![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: maar scheap -- trek het uit het is cheap bij schaap... ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Dat valt tegen. ![]() |
|
quote: Nou ja een lekker dier en spermaslet bij elkaar..staat bij jullie tenminste hahaha moet goed komen. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Mooi, dat is dan afgesproken ![]() ![]() |
|
Oke! Wel eerst even hospiteren natuurlijk. ![]() |
|
Ik heb nu ook lang genoeg bij mijn moaten gebivakeerd hehehe, dus als iemand een kamer in groningen weet, laat maar weten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 12-06-2006 21:26] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
op 5 minuten lopen van het station weet ik nog wel een stinkend kraakpand vol met crusties ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Stinkende crusty in je rait! ![]() En burzum: jij bent de meest crusty gast van dit forum, jij bent de laatste die zou kunnen lachen, en nu douchen!! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:op 2 minuten zit er in groningen een mooie brug .. kan ie ook wonen ... ![]() |
|
En dit vind zich een beter forum als de muur ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
on topic? ![]() |
|
Gezocht: kamer in Groningen, niet al te ver van het centrum. Max €300 incl per maand. ![]() |
|
quote: 300 euro ![]() ![]() En bij het centrum in de buurt succes.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: www.woningnet.nl [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 14-06-2006 13:11] Suck my piss ![]() |
|
gezocht: kamer(s) in apeldoorn. gedeelde voorzieningen geen probleem, mits het geen bende is. aangezien ik best arm ben ( hopelijk tijdelijk ![]() tja, ik verwacht niet dat iemand iets weet oid maar goed, een kat in het nauw maakt rare sprongen ![]() ![]() |
|
quote: Dat moet toch te doen zijn. Vriendin van me woont 5 á 10 minuutjes fietsen van 't centrum vandaan, voor 260 euro o.i.d. En dan heeft ze ruim 20 m2 gok ik zo (keukentje/computerruimte en slaapkamer apart (met elkaar verbonden door een kozijn zonder deur). ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik wou net zeggen, zelfs in een stad als Groningen moet dat toch wel te vinden zijn. Zeker als je de juiste mensen weet te vinden. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-09-2006 16:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nu nog een plaatsnaam erbij Mutilator ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ik gok Deventer! ![]() |
|
quote:Ik weet iets voor je. Bel/mail maar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Jouw bed valt zeker onder 'gedeelde voorzieningen', Viktor? ![]() ![]() |
|
Hallo naast mij komt er een kamer vrij van ongeveer 18m2 en hij kost 190 euro, er is internet maar dat komt er nog bij dan. Er is ook een wasmachine. 10 min fietsen naar station en 5 min naar saxion. Het moet wel een jongen zijn omdat er al 2 meisjes zitten. dusssssssss als iemand in nood zit? mail me maar tessa668@hotmail.com ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |