|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ik doe nou al 1 jaar en 9 maanden vakkenvullen en bevalt me best wel leuke collega's en wel redelijk zwaar werk maar ach is goed voor mijn spieren dus |
|
Ik heb een hele tijd een krantenwijk gehad, een maand of 2 vakkenvuller geweetst. Heb daarna bij een schoonmaak bedrijf gewerkt. En tegenwoordig werk ik gewoon fulltime.. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
archief werk bij de Sociale verzekeringsbank in Den Haag , ( te vergelijken met administratief werk ) magazijnwerk in een ziekenhuis ( wel leuk ) tegenwoordig heb je ook veel internetbaantjes (webredacteur ,scanner etc ) |
|
Opdienen in restaurants... Horecawerk sucks... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik werk bij een benzinestation..ik doe r vanalles maar ik ben voornamelijk kassamiep |
|
Moderator op forum, betaald zeer slecht maar is wel leuk |
|
Ik heb ongeveer 6 jaar bij een studentenflat, als een soort portier/huismeester, gewerkt. Dit was op de dinsdag avond en zaterdag morgen. En nu natuurlijk als Moderator op ZM. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Niet als je in de bar staat en dat doe ik dus full-time zelfs. |
|
krantewijk (met me grote NEW ROCK schoenen en me jas tot de grond en me spikes enz enz op de fiets lekker xtreme [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 06-01-2002 0:57] Godverdommen.. |
|
Krantenwijk, Beveiliging en heftruck chauf dat waren mijn bijbaantjes. |
|
Bessen plukken, folders bezorgen, krantenwijk, vakken vullen, Wiskunde bijles geven, dat zijn m'n bijbaantjes geweest. Op de universiteit heb ik een beetje aangeprogrammeerd en vaak practicum begeleid als bijbaantje. |
|
ik werk nu in een coputer winkel. dan bevalt me prima en ik kan ook nog eens goedkoop dingen kopen voor me bak |
|