|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Vooral ook het mooiste FREEZE |
|
Geen sturmgewehr, maar wel een meer algemeen wapen voor Heinz soldat, deze Schmeisser. |
|
Met de Schmeisser heb ik ook wel eens gelopen en ook geschoten (losse flodders). En ja, dat ben ik op de foto's. Trouwens niet handig om de band om je nek te houden. Foto's zijn gemaakt tijdens opnamedagen van de film Zwartboek, van Paul Verhoeven. Film komt in de herfst uit. |
|
quote: Was je figurant dan? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Yup, als SS-soldaat, SS-onderofficier en als onderofficier van de SD. In totaal 7 opnamedagen meegemaakt. In Den Haag, Rotterdam, Amsterdam en de Biesbosch. |
|
Heerschend! Alleen wel érg veel strepen op je schouder. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Is niet zo vreemd hoor, die film speelt zich toch af tegen het eind van de oorlog? Toen ging het al zo beroerd met duitsland dat jonge jongens en mannen officier en hoofdofficier gemaakt werden, ze hadden bijna niks anders meer... |
|
quote: Wat Gaaf! |
|
quote: en haal je het eind van de film???? of word je door de held(in) of een of andere geallieerde in kogel in je kop geschoten?? Wel gaaf zeg, dat je als figurant mee hebt kunnen doen. Nu niet te hopen dat je rol "sneuvelt" tijdens het finaliseren van de film (niet alle "geschoten" materiaal wordt gebruikt in een film he??? |
|
In de film ga ik niet dood. Wel ben ik medeverantwoordelijk voor de dood van zo'n twintig onderduikers (nachtopnames op een boot in de Biesboch, waar ik de Schmeisser leegschoot). Ik ben in diverse scenes gefilmd, o.a. met Carice van Houten (Die voorbij fietst als ik marcheer). Ik verwacht wel dat ik de eindmontage overleef. Of ik echt goed te zien ben is natuurlijk een tweede... Misschien dat ik nog een keer een apart topic over de film open... |
|
quote: Doen! Lijkt me erg interessant. |
|
Het enige stukje militaire hardware waar echt iedereen bang voor is.. I am the 1%. |
|
nogmaals.... quote: |
|
best wel erg gaaf, misschien later zelf ook zoiets bouwen voor in de sloot ofzo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik heb zelf ooit samen met iemand een promofilmpje gemaakt voor Atak. 3 uur filmmateriaal>>2dagen monteren>>3minuten film maar wel heel erg te gek werk! |
|
Lekkere ZOG 'hardware'. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik ga naar Israel! Ja verdomde geil, en ook terecht, dat meiden daar dienstplicht hebben. Maar die bovenste vind ik niets. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wordt wel mooi schoongehouden. DAt dan weer wel. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Een tienduizend mensen in een klap van de aardboden laten verdwijnen kun je natuurlijk niet met een on-representatieve bom. I am the 1%. |
|
quote:100.000 moet dat dingetje ook gemakkelijk aankunnen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Pimp my Nuke. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heeft ook met schoonmaken te maken, volgens sommigen toch? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Leipe foto dit. |
|
Nouw, echt, heeel leip, enige in zijn soort. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |