IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Wandeltopic Vorige pagina
KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 16-06-2026 15:39 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Kokoretsi met ouzo.
Retsina moet wel van hele goede huize komen wil dat lekker zijn.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-06-2026 21:37 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Maat van me schenkt een hele redelijke, maar je hebt gelijk, het is niet snel écht lekker. Maar bij het eten heb ik het liever dan een grote bel bier; dat is iets voor 's middags na een rondje zwemmen.

Hij serveert er echter een steengoede kleftiko bij en dat maakt alles goed.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 17-06-2026 0:36 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Beter gewoon bier toch? Grolsch of Hertog Jan, of als dat niet kan iets anders.
On topic: Net een uurtje door de wijk gewandeld, even een rondje doen na het voetbal kijken. Buiten de stad gaan wandelen in de duisternis is me de vorige keer toch niet zo goed bevallen.


Winter is coming


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 17-06-2026 6:30 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 16 juni 2026 21:37 schreef Ralph het volgende:
Maat van me schenkt een hele redelijke, maar je hebt gelijk, het is niet snel écht lekker. Maar bij het eten heb ik het liever dan een grote bel bier; dat is iets voor 's middags na een rondje zwemmen.

Hij serveert er echter een steengoede kleftiko bij en dat maakt alles goed.
Er bestaat tegenwoordig goed 'Grieks' (wordt niet altijd daadwerkelijk in Griekenland gebrouwen) craft-bier. Vooral dikke stouts. Maar is er eigenlijk degelijk pils, of is dan een wijntje toch echt te verkiezen? Italië, Spanje, Frankrijk, en eigenlijk ookal België, pilsbrouwen kunnen ze niet, die katholieken.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-06-2026 12:25 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik weet dat er een dorp verderop een winkeltje zit met allerlei gekke bieren. Zal er eens heen wandelen als ik daar ben.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2026 Stichting ZwareMetalen