![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Wandelvakantie geboekt naar Madeira, 1e week oktober. Winter is coming |
|||||||||
|
Daar kan je helemaal niet lopend komen! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Shit!!!! Ben ik toch weer opgelicht Winter is coming |
|||||||||
|
Nog een dag echt helemaal vrij, dus het er maar van genomen: Van station Olst via Fortmond en Duursche Waarden naar station Wijhe. 18,5 km. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Mooie afstand. Ik doe ook wel eens 30+ km maar eigenlijk is dat wat mats voor me. Winter is coming |
|||||||||
|
Met de 12 KM en de zware legpress-oefing van gisteren mog in de benen, vond ik dit wel best. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: Damn, dat loopt snel uit de hand op dat eiland. |
|||||||||
|
Net een week vakantie op Ameland gehad, veel gewandeld en gefietst. Mooi vogeleiland, de Peterson bewees het nut weer! Veel in het bos gelopen, aangezien alle toeristen op het strand waren. Zo dachten de vogels er ook over. Hoogtepunt: een koppel raven die aan het broeden waren. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 06-05-2026 10:05] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Zo mag ik het horen. |
|||||||||
|
Net naar de Jumbo een eindje verderop gewandeld, toch al snel meer dan een kilometer. Nog in de stront weten te trappen. Winter is coming |
|||||||||
|
Twee-en-een-half uur aan het wandelen geweest, het eerste stuk tijdens de schemering door het bos nabij Eindhoven vervolgens door de buiten in de totale duisternis, kliklampje van de ANWB op. Winter is coming |
|||||||||
| Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
| Index / Algemeen |