|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
dusch ik heb der al één [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 27-05-2006 23:08] Je moeder. |
|
ik heb er 2 maarja die van 2 X 2 gebruik ik nooit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
frankrijk, lekker met de voeten in een beekje hangen en genieten van de rust maarja, ruime kamer in zwolle en een ouderlijk huis in apeldoorn moeten maar even afdoende zijn enneh, jaloers @ tuin... Je moeder. |
|
quote: Tuin staat wel vol met zooi. En in de voortuin heb ik een niet- geslaagde poging tot groentetuintje gedaan. Voordeel is dat het Goffertpark een verlengde van de achtertuin is. Kan er ook mee door. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
heb je dan een eigen tuin of een eigen huis? *jaloers* Je moeder. |
|
quote: Geen van beiden. Alles eerlijk- samen- delen. Maar ik lijk de enige te zijn die van buiten zitten houdt "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
hm, slechte huisgnoten dan hehe. hier zit ik maar al te graag op het balkon maar mn luidruchtige buren weerhouden me ervan het vaak te doen.... Je moeder. |
|
quote: Koptelefoon op en probleem opgelost. Af-onderwerp: een prettige nachtrust! "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
sluit ik me bij aan hehe enne, lukt niet bij deze buren, de flodders en tokkies zijn er niks bij Je moeder. |
|
Per 1 augustus 2006 vrij, kamer bij mij in huis (Enschede-centrum, kroegen op rolafstand). 11 m2 voor 177,35 per maand (incl GWE, excl internet), je krijgt er ook gratis 7 huisgenoten bij. Kleine algemene eetkamer, GROOT dakterras. We houden komende weken kamerzoekavonden, als je geïnteresseerd bent mail dan naar o.j.m.vanduin [AT] student.utwente.nl Vermeldt in het mailtje ook iets over je hobbies, rare gewoontes (), etc. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gezocht Kamer in Assen Wie heeft of weet er 1 ik hoor het wel |
|
ja zo krijg je er wel snel één! :D Je moeder. |
|
quote: |
|
Ik zoek een kamer in Groningen, wie kan mij helpen? |
|
quote: HAHA! Sorry, humor. Oi! Kamer in Deventer? Zo rond de 250? Nee? Mooi, gaan we door. Subtiel kamerolifantje |
|
Deventer ? Waarom wil je in Deventer wonen ? Eindhoven is veel leuker joh! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Nou dat wilde ik eerst, maar de jongen uit Eindhoven waar ik zo stapelgek op ben, heeft een oogje op de barmeid. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Simpele oplossing dus! Naar Eindhoven verhuizen en daar in een bar gaan werken. Tsk. Die had ik zelf nog wel kunnen verzinnen. Speaking of which, tijd om naar de kroeg te rollen! Laters! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Succes!! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Jij zoekt vast geen kamer in Enschede, mede kroegroller! Wedden dat de kroegen hier rolbaarder zijn? quote: Erg relaxed hoor, vooral op de terugweg, je bent toch wel thuis voordat je vies bent. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
een kroeg met een roltrap, dat is pas ideaal |
|
quote: roltrap + drank + = + Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: glazen deuren + Zelthor = toch? |
|
quote: glazen deur + afleiding door schaap + ZTR = ( + ) + Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
een vriendin van me is verhuisd en nu staat haar kamer in Eindhoven leeg. Voor meer details, mail me. Want dan kan ik de vragen doorspelen haha You suck and that's sad |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |