![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
dusch ik heb der al één ![]() [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 27-05-2006 23:08] Je moeder. ![]() |
|
ik heb er 2 ![]() maarja die van 2 X 2 gebruik ik nooit ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
frankrijk, lekker met de voeten in een beekje hangen en genieten van de rust ![]() maarja, ruime kamer in zwolle en een ouderlijk huis in apeldoorn moeten maar even afdoende zijn ![]() enneh, jaloers @ tuin... Je moeder. ![]() |
|
quote: Tuin staat wel vol met zooi. En in de voortuin heb ik een niet- geslaagde poging tot groentetuintje gedaan. Voordeel is dat het Goffertpark een verlengde van de achtertuin is. Kan er ook mee door. ![]() "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
heb je dan een eigen tuin of een eigen huis? ![]() *jaloers* Je moeder. ![]() |
|
quote: Geen van beiden. ![]() ![]() "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
hm, slechte huisgnoten dan hehe. hier zit ik maar al te graag op het balkon maar mn luidruchtige buren weerhouden me ervan het vaak te doen.... Je moeder. ![]() |
|
quote: Koptelefoon op en probleem opgelost. ![]() Af-onderwerp: een prettige nachtrust! ![]() "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
sluit ik me bij aan hehe enne, lukt niet bij deze buren, de flodders en tokkies zijn er niks bij ![]() Je moeder. ![]() |
|
Per 1 augustus 2006 vrij, kamer bij mij in huis (Enschede-centrum, kroegen op rolafstand). 11 m2 voor 177,35 per maand (incl GWE, excl internet), je krijgt er ook gratis 7 huisgenoten bij. Kleine algemene eetkamer, GROOT dakterras. We houden komende weken kamerzoekavonden, als je geïnteresseerd bent mail dan naar o.j.m.vanduin [AT] student.utwente.nl Vermeldt in het mailtje ook iets over je hobbies, rare gewoontes ( ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Gezocht ![]() Wie heeft of weet er 1 ![]() ik hoor het wel ![]() ![]() |
|
ja zo krijg je er wel snel één! :D Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik zoek een kamer in Groningen, wie kan mij helpen? ![]() ![]() |
|
quote: HAHA! Sorry, humor. ![]() Oi! Kamer in Deventer? Zo rond de 250? Nee? Mooi, gaan we door. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Deventer ? Waarom wil je in Deventer wonen ? Eindhoven is veel leuker joh! ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:Nou dat wilde ik eerst, maar de jongen uit Eindhoven waar ik zo stapelgek op ben, heeft een oogje op de barmeid. ![]() ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Simpele oplossing dus! Naar Eindhoven verhuizen en daar in een bar gaan werken. Tsk. Die had ik zelf nog wel kunnen verzinnen. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
![]() Succes!! ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Jij zoekt vast geen kamer in Enschede, mede kroegroller! Wedden dat de kroegen hier rolbaarder zijn? quote: ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
een kroeg met een roltrap, dat is pas ideaal ![]() |
|
quote: roltrap + drank + ![]() ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: glazen deuren + Zelthor = ![]() ![]() |
|
quote: glazen deur + afleiding door schaap + ZTR = ( ![]() ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
een vriendin van me is verhuisd en nu staat haar kamer in Eindhoven leeg. Voor meer details, mail me. Want dan kan ik de vragen doorspelen haha ![]() You suck and that's sad ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |