|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ik doe nou al 1 jaar en 9 maanden vakkenvullen en bevalt me best wel leuke collega's en wel redelijk zwaar werk maar ach is goed voor mijn spieren dus |
|
Ik heb een hele tijd een krantenwijk gehad, een maand of 2 vakkenvuller geweetst. Heb daarna bij een schoonmaak bedrijf gewerkt. En tegenwoordig werk ik gewoon fulltime.. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
archief werk bij de Sociale verzekeringsbank in Den Haag , ( te vergelijken met administratief werk ) magazijnwerk in een ziekenhuis ( wel leuk ) tegenwoordig heb je ook veel internetbaantjes (webredacteur ,scanner etc ) |
|
Opdienen in restaurants... Horecawerk sucks... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik werk bij een benzinestation..ik doe r vanalles maar ik ben voornamelijk kassamiep |
|
Moderator op forum, betaald zeer slecht maar is wel leuk |
|
Ik heb ongeveer 6 jaar bij een studentenflat, als een soort portier/huismeester, gewerkt. Dit was op de dinsdag avond en zaterdag morgen. En nu natuurlijk als Moderator op ZM. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Niet als je in de bar staat en dat doe ik dus full-time zelfs. |
|
krantewijk (met me grote NEW ROCK schoenen en me jas tot de grond en me spikes enz enz op de fiets lekker xtreme [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 06-01-2002 0:57] Godverdommen.. |
|
Krantenwijk, Beveiliging en heftruck chauf dat waren mijn bijbaantjes. |
|
Bessen plukken, folders bezorgen, krantenwijk, vakken vullen, Wiskunde bijles geven, dat zijn m'n bijbaantjes geweest. Op de universiteit heb ik een beetje aangeprogrammeerd en vaak practicum begeleid als bijbaantje. |
|
ik werk nu in een coputer winkel. dan bevalt me prima en ik kan ook nog eens goedkoop dingen kopen voor me bak |
|
McDoom heeft ooit een zomerbaantje gehad als pleeschoonmaker(en douches, zowel dames als heren). Weer een sappig detail! |
|
Uhm, ik heb altijd bijbaantjes die nooit lang duren, omdat ik altijd ruzie krijg met mn baas enzo. Nu heb ik een bijbaantje bij een bakker, en gisteren werd er zo'n uitgedroogd pekelwijf ( ) kwaad op me omdat ik het wisselgeld niet in belgische frank wilde geven. Edit: Oja, en ik haat bijbaantjes. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 06-01-2002 11:58] |
|
bij mijn pa die heeft schildersbedrijf, dus ik mag altijd schuren, en waarschijnlijk vrijdag bij een broodjes zaak |
|
Ik ben bij een groentewinkel gewerkt, bij een electronica zaak. Een lokale radio omroep. Psygiatrische ziekenhuis........ Ik heb echt van alles gedaan. bla...bla...bla... |
|
Ik heb een jaar bij de AH gewerkt , dat nooit meer. 'K heb ook anderhalf jaar een tijdschrifenwijk gehad, dat was op zich wel relaxed, tof stukkie fietse En dan nog bij een wasmiddelenfabriek (KLOK), bij nog een andere supermarkt (Komart), bij een "enveloppefabriek" (van der Most), nog nog wat andere bijzaakjes.. Momenteel ben ik werkloos (blut) maar ga na de vakantie (morgen) stage lopen bij de Gigant in Apeldoorn .. |
|
mmhhh heb een hele zomer in een photo afdrukken en ontwikkelen zaak gewerkt. was wel tof eigenlijk en kon heel goe met collegas omgaan. ze wouden me terug aan nemen vorig zomer alleen de baas van mn baas wou me nie hebben omdatk klanten afschrik. *ROFL*. toen weekends en af en toe een weekje int magazijn van Neckerman gewerkt. KUT BAAN met van die domme mensen die nog nooit een pen in hun handen hebben gehad. UGH. is onmogelijk opt moment een baan te krijgen...*snik*... zie dr veel te eng uit... ja dat krijg je he als je wa aletrnatief bent! bah " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Krantewijk gedaan(heerst, lekker fietse met muziekje op, alleen zwaar klote in de winter of als het flink plenst), casette labeltjes plakken(lopende band werk, waarbij ik lekker mijn eigen gang kon gaan, was wel cool), en gewerkt in een distributiecentrum beter bekend als de Sperwer (elke zaterdag om 5 uur uit mijn nest, dat was minder). Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Toen ik nog op school zat, heb ik in de vakantie eens een keer via een uitzendbureau bij de MacDonalds gewerkt. Dat was toen best leuk en het verdiende ook nog wel goed (voor die tijd). Toen heb ik bijna 2 jaar bladen gelopen en daarna heb ik een aantal jaar schoongemaakt in kantoorgebouwen. En toen vond ik mijn eerste vaste baan. Verder heb ik vorig jaar een poosje op vrijwillige basis bij een biologische boer gewerkt. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
'k had een leuk bijbaantje. Namelijk orderbrieven voor chauffeurs op postcode leggen. Betaalde heeeeeel goed f20 per uur ('s avond) Moest er wel 6 km voor fietsen (wist niet dat zwolle zo groot was) Nu ben ik grootendeels aan het schoonmaken, tussen vrouwen die nooit iets met hun leven hebben gedaan en die alleen maar kunnen praten over wat ze vanavond gaan koken, en wat hun kinderen op school hebben gemaakt. Erg gezellig dus. Meestal na zo'n avondje schoon maken weet je weer waarom je studeerd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb 2 jaar in de AH gewerkt. Veel krantenwijken gehad. Nu werk ik al bijna 4 jaar bij een schoonmaakbedrijf. Bevalt me prima!! lekker rustig werken e.d. niemand die je controleert. Suck my piss |
|
Toen ik nog naar school ging,werkte ik in de grote vakantie om wat bij te verdienen.Ik ben -typiste -bandwerkster -tele-enquĂȘteur -poetsvrouw -kokkin -gegevensbeheerder geweest. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ik werk al bijna 2,5 jaar bij een grote horeca groothandel in het magazijn als orderpicker, eerst op zaterdagen en later op dinsdagen en vrijdagen (afhankelijk van school. aangezien ik nu een half jaartje met school gestopt ben is dat dus nu mijn vaste baan. Je moeder. |
|
Ik werk als postbode, bij de PTT juist ja! Word redelijk goed betaald, beter dan de AH En het is aardig werk, vrij in wat je doet.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |