![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Wandelvakantie geboekt naar Madeira, 1e week oktober. Winter is coming |
|||||||||
|
Daar kan je helemaal niet lopend komen! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Shit!!!! Ben ik toch weer opgelicht Winter is coming |
|||||||||
|
Nog een dag echt helemaal vrij, dus het er maar van genomen: Van station Olst via Fortmond en Duursche Waarden naar station Wijhe. 18,5 km. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Mooie afstand. Ik doe ook wel eens 30+ km maar eigenlijk is dat wat mats voor me. Winter is coming |
|||||||||
|
Met de 12 KM en de zware legpress-oefing van gisteren mog in de benen, vond ik dit wel best. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: Damn, dat loopt snel uit de hand op dat eiland. |
|||||||||
|
Net een week vakantie op Ameland gehad, veel gewandeld en gefietst. Mooi vogeleiland, de Peterson bewees het nut weer! Veel in het bos gelopen, aangezien alle toeristen op het strand waren. Zo dachten de vogels er ook over. Hoogtepunt: een koppel raven die aan het broeden waren. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 06-05-2026 10:05] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Zo mag ik het horen. |
|||||||||
|
Net naar de Jumbo een eindje verderop gewandeld, toch al snel meer dan een kilometer. Nog in de stront weten te trappen. Winter is coming |
|||||||||
|
Twee-en-een-half uur aan het wandelen geweest, het eerste stuk tijdens de schemering door het bos nabij Eindhoven vervolgens door de buiten in de totale duisternis, kliklampje van de ANWB op. Winter is coming |
|||||||||
|
Etappes 12 en 13 van het Pieterpad ook afgevinkt dit weekend. Op de helft nu. |
|||||||||
|
quote:Loop je dan van OV-punt naar OV-punt, of hoe werkt dat? Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: Je begint en eindigt altijd wel in de buurt van een bushalte of treinstation ja. Wij proberen er altijd wel een weekend van te maken waarin we twee etappes doen. Zo hebben dit weekend dus de etappes Holten - Laren en Laren - Vorden gedaan. We zijn met de auto naar Vorden gereden en hebben daar de trein naar Holten gepakt. We sliepen dus na dag 1 in de buurt van Laren en liepen vervolgens op dag 2 terug naar onze auto. Maar het is bij iedere etappe weer even uitzoeken wat het handigst is. |
|||||||||
|
Ik heb wel eens een etappe met iemand meegelopen, maar vanaf het einde van de officiële route moesten we na een kilometer of twintig nog vijf extra naar een station lopen. Dat stuk bij Vorden is mooi. Toevallig afgelopen herfst daar in de omgeving geweest en toen stuitte ik op het officiële midden van het Pieterpad. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Gisteren vanuit huis de volledige Kromme Rijn gevolgd van Utrecht centrum tot Wijk bij Duurstede. Dat was in totaal 34 km en dankzij wind in de rug was het in een krappe 6 uur gelopen. Ik merk wel dat ik wat minder meters in de benen heb ten opzichte van vorig jaar toen ik veel wandelde als voorbereiding op de Nijmeegse vierdaagse. De route is onderdeel van het Utrechtpad en Romeinse Limespad, maar niet heel sprankelend. Amelisweerd, zuid-west Odijk, kasteel Beverweerd, watertoren Werkhoven, Cothen en Wijk bij Duurstede waren wel leuke stukjes. Klassiek geval van het schaakgezegde "the threat was stronger than the execution". Gelukkig ben ik qua wandelroutes nooit zo kieskeurig. quote: Met dit soort lange afstandsroutes is het vaak ook logischer om zelf te bepalen waar het meest opportune start- en eindpunt van je dagwandeling is. Liever iets langer doorlopen of juist inkorten voor een betere verbinding of overnachtingsmogelijkheid bijvoorbeeld. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-06-2026 18:30] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|||||||||
|
Mijn semi-collega en oud-klasgenoot heeft een avondje avondvierdaagse gedaan vorige week. Of tenminste: een half uurtje een groep wandelaars steeds verder aan de horizon zien verdwijnen en er daarna boos de brui aan gegeven. Was vroeger een schuchter jochie, maar ondertussen heeft hij sinds schooltijd zeventien assertiviteitsboeken én de leraar opgegeten en heeft nu een postuur waarbij strandbezoek en/of uitslapen gevaarlijk wordt omdat hij explodeert als hij te lang blijft liggen. Dat hij de rest van de groep de schuld gaf dat hij zelf het tempo niet kon bijbenen vond ik oprecht geestig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote:Mooi stuk indd. In die contreien als kind opgegroeid. Serieuze afstand ook. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote:Als je in een groep loopt maak je van tevoren afspraken. Om de groep bij elkaar te houden zet je de traagste voorop. Als de rest hierdoor niet meer aan een fatsoenlijke training toekomt zou het ze sieren als ze dit aan je collega melden zodat die opzoek gaat naar een rengroep waarvan het tempo meer aansluit bij dat van hemzelf. Maar als je het allemaal niet snapt en van een afstandje bekijkt is het natuurlijk "oprecht geestig" allemaal. Je bent toe aan vakantie. |
|||||||||
|
Duidelijk geen afspraken gemaakt onderling, die gozer die denkt dat hij zonder enige training met dat logge lijf tien kilometer flink kan doorstampen, dat ook niet kenbaar maakt en na een half uur omdraait en naar huis banjert; ik vind dat geestig ja. Scheelt ook wel als je die gozer kent, en een paar man uit die woongroep omdat die hier wel eens een blauwe maandag gelopen hebben. Juist het feit dat dit zo'n luidruchtige betweter is die iedereen altijd wel even denkt te kunnen vertellen hoe het zit, maakt zoiets extra grappig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Gyros met friet en 2 flesjes Mythos, por favor. |
|||||||||
|
Dat is voor de toeristen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Een halve liter retsina en een gedroogde vis graag. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Dat klinkt al beter. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
| Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
| Index / Algemeen |