|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat ook ja. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik kan uitgesproken meningen wel waarderen. Vooral bij oude thrash en crust hou ik wel van dat extreem anti-oorlog gebrul. Er schijn toch ook ergens een islamitische black metal band rond te lopen? |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:46] |
|
En domme rukkers luisteren die viking meuk ... ga dan terug naar scandinavië ... |
|
quote: Mee eens. Hoewel er niks mis is met een beetje serieus zijn en hoewel sommige dingen nou eenmaal wel serieus genomen moeten worden. Ik vind rasistische muziek bijvoorbeeld geen geintje. Nou ja, geen erg grappig geintje in ieder geval. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: |
|
quote: bij de oude bands zoals discharge, napalm death, doom etc wel. maar bij "rage against te machine" ergerde ik me dood aan dat militant gebler. bah, als ik aan die band denk krijg ik altijd de neiging om iemand te gaan schoppen. |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:47] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-04-2006 21:14] Fuck the world and fuck you |
|
quote:Niks moet ... een band brengt zijn visie, zij kunnen het wel serieus bedoelen, maar is geheel aan jezelf wat je er mee doet. Ik doe er niks mee ... quote:Gewoon negeren ... een dorpsidioot schreeuwt ook hard en sterft ook vanzelf. |
|
|
quote:Mooi, optiefe |
|
|
quote: Is negeren ongeveer hetzelfde als er gewoon niet naar luisteren? Dan ben ik namelijk een mooi eind op de goede weg. quote: Waar heb je het over? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Hoe noordelijker hoe beter ... |
|
quote:Is een vorm van. Als het me muziekaal aanspreekt luister ik het wel, maar de meste "metal/rock met boodschap" is naast betweterig ook nog eens heel slecht aangezien muziek ondergeschikt is aan de boodschap ... |
|
|
quote: Dat is de bedoeling toch ook? Als ik dit topic zo doorlees is de algemene mening dat de boodschap nooit boven de muziek mag gaan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Wat heb ik daar precies mee te maken? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik luister van extreem links tot extreem rechts, ik neem muziek meestal persoonlijker en de politieke boodschap boeit me dan niet zo veel, als het gevoel maar goed is. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
nog een tip; Body Count Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
?? Dat zijn aardig simplistische teksten ... meer humoristisch als serieus imho |
|
|
quote: NEGERZOENEN !!!! wij blanken zijn pas evil!!! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-04-2006 21:41] |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |