IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Politieke/ maatschappijkritische/links georienteerde teksten Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-04-2006 11:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 10:58 schreef Mutilator het volgende:
Zolang men maar open staat voor de tegengestelde mening; meestal klampt men zich echter halstarrig vast. Mooi voorbeeld is het kraken=stelen argument in het krakerstopic.



Een even mooi voorbeeld is kraken = niet stelen en kraken = goed voor de maatschappij.


Iets met splinter en boom......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-04-2006 11:03 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 april 2006 10:58 schreef Mutilator het volgende:
Zolang men maar open staat voor de tegengestelde mening; meestal klampt men zich echter halstarrig vast. Mooi voorbeeld is het kraken=stelen argument in het krakerstopic.



Ik vind ook dat je niet te makkelijk van je standpunten moet afwijken. Als je dat doet heb je er duidelijk niet goed over nagedacht. Wat niet wil zeggen dat je er nooit van af moet wijken. Iemand kan met nieuwe informatie komen waar je zelf nog nooit aan had gedacht. En dat kan je horizon verbreden. Maar dan moet je dat inderdaad wel toelaten.

Daarom is muziek met een maatschappij kritische boodschap ook zo mooi. Als je verkiest om niet naar de boodschap van andere te luisteren houd je je wereld klein.
(Zo! Hoe vind je deze brug terug naar het doel van dit topic?! )


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2006 11:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 april 2006 11:02 schreef Chelman het volgende:
Een even mooi voorbeeld is kraken = niet stelen en kraken = goed voor de maatschappij.


Iets met splinter en boom......


Te kort door de bocht; er zijn talloze tegengestelde argumenten aangevoerd; degene die ik noem wordt alleen maar herhaald.

Verder inhoudelijk hierover graag weer krakerstopic zelf.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-04-2006 11:07 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Is al gebeurt


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 14-04-2006 13:52 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:48]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-04-2006 13:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 13:52 schreef Morghodius het volgende:
zeik dan ook niet als je niet weet waar je het over heb puber



Waar baseer je de uitspraak dat ik niet weet waar ik het over heb op? Quote graag.

Ow, en toen ik nog puber was was jij nog een vunzige gedachte in het hoofd van je vader.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 14-04-2006 14:01 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:49]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-04-2006 14:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*proest*

Instant classic gewoon, die moet ik in mijn signature zetten. Meer van dat!!!

Bwahahahahahahaha!

man-o-man-o-man


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2006 14:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Puber for teh win!


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 14-04-2006 14:28 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:49]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-04-2006 14:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dat is momenteel de meest populaire stroming onder ALLE jongeren, botmongool.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2006 14:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 14:28 schreef Morghodius het volgende:
ik zeg dat veel moslim jongeren van die bling bling mcdonalds tmf rap r&b gevalletjes zijn.

als je dat nog ga ontkennen raad ik je aan om meer naar de stad te gaan.

Ik raad je aan eens minder achter de TV te zitten ...


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 14-04-2006 14:36 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:49]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 14-04-2006 14:37 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:49]


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-04-2006 14:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Volgens mij heb jij bij het kiezen van je nickname ook een spelfout gemaakt, volgens mij moest het Mongoolius zijn


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2006 14:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Let me guess, je hebt je hele kamer vol met blek en viking en folk meuk hangen .....


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-04-2006 14:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 14:36 schreef Morghodius het volgende:
Onder hun veel en veel meer, dat weet iedereen nu wel, elke keer als iemand een moslim kutjoch tegen komt is het een tmf zombie, ik zie dat niet bij de meeste Nederlandse jongeren.


[plat rotterdams]
"Kom je soms uit een ei gekropen?"
[/plat rotterdams]

Is daar trouwens cijfermateriaal van beschikbaar?



quote:

Maar goed wat maakt mij het uit dat jij het niet wilt zien, dat verander de realiteit toch niet


Bwhahahahahahahahaha

Ga door, ga doooor!!!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 14-04-2006 14:48 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik raad Morghodius aan om in een dorp te gaan wonen, dan hoeft hij zich niet meer zo druk te maken, want in de stad is het toch o zo slecht!

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 14-04-2006 14:52]



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2006 14:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 14:48 schreef Kramy het volgende:
Ik raadt Morghodius aan om in een dorp te gaan wonen, dan hoeft hij zich niet meer zo druk te maken, want in de stad is het toch o zo slecht!
Leer Nederlands.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-04-2006 14:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

even testen of dit werkt hoor.

NIET!!

<-- hint


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 16-04-2006 20:35 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 19:52 schreef Misanthrope het volgende:
Dat zijn bands met een extreem-linkse ideologie...


tis wat je onder extreem-links verstaat.


don't fuck the system, change it


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 16-04-2006 20:57 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

Het maakt het er voor de defensieve extreemse linksen wel lastig op in ieder geval.

Niet links, niet rechts maar ELDERS.


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-04-2006 23:48 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2006 20:35 schreef chaoss het volgende:
tis wat je onder extreem-links verstaat.

Nazi's waren extreem-links, niet extreem-rechts.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-04-2006 0:03 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

De nazi's waren niet links en niet rechts. Noch Washington, noch Moskou. De derde weg, het derde rijk.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-04-2006 0:51 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

De naam van Kreator mag in dit topic ook gerust genoemd worden. Vooral het laatste album is bijzonder maatschappijkritisch.



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen