|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm vossen wil ook nog wel eens de kop van een lam afbijten hoor, maar als het echt heel recht is waarschijnlijk menselijk handelen ja ... halalvlees .. |
|
quote: Ja, tegen de tijd dat lammetjes bij elkaar de kop afhakken, dan ga ik zeker ook wandelen, dat wil ik zien! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Was kaarsrecht. spelfout weggehaald... |
|
iemand wel is op/bij de Posbank geweest, ligt ergens bij Arnhem volgens mij, op een rustige zonnige dag is het daar goed te doen, alleen vooral niet op zaterdag middag gaan, want dan verzuip je serieus in alle andere mensen daarzo. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ah, mooi topic! Deze omgeving/route is ook zeker de moeite waard! http://www.natuurmonumenten.nl/natmm-internet/natmm/natuurgebieden.jsp?n=35976 Erg mooi. Het hele natuurgebied 'Eerde' is de moeite waard. Van oudsher is het een landgoed behorende bij kasteel 'Eerde'. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja, wel es geweest, maar de Veluwe is natuurlijk veeeel groter dan dat stukje spelfout weggehaald... |
|
De Yorkshire Moors: Het Lake District: Of de Pennines: Echt gruwelijk mooie natuur hier She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Daar wil ik ook zeker eens ronddolen. Maar dit jaar wordt het eerst (hoogstwaarschijnlijk) Luxemburg. spelfout weggehaald... |
|
Dat ziet er zeker niet verkeerd uit, idd! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ik kijk hier vanuit het lab in Sheffield dagelijks uit over de uitlopers van de Pennines Toch wel een verschil met de weilanden rond de Uithof in Utrecht She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zeg dat wel ja! Maar toch, elk uitzicht hoe mooi ook, went vrij snel, is mijn ervaring. Als ik uit m'n raam kijk zie ik dit: Nou ja, bijna dan. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ik kijk tegen de doorzonwoningen op de andere kant van de straat aan spelfout weggehaald... |
|
Het bos wat zo'n beetje in m'n achtertuin ligt is ook prima wandelgebied. Het ligt op de grens van Gelderland, Limburg en Duitsland. |
|
Aha, woon je in Groesbeek? M'n broer sindskort in Brede Weg. Dat is inderdaad een bijzonder mooie omgeving, ik stond er echt versteld van. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Breedeweg, das bij mij in de buurt! Groesbeek is erg mooi ja, omringt door bossen en heuvels |
|
quote: Helemaal mee eens, ik rij er altijd langs als ik in de buurt ben, 1 van de mooiste stukjes Nederland vind ik: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Vandaag de Duurswouderheide bezocht. Mooi heide gebied vlakbij Bakkeveen. Veel adders en levendbarende hagedisjes gezien daar. spelfout weggehaald... |
|
quote: Het is trouwens Dwingelderveld. Niet om je af te zeiken. Verder alleen maar top wandelgebieden die je noemt! |
|
Morgen misschien de Embertsdijkvenen nog eens doorwandelen . Erg mooi gebied heb er ooit eens een schaap gered die op zn rug lag edit: linkje http://www.staatsbosbeheer.nl/ontdek/bijzonderenatuurgebieden/details.asp?LOC_ID=522 [Dit bericht is gewijzigd door SadistikFuk op 08-04-2007 17:12] |
|
Nog lekker in de heide gekakt dan? Against God and Government |
|
ik loop graag langs begraafplaatsen. kan niet wachten tot ik er zelf lig. Fuck the world and fuck you |
|
Ik wil je wel ff helpen Against God and Government |
|
quote:jij kan mij niet aan hoor, skinny. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik heb aids, ik neuk je gewoon in de reet. Against God and Government |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |