IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Politieke/ maatschappijkritische/links georienteerde teksten Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 14:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 14:19 schreef Schaep het volgende:
Edit: Nee.
BOUDEWIJD DE GROOT ZUIGT!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-04-2006 14:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 14:34 schreef Jenje het volgende:
BOUDEWIJD DE GROOT ZUIGT!


Dat zou kunnen, ik ken hem niet.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 14:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 14:34 schreef Schaep het volgende:
Dat zou kunnen, ik ken hem niet.
Zojuist stond er namelijk wat anders


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-04-2006 14:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 14:38 schreef Jenje het volgende:
Zojuist stond er namelijk wat anders


Dat is waar, maar toen bedacht ik me dat Argus het vijandig op zou kunnen vatten en aangezien hij er toch wel erg ruig uitziet op zijn avatar durfde ik niet meer en haalde ik het weg.

Maar: Boudewijn de Groot is te gek!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 15:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Argus verzameld speelgoed Schaeppie Dat moet toch genoeg zeggen !


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 13-04-2006 15:57 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

Ik bedoelde met mijn uitspraak dat het hét communicatiemiddel is om jongeren te bereiken.

Naast mijn werk als freelance verslaggever geef ik les op een middelbare school. Wat mij opvalt is dat meer en meer jongeren naar de teksten gaan luisteren van de muziek die ze luisteren (ja soms wordt er ook nog redelijk gezongen in popmuziek) en gaan deze jongeren zich steeds meer identifiseren met de teksten. Ik zie ook gaandeweg meer van mijn leerlingen naar concerten gaan van maatschappijkritische bands (zowel links als rechts) en ik zie hoe mijn leerlingen kritischer naar hun omgeving gaan kijken door deze nummers. Opvallend vond ik ook een tijdje geleden hoe populair een 'kritische' band als Greenday of System of a Down is en dat zelfs Anti-flag breed bekend is onder de 'alternatievelingen'.
Ook zie een toenemend aantal leerlingen naar demonstraties in Amsterdam komen.
Nu geef ik het voorbeeld van één school, dus dat is niet echt representatief.



don't fuck the system, change it


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 13-04-2006 16:29 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 15:57 schreef chaoss het volgende:
Ik zie ook gaandeweg meer van mijn leerlingen naar concerten gaan van maatschappijkritische bands (zowel links als rechts)


Wat is 'rechts' in dit geval? Ben ik wel even benieuwd naar.


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-04-2006 16:46 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 13 april 2006 16:29 schreef Cryptogram het volgende:
Wat is 'rechts' in dit geval? Ben ik wel even benieuwd naar.


waarom?


Suck my piss


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 13-04-2006 16:51 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

Ik heb een paar leerlingen die luisteren naar bands als Skrewdriver, Landser, Rassenhass en Oidoxie. Behoorlijk rechts dus.


don't fuck the system, change it


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 13-04-2006 17:30 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:46]


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 13-04-2006 17:43 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

mis ik wat?


don't fuck the system, change it


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 13-04-2006 17:44 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

levert trouwens vaak leuke discussies op tussen de leerlingen onderling. Als docent hou ik mij er buiten hoor. Ze hebben respect voor me en dat hou ik liever zo.


don't fuck the system, change it


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 13-04-2006 18:14 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:46]


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 13-04-2006 18:16 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

Ben jij ff blij dat je me nooit gehad hebt


don't fuck the system, change it


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 13-04-2006 18:42 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*


[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:46]


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 13-04-2006 18:49 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:46 schreef skullfuck het volgende:
waarom?


Voor het algemeen belang van de natie.


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-04-2006 18:51 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://



Suck my piss


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-04-2006 19:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:51 schreef chaoss het volgende:
Ik heb een paar leerlingen die luisteren naar bands als Skrewdriver, Landser, Rassenhass en Oidoxie. Behoorlijk rechts dus.
Dat zijn bands met een extreem-linkse ideologie...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-04-2006 20:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

jbassist heeft hier nog niet gepost ????


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2006 20:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 13 april 2006 19:52 schreef Misanthrope het volgende:
Dat zijn bands met een extreem-linkse ideologie...


Pardon?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 20:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hap!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2006 20:41 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Kut! Die zag ik niet aankomen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 20:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nadeel van rooie rakkes, die hebben geen humor!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2006 20:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Tsss, ik heb zelfspot. Dat is alles wat ik nodig ben.
Want ik ben zelf belachelijk genoeg voor 2.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 20:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jij bent geen rooie rakker, je hebt realiteitszin ...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen