-06-2006 18:40 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Meningen over de nieuwe Brigade M?
Moet 'm zelf nog eens horen..


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen