|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet iemand misschien wat voor effect pedaal Will Rahmer, de bassist van Mortician, gebruikt? Zijn distortion is namelijk echt niet normaal meer. Toen ik voor het eerst een cd van ze luisterde weet ik nog dat ik me afvroeg wat voor ruis dat nou was die er door die cd zat :-) Hier overigens een plaatje van de eerder in dit topic genoemde DOD: [Dit bericht is gewijzigd door General Skullfucker op 08-04-2002 19:30] |
|
fuck man dat ding moet ik echt hebben. |
|
dat ding is echt SLECHT...alleen een hoop herrie, geen toon koop liever een Boss MT2 metalzone |
|
quote:MT2 is idd erg goed. Vet schel geluid kun je daar uit trekken. Alleen erg slecht voor de oren. Weet iemand trouwens hoe ik gemakkelijk een echt brak blackmetalgeluid kan krijgen. Zoals Graveland, Ildjarn etc. Het lukt me op zich wel aardig, maar net niet helemaal... ...aan de productie kan het iig niet liggen. |
|
quote: dat doe ik ook, voor de solo's knal ik de heavy metal HM-2 aan voor het kerry king effect te benaderen (feedback en de bekende piepjes die het langer "doen") en ik heb altijd de noise suppressor NS-2 van boss aan.(nodig!) nog een zoom 505, wah wah van schaller, een distortion van pearl DS-06 en een aria APE-2 prog. effects(delay, chorus enz.), maar die zijn voor thuis te klooien, het eerst genoemde is voor op het podium. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 08-04-2002 22:20] Oud Vuil. |
|
en dat geluid heerscht. |
|
quote:Jij bent bevooroordeelt dude! |
|
hehehe Oud Vuil. |
|
quote: DUS??? |
|
quote:Uhm, dus jij krijgt geen pils! |
|
ja joh, rajackar. wat voor effect gebruikt u om dat brute geluid uit uw strot te laten komen? leren broek? Oud Vuil. |
|
hehe, gewoon bier en agressie tegen bandleden |
|
quote:Ik wist het wel! En jij ons maar voor de gek houden he dat het door de kookkunsten van Dwaalie kwam! |
|
LOL. dat helpt wel mee hoor |
|
quote: De BOSS MT-2 metal zone is allen goed als jer een BOSS GE-7 Equalizer erachter zet. ZOnder die GE-7 vind ik het geluid van de MT-2 matig. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik heb pas de distortion van een Line6 versterker beluisterd, die is pas bruut!! |
|
quote: Die heb ik al een tijdje |
|
boe! keb sinds kort een Marshall JMP1 pre-amp aan een Mesa/Boogie 50/50 poweramp hangen. Je ballen schudden bijna van je lijf af, zo vet dat t klinkt! |
|
laat dat over anderhalve week maar horen in de baroeg |
|
quote: Klopt volledig!! Trouwens je bent niet de enige die zijn middle zo laag mogelijk houdt. |
|
Een zoom trimetal geval heerscht de Boss MT2 eruit Ik, Wil Schuurman |
|
Ik zet mijn middle juist hoog, klinkt veel beter en gedefinieerder, vooral live .... ik gebruik een marshall JMP-1 preamp (buizen) in combi met een rocktron replifex (waar ik ook de EQ van gebruik) en dat weer naar een mesa 50/50 stereo eindtrap |
|
ja haha, das vals spelen. Met dat maakt het niet uit, dan klinkt het altijd goed... p.s. speel je met de TIme machine 1 september ook Lords of Karma? ik vind dat echt een mooi nummer. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 28-05-2002 0:10] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Lords Of Karma ? Ik zal t eens in de groep gooien enne vals spelen ? juist niet, door meer middle te gebruiken wordt je toon veel duidelijker, dan hoor je juist elke fout Marcel |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |