|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
vorig jaar nog een stukje ervan in de achtertuin van mn oma gevonden, was der één gecrashed in wo2... Je moeder. |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Blackbird F-117 Nighthwak [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 03-05-2006 17:18] |
|
Ik heb niet veel met militaire hardware, maar ik kwam nog wat foto's tegen die ik had gemaakt op vliegbasis Leeuwarden, vorig jaar, tijdens de reconstructie ervan. Dus hier wat plaatjes: Binnenkomst van F-16: Testen van een F-16 motor: Dit was bij een oefening van de mariniers: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
|
|
kalashnikovs zijn altijd makkelijk herkenbaar iig een stuk bruter in de getto dan zo'n lugertje hehe Je moeder. |
|
quote:Gaaf vliegtuig is dit ja. Hier in de buurt vliegen vaker 2 aan 2 van deze vliegtuigen over voor oefeningen. Geweldig om te zien. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Dit is toch wel 1 van de meest briljante wapentuigen ooit gemaakt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
klopt het dat het materiaal van de luftwaffe in de 2e oorlog superieur was?? |
|
quote: Of ze de beste vliegtuigen hadden weet ik niet, maar de Duitse messerschmitt was volgens mij wel het snelste jachtvliegtuig uit die tijd. |
|
de duitsers waren ook de eerste met een straaljagerachtig vliegtuig meen ik me te herinneren. als ze die nog massaal in de strijd hadden kunnen gooien was het misschien anders afgerlopen??? |
|
quote: Ik meende altijd dat dat de messerschmitt was. Edit: volgens wikipedia is dat ook zo. quote: Nogmaals edit: Maar dit hoeft natuurlijk weer niet te betekenen dat de messerschmitt meer wendbaarheid bezit dan de spitfire. Ik meende iig ergens gelezen te hebben dat de spitfire meer wendbaar was... We zoeken het op [Dit bericht is gewijzigd door slome op 03-05-2006 19:21] |
|
inderdaad, de messerschmitt 262 |
|
Wikipedia over de spitfire vs messerschmitt: quote: Heb je nog niets aan, of wel Attila? |
|
Ook was het zo dat geraakte Spitfires langer in de lucht konden blijven en hun luchtgevechten dus gewoon af konden maken (ook al nam de wendbaarheid af wegens de opgelopen schades). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
geeft niks.wwII vliegtuigen regeren zowiezo |
|
Ze hadden toendertijd ook wel mooie vuurwapens: Edit: nu heb ik het puur over het uiterlijk, ik heb geen flauw idee of ze een beetje fijn schieten. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 03-05-2006 19:32] |
|
De amerikaanse North American P-51 Mustang won het van alle propelleraangedreven jachtvliegtuigen uit de WO2. Sowieso qua snelheid, wendbaarheid en afstand. Qua "mooi" weet ik niet. Verder klopt wel wat er staat over de Me 262 als zijnde de eerste operationele straaljachtvliegtuig. De eerste überhaupt met straalmotor was de Heinkel He 178 http://en.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_178 ploatjies [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 03-05-2006 19:38] |
|
Fokker G1. Nederland had pas 23 van deze zwaarbewapende jachtkruisers toen de duitsers binnen vielen. De enige acht die wisten op te stijgen hebben nog 24 duitse bommenwerpers neergehaald. [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 03-05-2006 19:37] |
|
sure love this topic |
|
de stoerste fictieve fighters newskool oldskool |
|
quote:de mosquito! zo snel, dat de duitsers em niet bij konden houden! |
|
Kunnen we net zo goed die gedrochten uit het boekje van Somewhere in Time er ook bij pleuren |
|
quote: dat is nu net een iron maiden cd die ik niet heb. kan er mij dus niks bij voor stellen |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |