IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Politieke/ maatschappijkritische/links georienteerde teksten Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2006 21:42 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 13 april 2006 21:38 schreef Morghodius het volgende:
je vroeg waar ik het over had

ik gaf antwoord



Dat snap ik ja. Je begon alleen over dat rap verhaal in reactie op mijn post. Ik heb alleen geen idee wat het met mijn post te maken had.

quote:
Op 13 april 2006 21:38 schreef Morghodius het volgende:
wist je trouwens dat de meeste racistische haat aanvallen in Europa en Amerika gedaan word door zwarten op blanken.

vreemd dat je daar de ''anti-fa'' nooit iets over hoor zeggen



Ik ben het met je eens als je zegt dat rasisme van zwart naar blank net zo onacceptabel is als andersom. Ik ben het zelfs met je eens als je zegt dat rasisme van zwart naar blank tegenwoordig vaker voorkomt dan andersom. Maar dat wil nog niet zeggen dat het ene het andere goedpraat.
Ik bedoel dus dat als een neger een keer een grote bek geeft het jou het recht geeft om maar bij de KKK te gaan bij wijze van spreke.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 21:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 21:40 schreef attila_de_hun het volgende:
NEGERZOENEN !!!! wij blanken zijn pas evil!!!
Jodekoeken, chocoladeflikken, blanke vla. Dat we door het hof van geneve niet allemaal direct geëxecuteerd zijn zeg ....


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 13-04-2006 21:52 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:48]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 21:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 21:52 schreef Morghodius het volgende:
de enigste groep waar ik me dan bij aansluit is de anti hypocrieten groep



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-04-2006 21:57 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 13 april 2006 21:52 schreef Morghodius het volgende:
de enigste groep waar ik me dan bij aansluit is de anti hypocrieten groep




Wat kost dat?

Krijg je ook een pasje? want anders kan je niets aantonen.

on to teh pic;

Turbonegro.


Suck my piss


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 13-04-2006 22:23 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:48]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-04-2006 23:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 21:08 schreef Morghodius het volgende:
moslims luisteren rap r&b tmf

bling bling

*mompelt iets over dat bepaalde lagere volkeren makkelijk manipuleerbaar zijn met commerciële mcdonalds zooi*


Kerel, ik zie je eigenlijk alleen maar posten in politiek getinte topics. De post die ik gequote heb vind ik echt exemplarisch. Je zit alleen maar te zieken en te simmen. Morghodius tegen de rest van de wereld; alles is fout maar gelukkig weet jij het allemaal te vertellen en je laat ook niet na dat vooral te doen.

Je komt over als iemand die het allemaal al voor zichzelf bedacht heeft hoe het zit. Verder kom je ook over alsof je diep, diep ontevreden bent met de zaken om je heen. Het feit dat je het nodig vindt om met hoge frequentie één of ander gezellig metalforum deelgenoot te maken van je grieven geeft in ieder geval aan dat je niet écht lekker in je vel zit. Als je dat namelijk wél zat, ging je gewoon eens even lekker een plaatje draaien. Gewoon leuk, weet je wel.

Ga eens wat leuks doen, man.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-04-2006 23:49 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 13 april 2006 22:23 schreef Morghodius het volgende:
je krijgt een klap in je gezicht



quote:
Calmer than you are, calmer than you are


Suck my piss


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2006 0:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 april 2006 22:23 schreef Morghodius het volgende:
je krijgt een klap in je gezicht



Hou je fatsoen, gast.

quote:
Op 13 april 2006 23:13 schreef M. het volgende:
... gelukkig weet jij het allemaal te vertellen en je laat ook niet na dat vooral te doen.

Je komt over als iemand die het allemaal al voor zichzelf bedacht heeft hoe het zit. ....


*Ahum* ditzelfde kan gezegd worden over users als Chelmann en de collega betweters/napraters...men projecteert de eigen visie als het voorbeeld voor iedereen; speelt op de persoon, maskerend claimend dat men humor gebruikt etc etc.

Een van de aspecten van een forum is ook het tot op zekere hoogte kunnen afreageren van frustraties die men in het echte leven niet functioneel kan inzetten.

Verder zijn er wel meer nerds die op internet/ZM de stoere held proberen uit te hangen; zeker ter compensatie.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-04-2006 1:13]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 14-04-2006 7:23 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:48]


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-04-2006 7:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Jij moet nu echt eens ophouden met steeds hetzelfde verhaaltje op te dreunen, "politiek correcte mensen wonen in blanke dorpen". Ja, dat weten we zo onderhand wel, mijn inziens is het onwaar, tenzij jij daar waterdicht bewijs van hebt natuurlijk. Laat maar zien.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-04-2006 8:15 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Hij heeft zeker wel een punt, zoals hij het punt Paultje Rosenmuller aanhaalde, er is daar een hele heiso over geweest voor een paar jaar geleden.


Against God and Government


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-04-2006 9:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 7:43 schreef spectre het volgende:
Jij moet nu echt eens ophouden met steeds hetzelfde verhaaltje op te dreunen, "politiek correcte mensen wonen in blanke dorpen". Ja, dat weten we zo onderhand wel, mijn inziens is het onwaar, tenzij jij daar waterdicht bewijs van hebt natuurlijk. Laat maar zien.

Nou ja het cliché van de PvdA-stemmende grachtengordel komt niet *nergens* vandaan natuurlijk en Paul Rosenmöller is redelijk hypocriet te noemen in z'n Driebergse villa.... maarreh, wat boeit dat?

Ik heb inderdaad nu al wel 100 keer dat verhaaltje over de "politiek correcte apen" opgelepeld zien worden. Dan denk ik, in plaats van de hele tijd je gal te spuwen over die o zo hypocriete Nederlanders in de o zo hypocriete buitenwijk zou je ook eens bezig kunnen zijn met het vormen van eigen, nieuwe ideeën. Of in ieder geval zorgen dat je zelf ook een keer in zo'n leuke buitenwijk terechtkomt, misschien dat dan dat puberale ressentiment wat afneemt, wie zal het zeggen.
Daarnaast snap ik niet wat er precies fout is aan "politiek correct". Alsof je per sé politiek incorrect zou moeten zijn. Beetje LPF-gedachte: "weg met de politieke correctheid! Ik zeg waar het op staat!". M.i. ben je dan niet bezig met inhoud maar met blèren.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-04-2006 9:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

En waar wonen de VVD stemmers...

En waar wonen de SP stemmers...

OW, ja


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2006 9:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 april 2006 9:11 schreef M. het volgende:
...
Ik heb inderdaad nu al wel 100 keer dat verhaaltje over de "politiek correcte apen" opgelepeld zien worden.


Het wordt idd nogal vervelend repetatief, maar nogmaals; bepaalde andere users maken zich hier al veeeel langer schuldig aan.

quote:
Dan denk ik, in plaats van de hele tijd je gal te spuwen over die o zo hypocriete Nederlanders in de o zo hypocriete buitenwijk zou je ook eens bezig kunnen zijn met het vormen van eigen, nieuwe ideeën. ...


Goed punt.

quote:
Daarnaast snap ik niet wat er precies fout is aan "politiek correct". Alsof je per sé politiek incorrect zou moeten zijn. Beetje LPF-gedachte: "weg met de politieke correctheid! Ik zeg waar het op staat!". M.i. ben je dan niet bezig met inhoud maar met blèren.


AntiPC=PC geworden.

PC tegenwoordig is juist onombonden zeggen wat je denkt, hoe kort door de bocht ook, in het kader 'leve het vrije woord'; er eerst over nadenken lijkt minder belangrijk geworden.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-04-2006 9:45]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-04-2006 9:45 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 april 2006 0:47 schreef Mutilator het volgende:
*Ahum* ditzelfde kan gezegd worden over users als Chelmann en de collega betweters/napraters...


Iedereen met een mening (en iedereen heeft een mening...hoe hard je ook schreeuwt van niet) heeft die toch zelf "bedacht"? Niemand heeft alle feiten, niemand weet alle ins and outs. Hoewel er sommigen zijn die plachten dat wel te weten. Kortom, je vormt je mening door de dingen die om je heen gebeuren.
En als je het goed doet verrijk je je wereld door met anderen te praten/te discussieren die een andere mening hebben. Zo verbreed je je kijk op de wereld.

Door alles maar voor je te houden omdat je bang bent als "betweterig" gelabelt te worden houd je je eigen kijk op de wereld lekker bekrompen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-04-2006 9:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 21:08 schreef Morghodius het volgende:
moslims luisteren rap r&b tmf

bling bling

*mompelt iets over dat bepaalde lagere volkeren makkelijk manipuleerbaar zijn met commerciële mcdonalds zooi*



Wat ben jij toch een ongelooflijk domme botmongool zeg.

Ik ga je niet eens uitleggen waarom deze post van je zo dom is omdat je volgens mij oogkleppen van gewapend beton op die puberale napraterige puistenkop van je hebt, stakker.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2006 10:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 april 2006 9:45 schreef XnegativeX het volgende:
Iedereen met een mening (en iedereen heeft een mening...hoe hard je ook schreeuwt van niet) heeft die toch zelf "bedacht"?


Of overgenomen, of zelfs nagepraat.

quote:
Niemand heeft alle feiten, niemand weet alle ins and outs. Hoewel er sommigen zijn die plachten dat wel te weten.


Die laatsten zijn idd de betweters; kennis? Vast. Wijsheid? Nee.

quote:
Kortom, je vormt je mening door de dingen die om je heen gebeuren.
En als je het goed doet verrijk je je wereld door met anderen te praten/te discussieren die een andere mening hebben. Zo verbreed je je kijk op de wereld.


Dat gebeurd al jaren op dit forum; wat wou je hieraan toevoegen?

quote:
Door alles maar voor je te houden omdat je bang bent als "betweterig" gelabelt te worden houd je je eigen kijk op de wereld lekker bekrompen.


Betweterig zijn; claimen de waarheid in pacht te hebben, dus niet openstaan voor het tegendeel is juíst je wereldvisie bekrompen houden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-04-2006 10:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 10:05 schreef Mutilator het volgende:
Of overgenomen, of zelfs nagepraat.



Die laatsten zijn idd de betweters; kennis? Vast. Wijsheid? Nee.



Dat gebeurd al jaren op dit forum; wat wou je hieraan toevoegen?



Betweterig zijn; claimen de waarheid in pacht te hebben, dus niet openstaan voor het tegendeel is juíst je wereldvisie bekrompen houden.

Je denkt te zwart wit, ook de mensen die goed nagedacht hebben hebben deze wijsheid niet uit zichzelf. Waar komt de kennis vandaan die we kunnen leren? We denken sowieso allemaal binnen de heersende opvattingen, paradigma's, en daarbinnen denken we vaak nog binnen onze sociale groep/ onze religie/ onze generatie..

Met goed nadenken los je dat niet op, of dat erg is doet er niet zo toe, maar bewustzijn zou misschien wel mooi zijn.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-04-2006 10:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Muti, had jij het nu over mij of over jezelf?

...enne 'op de persoon spelen' leren we allemaal van de meester, jou dus. We zijn er nog niet zo goed in als jij maar het komt wel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-04-2006 10:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 9:58 schreef Snaack het volgende:
Wat ben jij toch een ongelooflijk domme botmongool zeg.

Ik ga je niet eens uitleggen waarom deze post van je zo dom is omdat je volgens mij oogkleppen van gewapend beton op die puberale napraterige puistenkop van je hebt, stakker.
Zo kun je het ook zeggen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-04-2006 10:41 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 april 2006 10:23 schreef Chelman het volgende:
Muti, had jij het nu over mij of over jezelf?

...enne 'op de persoon spelen' leren we allemaal van de meester, jou dus. We zijn er nog niet zo goed in als jij maar het komt wel.


Het is wel grappig dat je het zo brengt. Het is namelijk al gauw zo dat men iemand betweterig vindt als die persoon aankomt met een sterke mening die niet in lijn is met hun eigen.

Muti herhaalt mijn verhaal dan ook bijna woordelijk maar is het op de een of andere manier niet helemaal met me eens.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2006 10:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 april 2006 10:23 schreef Chelman het volgende:
Muti, had jij het nu over mij of over jezelf?


Jij valt nogal op hiermee boven alle anderen.

quote:
...enne 'op de persoon spelen' leren we allemaal van de meester, jou dus. We zijn er nog niet zo goed in als jij maar het komt wel.


Wat een onzin weer.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-04-2006 10:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 10:41 schreef XnegativeX het volgende:
Het is wel grappig dat je het zo brengt. Het is namelijk al gauw zo dat men iemand betweterig vindt als die persoon aankomt met een sterke mening die niet in lijn is met hun eigen.



My point exactly.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2006 10:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 april 2006 10:41 schreef XnegativeX het volgende:
Het is wel grappig dat je het zo brengt. Het is namelijk al gauw zo dat men iemand betweterig vindt als die persoon aankomt met een sterke mening die niet in lijn is met hun eigen.


Zolang men maar open staat voor de tegengestelde mening; meestal klampt men zich echter halsstarrig vast. Mooi voorbeeld is het kraken=stelen argument in het krakerstopic.

quote:
Muti herhaalt mijn verhaal dan ook bijna woordelijk maar is het op de een of andere manier niet helemaal met me eens.


Geen weerlegging; zie het als een aanvulling.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-04-2006 11:01]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen