IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Wandeltopic Vorige pagina | Volgende pagina
Freduk
Usericon van Freduk
Posted 04-05-2026 17:33 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Wandelvakantie geboekt naar Madeira, 1e week oktober.


Winter is coming


Sater
Usericon van Sater
Posted 04-05-2026 17:52 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Daar kan je helemaal niet lopend komen!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 04-05-2026 18:01 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Shit!!!! Ben ik toch weer opgelicht


Winter is coming


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 05-05-2026 15:06 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Nog een dag echt helemaal vrij, dus het er maar van genomen: Van station Olst via Fortmond en Duursche Waarden naar station Wijhe. 18,5 km.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 05-05-2026 18:38 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Mooie afstand. Ik doe ook wel eens 30+ km maar eigenlijk is dat wat mats voor me.


Winter is coming


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 05-05-2026 19:33 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Met de 12 KM en de zware legpress-oefing van gisteren mog in de benen, vond ik dit wel best.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-05-2026 19:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2026 17:33 schreef Freduk het volgende:
Wandelvakantie geboekt naar Madeira, 1e week oktober.


Beetje te doen met die nieuwe wandelvergunningen?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-05-2026 8:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2026 19:57 schreef iPim het volgende:
wandelvergunningen


Damn, dat loopt snel uit de hand op dat eiland.


last.fm | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-05-2026 10:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Net een week vakantie op Ameland gehad, veel gewandeld en gefietst. Mooi vogeleiland, de Peterson bewees het nut weer! Veel in het bos gelopen, aangezien alle toeristen op het strand waren. Zo dachten de vogels er ook over. Hoogtepunt: een koppel raven die aan het broeden waren.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 06-05-2026 10:05]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 06-05-2026 11:04 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

Zo mag ik het horen.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 19-05-2026 19:50 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Net naar de Jumbo een eindje verderop gewandeld, toch al snel meer dan een kilometer.
Nog in de stront weten te trappen.


Winter is coming


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 21-05-2026 0:09 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Twee-en-een-half uur aan het wandelen geweest, het eerste stuk tijdens de schemering door het bos nabij Eindhoven vervolgens door de buiten in de totale duisternis, kliklampje van de ANWB op.


Winter is coming


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-06-2026 12:22 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Etappes 12 en 13 van het Pieterpad ook afgevinkt dit weekend. Op de helft nu.


last.fm | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 15-06-2026 14:51 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 15 juni 2026 12:22 schreef Mark Z het volgende:
Etappes 12 en 13 van het Pieterpad ook afgevinkt dit weekend. Op de helft nu.
Loop je dan van OV-punt naar OV-punt, of hoe werkt dat?


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-06-2026 15:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2026 14:51 schreef KwelgeestIV het volgende:
Loop je dan van OV-punt naar OV-punt, of hoe werkt dat?


Je begint en eindigt altijd wel in de buurt van een bushalte of treinstation ja.

Wij proberen er altijd wel een weekend van te maken waarin we twee etappes doen. Zo hebben dit weekend dus de etappes Holten - Laren en Laren - Vorden gedaan. We zijn met de auto naar Vorden gereden en hebben daar de trein naar Holten gepakt. We sliepen dus na dag 1 in de buurt van Laren en liepen vervolgens op dag 2 terug naar onze auto.

Maar het is bij iedere etappe weer even uitzoeken wat het handigst is.


last.fm | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Sater
Usericon van Sater
Posted 15-06-2026 17:45 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik heb wel eens een etappe met iemand meegelopen, maar vanaf het einde van de officiële route moesten we na een kilometer of twintig nog vijf extra naar een station lopen.

Dat stuk bij Vorden is mooi. Toevallig afgelopen herfst daar in de omgeving geweest en toen stuitte ik op het officiële midden van het Pieterpad.



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-06-2026 18:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Gisteren vanuit huis de volledige Kromme Rijn gevolgd van Utrecht centrum tot Wijk bij Duurstede. Dat was in totaal 34 km en dankzij wind in de rug was het in een krappe 6 uur gelopen. Ik merk wel dat ik wat minder meters in de benen heb ten opzichte van vorig jaar toen ik veel wandelde als voorbereiding op de Nijmeegse vierdaagse. De route is onderdeel van het Utrechtpad en Romeinse Limespad, maar niet heel sprankelend. Amelisweerd, zuid-west Odijk, kasteel Beverweerd, watertoren Werkhoven, Cothen en Wijk bij Duurstede waren wel leuke stukjes. Klassiek geval van het schaakgezegde "the threat was stronger than the execution". Gelukkig ben ik qua wandelroutes nooit zo kieskeurig.

quote:
Op 15 juni 2026 17:45 schreef Sater het volgende:
Ik heb wel eens een etappe met iemand meegelopen, maar vanaf het einde van de officiële route moesten we na een kilometer of twintig nog vijf extra naar een station lopen.



Met dit soort lange afstandsroutes is het vaak ook logischer om zelf te bepalen waar het meest opportune start- en eindpunt van je dagwandeling is. Liever iets langer doorlopen of juist inkorten voor een betere verbinding of overnachtingsmogelijkheid bijvoorbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-06-2026 18:30]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-06-2026 22:19 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Mijn semi-collega en oud-klasgenoot heeft een avondje avondvierdaagse gedaan vorige week. Of tenminste: een half uurtje een groep wandelaars steeds verder aan de horizon zien verdwijnen en er daarna boos de brui aan gegeven.

Was vroeger een schuchter jochie, maar ondertussen heeft hij sinds schooltijd zeventien assertiviteitsboeken én de leraar opgegeten en heeft nu een postuur waarbij strandbezoek en/of uitslapen gevaarlijk wordt omdat hij explodeert als hij te lang blijft liggen. Dat hij de rest van de groep de schuld gaf dat hij zelf het tempo niet kon bijbenen vond ik oprecht geestig.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 16-06-2026 7:48 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 15 juni 2026 18:28 schreef iPim het volgende:
Gisteren vanuit huis de volledige Kromme Rijn gevolgd van Utrecht centrum tot Wijk bij Duurstede. Dat was in totaal 34 km en dankzij wind in de rug was het in een krappe 6 uur gelopen. Ik merk wel dat ik wat minder meters in de benen heb ten opzichte van vorig jaar toen ik veel wandelde als voorbereiding op de Nijmeegse vierdaagse. De route is onderdeel van het Utrechtpad en Romeinse Limespad, maar niet heel sprankelend. Amelisweerd, zuid-west Odijk, kasteel Beverweerd, watertoren Werkhoven, Cothen en Wijk bij Duurstede waren wel leuke stukjes. Klassiek geval van het schaakgezegde "the threat was stronger than the execution". Gelukkig ben ik qua wandelroutes nooit zo kieskeurig.



Mooi stuk indd. In die contreien als kind opgegroeid. Serieuze afstand ook.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-06-2026 7:52 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2026 22:19 schreef Ralph het volgende:
Mijn semi-collega en oud-klasgenoot heeft een avondje avondvierdaagse gedaan vorige week. Of tenminste: een half uurtje een groep wandelaars steeds verder aan de horizon zien verdwijnen en er daarna boos de brui aan gegeven.

Was vroeger een schuchter jochie, maar ondertussen heeft hij sinds schooltijd zeventien assertiviteitsboeken én de leraar opgegeten en heeft nu een postuur waarbij strandbezoek en/of uitslapen gevaarlijk wordt omdat hij explodeert als hij te lang blijft liggen. Dat hij de rest van de groep de schuld gaf dat hij zelf het tempo niet kon bijbenen vond ik oprecht geestig.
Als je in een groep loopt maak je van tevoren afspraken. Om de groep bij elkaar te houden zet je de traagste voorop. Als de rest hierdoor niet meer aan een fatsoenlijke training toekomt zou het ze sieren als ze dit aan je collega melden zodat die opzoek gaat naar een rengroep waarvan het tempo meer aansluit bij dat van hemzelf.

Maar als je het allemaal niet snapt en van een afstandje bekijkt is het natuurlijk "oprecht geestig" allemaal. Je bent toe aan vakantie.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-06-2026 13:37 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Duidelijk geen afspraken gemaakt onderling, die gozer die denkt dat hij zonder enige training met dat logge lijf tien kilometer flink kan doorstampen, dat ook niet kenbaar maakt en na een half uur omdraait en naar huis banjert; ik vind dat geestig ja. Scheelt ook wel als je die gozer kent, en een paar man uit die woongroep omdat die hier wel eens een blauwe maandag gelopen hebben. Juist het feit dat dit zo'n luidruchtige betweter is die iedereen altijd wel even denkt te kunnen vertellen hoe het zit, maakt zoiets extra grappig.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-06-2026 13:50 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Gyros met friet en 2 flesjes Mythos, por favor.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-06-2026 14:18 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dat is voor de toeristen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 16-06-2026 14:29 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Een halve liter retsina en een gedroogde vis graag.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-06-2026 15:32 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dat klinkt al beter.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2026 Stichting ZwareMetalen