|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
pas in luxemburg geweest daar een weekend gewandeld http://www.marche.lu/ wil op zich nog wel es iets als de z tot z tocht lopen http://www.ztotz.nl/2006/ In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ik zit er ook al jaren aan te denken es zo'n over-de-top eendaagse wandeltocht te gaan doen. Maar 110 km door de Flevopolder... nee dank je. Lijkt me de dodenmars in België toch leuker (100 km) Hier trouwens een overzichtje van de uitgestippelde lange wandelroutes in NL. Op die site staat meer goede info. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Morgen uurtje of 4 uit m'n nest, om vervolgens de Veluwe maar es op te zoeken. Hoop daar een uurtje of half 7 te zijn zodat we de hele dag rond kunnen banjeren. Hoop in ieder geval zwijnen, en edelherten te vinden morgen. spelfout weggehaald... |
|
Daarna nog in Zwolle??? Ontopic: mijn wandeltocht is van huis naar de kroeg, en weer terug www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Nope, wordt em niet meer denk ik. Moet rijden ghehe, en ben hoogstwaarschijnlijkmkapot denk ik hehe, en anders mijn aanhang wel. spelfout weggehaald... |
|
Mooi op tijd wakker. spelfout weggehaald... |
|
Muah, stuk of 15 zwijnen, reeën, edelhert.. Zeer geslaagde dag. Wel kapot hier allemaal ghehehe spelfout weggehaald... |
|
http://www.staatsbosbeheer.nl/ontdek/bijzonderenatuurgebieden/details.asp?GEB_ID=509 Vanmorgen hier een paar uurtjes rondgelopen. Natuurgebied wat op tien minuten rijden bij mij vandaan ligt. Niet bijzonder groot, maar als je rustig aan doet kun je over de 3,5 km route best een paar uurtjes doen. Erg mooi gebied voor de vogelliefhebber. Vanmiddag in de omgeving van Eernewoude nog een paar uurtjes rondgedoold in een gebied waar veel vossen worden gesignaleerd, maar het was te warm om ook maar een jonge vos te zien, laat staan een volwassen exemplaar die zich overdag toch al nooit laten zien. spelfout weggehaald... |
|
Gisteren het Kuinderbos op de grens Friesland/Overijssel eens bezocht. Prachtig gebied waar we zelfs ijsvogeltjes hebben mogen bewonderen spelfout weggehaald... |
|
Inderdaad Zeldzaam zijn IJsvogels niet, maar de schuwe vogels zie je nauwelijks. In Nederland heb ik nog nooit een levende vos in het wild gezien. Paar weken terug nog wel een Poolvos (in zomervacht) gezien , maar dat was in IJsland. |
|
Heb deze van een grote afstand kunnen maken. spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehe, de vos staat ook hoog op mijn verlanglijstje om eens te spotten. En het gaat idd de laatste jaren weer iets beter met de ijsvogel, gelukkig! spelfout weggehaald... |
|
Oja links een ijskip Moest even kijken waar hij zat hehe. |
|
quote:Mooie foto . Heb vorig jaar ook een ijsvogel gespot in de Biesbosch, schuwe beesten ja. Twee jaar geleden in de Ardennen overigens ook een vos gezien. Stond ineens onverwachts op zo'n 30 meter naar ons te kijken tijdens het wandelen. Erg gaaf om oog in oog te staan met zo'n beest. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Vorig jaar ook in de Ardennen een vos gezien. Was om half 5 's ochtends, dus nog erg donker helaas, maar toch. In de Biesbosch broeden de ijsvogeltjes niet toch? spelfout weggehaald... |
|
Of ze er broeden weet ik niet, maar komen er dus wel voor. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik heb een keer een olifant gezien in het dierenpark MOEHAHAHAAHAHHA!! Ik heb het verder niet zo op ijsvogels, ik heb liever magnum-kanaries. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-08-2006 16:54] |
|
Verveel je je jongen? Nog effe en de competitie begint weer www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Gelukkig wel heb je tenminste weer nuttig tijdverdrijf op de zondag |
|
Zo is het, wandelen naar het stadion.. om maar ontopic te blijven. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Bij het stadion zitten wel altijd meeuwen oftewel zeekippen |
|
Vandaag weer dik vier uren over de drents/friese hei en bos gehobbeld. Heerlijk spelfout weggehaald... |
|
Vandaag uurtje gewandeld in Asserbos, zowaar parend koppeltje spechten gezien! |
|
quote: Dikke vette +1 en op 10 autominuten afstand van huis. Ook wel mooi: De Ginkelse en Edese heide. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |