|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dus als de Islam langzaam maar zeker meer macht zou krijgen in west-europa, dan vind je ze gaaf????? |
|
quote: das waar, ik vind dat de WOII voertuigen ownen |
|
Dit wil ik wel eens proberen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hahaha ja dat lijkt me intens gaaf ... tuinhuisje opruimen ofzo |
|
quote: Dus die eerste catergorie is waar en die tweede is onwaar? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-05-2006 10:59] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Heb hier in de kast ook nog een oud zwaard van me opa liggen. Ceremoniezwaard van de marine. Eens een foto van maken binnekort, erg mooi. Een schip gegraveerd in het blad, mooi handvat, etc. |
|
Toch een klein vraagje Heiden: Waar zijn al die Joden gebleven die tijdens WO2 zijn verdwenen? Leuk een aardig jouw cijfertheorieen, ookal was je zelf tegen op dat soort cijfertheorieen, maar om te beginnen hoeft zo'n oven idd niet met houtskool aangedreven te worden. Daarnaast kan een dergelijke warme temperatuur in zo'n over bereikt worden dat een mens volledig verbrandt en er dus geen tanden overblijven. Verder weten we dat de Duitsers nogal hip waren in het oplossen van logistieke problemen, dus als ze zich als doel hadden gesteld om de Joden tegen wat voor kosten dan ook op te ruimen, waren ze daar toe in staat. Ik heb geen tijd hier nu gigantisch lange anti theorieen neer te spuien, dus hier laat ik het even bij, ik zou wel graag antwoord hebben op de vraag die ik stelde. @ Atilla: Joden heersen, moslims niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dat is een goede vraag, ik weet ook niet waar die joden zijn gebleven, dat weet niemand. Als het al gebeurd is zijn de resten van miljoenen mensen spoorloos verdwenen. Maar Karnivoor heeft vannacht een topic geopend voor deze discussie, dus stel voortaan daar je vragen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dus heel veel mensen onder de grond stoppen en/of verbranden is echt onmogelijk, maar totaal oplossen is wel mogelijk, mijn god heiden, je lult je wel vast nu. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-05-2006 11:28] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zijn ook geen beelden van enzo... Oh ja ontopic On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dit ding is ook wel gaaf. |
|
Ik vraag me af hoe ze dat ding horizontaal konden mikken. Gewoon op een krom stukje rail stoppen? |
|
Hoeft niet zo secuur met dat ding joh |
|
quote: Nee totaal oplossen is niet mogelijk. Waar heb ik dat dan gezegd? Mijn god Spectre, lees eens wat beter en vooral begrijpender voordat je begint met posten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dan moet je naar de VS, daar zijn van die dagen op schietbanen dat je echt bijna met van alles mag schieten, ook met vlammenwerpers. Ook mag je op rijdende auto's, en andeer objecten schieten. Vol automatisch is dan ook toegestaan. Er staat wel een filmpje in het vuurwapen topic. |
|
Dat lijkt me best intens vet, beetje met een M60 op een auto schieten .... |
|
quote: Oeh cool *jump jump* Lijkt me echt gaaf On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Juist, dat is dus het idee In Antwerpen is een schietbaan van iemand, en die heeft echt de wereld aan wapens, maar het mooiste is dat je daar met volautomatisch mag schieten, oa. met een MG42, een tommmy gun en met een bazooka met tennisballen Kost dan wel een hoop geld, want baanhuur is al 25 euro en je moet voor minstens 75 euro munitie kopen, maar dat heb je er zo doorheen met die MG42 Dit alles speelt zich af tegen over het politie-bureau.. |
|
Fuck Russische imitatie-geweren! Only the SturmGewehr 44 is real! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja dat is ook altijd een leuke discussie; of de AK-47 een kopie van de SturmGewehr 44 is. Hij lijkt er wel veel op, en is er misschien ook van afgeleid, maar het mechaniek binnenin is toch echt anders. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 04-05-2006 12:55] |
|
quote: @ flamer: Wapens van dit soort zijn verboden in de Geneva conventie, iirc. De paus verbood na een tijd Christenen om met de kruisboog op andere Christenen te schieten, heidenen mocht je er wel mee afmaken! [Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 04-05-2006 13:33] I am the 1%. |
|
|
|
quote:je weet wel hoe je iemand blij kunt maken he?! FREEZE |
|
Mooiste en meest functionele geweer uit die hele oorlog. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |