IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Politieke/ maatschappijkritische/links georienteerde teksten Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2006 20:50 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dat ook ja.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 20:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar wel weer beroerde smaak ... tja ...

Ach ... men moet muziek nu eenmaal niet te serieus nemen ... snufje zout en zo ..


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 13-04-2006 21:00 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Ik kan uitgesproken meningen wel waarderen. Vooral bij oude thrash en crust hou ik wel van dat extreem anti-oorlog gebrul. Er schijn toch ook ergens een islamitische black metal band rond te lopen?


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 13-04-2006 21:08 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:46]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 21:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En domme rukkers luisteren die viking meuk ... ga dan terug naar scandinavië ...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2006 21:10 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 13 april 2006 20:59 schreef Jenje het volgende:
Ach ... men moet muziek nu eenmaal niet te serieus nemen ... snufje zout en zo ..


Mee eens.
Hoewel er niks mis is met een beetje serieus zijn en hoewel sommige dingen nou eenmaal wel serieus genomen moeten worden.

Ik vind rasistische muziek bijvoorbeeld geen geintje. Nou ja, geen erg grappig geintje in ieder geval.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-04-2006 21:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 13 april 2006 21:00 schreef neefherbert het volgende:
Er schijn toch ook ergens een islamitische black metal band rond te lopen?




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-04-2006 21:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 21:00 schreef neefherbert het volgende:
Ik kan uitgesproken meningen wel waarderen. Vooral bij oude thrash en crust hou ik wel van dat extreem anti-oorlog gebrul. Er schijn toch ook ergens een islamitische black metal band rond te lopen?


bij de oude bands zoals discharge, napalm death, doom etc wel. maar bij "rage against te machine" ergerde ik me dood aan dat militant gebler. bah, als ik aan die band denk krijg ik altijd de neiging om iemand te gaan schoppen.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 13-04-2006 21:14 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:47]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-04-2006 21:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-04-2006 21:14]


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 21:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 21:10 schreef XnegativeX het volgende:
Mee eens.
Hoewel er niks mis is met een beetje serieus zijn en hoewel sommige dingen nou eenmaal wel serieus genomen moeten worden.
Niks moet ... een band brengt zijn visie, zij kunnen het wel serieus bedoelen, maar is geheel aan jezelf wat je er mee doet. Ik doe er niks mee ...

quote:
Ik vind rasistische muziek bijvoorbeeld geen geintje. Nou ja, geen erg grappig geintje in ieder geval.
Gewoon negeren ... een dorpsidioot schreeuwt ook hard en sterft ook vanzelf.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 13-04-2006 21:14 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:47]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 21:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 21:14 schreef Morghodius het volgende:
is goed

Mooi, optiefe


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 13-04-2006 21:17 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:47]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2006 21:18 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 13 april 2006 21:14 schreef Jenje het volgende:
Gewoon negeren ... een dorpsidioot schreeuwt ook hard en sterft ook vanzelf.


Is negeren ongeveer hetzelfde als er gewoon niet naar luisteren? Dan ben ik namelijk een mooi eind op de goede weg.

quote:
Op 13 april 2006 21:14 schreef Morghodius het volgende:
ik vind die racistische rap ook geen geintje


Waar heb je het over?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 21:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 21:17 schreef Morghodius het volgende:
Zolang het maar niet Oslo of Malmo is

Hoe noordelijker hoe beter ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 21:18 schreef XnegativeX het volgende:
Is negeren ongeveer hetzelfde als er gewoon niet naar luisteren? Dan ben ik namelijk een mooi eind op de goede weg.
Is een vorm van. Als het me muziekaal aanspreekt luister ik het wel, maar de meste "metal/rock met boodschap" is naast betweterig ook nog eens heel slecht aangezien muziek ondergeschikt is aan de boodschap ...


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 13-04-2006 21:22 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:47]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2006 21:22 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 13 april 2006 21:20 schreef Jenje het volgende:
Is een vorm van. Als het me muziekaal aanspreekt luister ik het wel, maar de meste "metal/rock met boodschap" is naast betweterig ook nog eens heel slecht aangezien muziek ondergeschikt is aan de boodschap ...


Dat is de bedoeling toch ook? Als ik dit topic zo doorlees is de algemene mening dat de boodschap nooit boven de muziek mag gaan.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2006 21:23 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 13 april 2006 21:22 schreef Morghodius het volgende:
er bestaat veel racistische rap, rap dat gewoon geaccepteerd word omdat het racisme is tegen blanke mensen, de muziek van racistische rappers word gewoon gedraaid in Amerika op tv, moet je eens inbeelden als het omgekeerd was.



Wat heb ik daar precies mee te maken?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-04-2006 21:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik luister van extreem links tot extreem rechts, ik neem muziek meestal persoonlijker en de politieke boodschap boeit me dan niet zo veel, als het gevoel maar goed is.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-04-2006 21:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

nog een tip; Body Count


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 21:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

??

Dat zijn aardig simplistische teksten ... meer humoristisch als serieus imho


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 13-04-2006 21:38 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:47]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-04-2006 21:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 21:38 schreef Morghodius het volgende:
wist je trouwens dat de meeste racistische haat aanvallen in Europa en Amerika gedaan word door zwarten op blanken.



NEGERZOENEN !!!! wij blanken zijn pas evil!!!

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-04-2006 21:41]


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen