![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Paar duizend wachtenden voor u. ![]() (Zal mijn oren open houden.) "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
quote: Ik ben natuurlijk veel gaver dan die paar duizend wachtenden. ![]() Maar alvast bedankt. edit: Ik zie op je site dat je cmv doet. Dan ken ik vast een stel mensen die je ook kent, tenzij het een studie is met heel veel mensen die elkaar niet kennen. (wat een kleine wereld..) [Dit bericht is gewijzigd door Metallinos op 05-06-2006 20:12] ![]() |
|
CMV op de Nebo? Daar heb ik ook gezeten, alleen dan SPH. Wat een kutopleiding ![]() ![]() |
|
quote: Het is een inteelt studie: iedereen houdt van elkaar. ![]() "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
quote: Ja, helaas zit CMV sinds vorig jaar niet meer op de Nebo. ![]() "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
quote: Buurvrouw dus! Ik woon een meter of 50 van het goffert park af. Gedeelde achtertuin. ![]() ![]() |
|
als dat niet om een BBQ in de Kolping vraagt weet ik het ook niet meer..... ![]() ![]() serieus... het wordt tijd voor een Kolping BBQ ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Het IS tijd voor een kolping BBQ.. We moeten binnenkort maar eens wat plannen.. ![]() |
|
quote: En dan ook nog eens een dozijn tuinmannen die het voor ons bijhouden. Goed geregeld! "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
M'n vriendin zoekt iets in Zwolle (liefst aparte slaap/woonkamer). Mocht iemand nog iets weten, we horen het graag.. ![]() |
|
die kamer van nico? ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Waarom dacht ik altijd dat jij in Arnhem woonde? ![]() ![]() |
|
tssssssssk! trol is al jaren lang Kolping terror!!! ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote:o hm volgens mij nog over gehad maar tijdens dronkenschap, kweet het niet meer. Staat die nog leeg dan? ![]() |
|
Kamer gezocht in Zwolle. Binnen 2 maanden wil ze er graag in. Het gaat in 1ste instantie om een studentenkamer. Weet iemand wat? Mail dan ff (mail staat in profiel). Thanx ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Ik zou het niet weten ![]() Arnhem is een stinkende, verrotte klotestad.. Misschien daardoor? Kolpingterror to da bone yo!! ![]() |
|
Ik zoek een appartementje in Tilburg (of omgeving). Met eigen badkamer en keukentje. ![]() |
|
Niet in Engeland? ![]() |
|
Ik zoek nog steeds een kamer in Groningen of in ieder geval in de buurt van Groningen. Niet te veel huisgenoten, goed onderhouden. ![]() |
|
quote: Lang verhaal.. break up enzo. ![]() |
|
Trek bij scheap in. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: De kleinere dorpen erom heen proberen maar zit je wel alleen in een huisje..maar dat is beter dan in iemands schijtlucht te moeten douchen. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ![]() Sterkte! ![]() |
|
quote: Ik vind het niet erg om alleen in een huisje te zitten, ik maak het zelf wel gezellig ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |