|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Zou hem dan als usericon nemen |
|
|
|
|
|
Suck my piss |
|
Misschien heeft niemand zin in een infantiel raadseltje en / of interesseert het niemand ene fuck wat voor ding dat is, mijn waarde. |
|
europees iig [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 10-10-2006 16:09] |
|
Russische degelijkheid. Een T-90. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
LOL!! dat lachje van de cameraman ook hahaha [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-02-2008 22:03] Je moeder. |
|
Over schietschijven gesproken hehehe |
|
Vikingblood in een old skool F16 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller |
|
was deze al geweest? vette konigstiger... en deze.. de ouwe f806 de Ruyter met broer konijn ergens onder in de boot [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 16-02-2008 20:25] Herman van de bakker |
|
Ziet er tof uit, maar doe mij maar een l-fregat, vaart iets relaxter, hehe. H., doe mij eens een invitatie oid voor die clan? Ik wil ook wel een keer meevechten. Kun je mij eens goed neerknallen, hehe. Is dat gewoon call of duty 2? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 17-02-2008 13:53] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:hehe, is dat het Poolse leger |
|
|
|
Hey! de tank die ik 3 posts geleden plaatste! I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller |
|
http://www.youtube.com/watch?v=cH_E6YSQqTo Kijk, dit soort wervingscampagnes moet je hebben voor de strijdkrachten! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
Het leger in voor de goede zaak? Welnee, het zal ook weer eens niet gaan om sex. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Jammer van die bommen, de gek die dat bedacht heeft hadden ze in mei '39 moeten afknallen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gister voor het eerst op tv gezien, de Russische anti tank hond. http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-tank_dog ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |