![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Misschien handig om de woonplaats te vermelden? :') ![]() |
|
deventer Je moeder. ![]() |
|
Gezocht, Kamert in Enschede, €maximaal 300, Informatie staat in mn profiel ![]() |
|
quote: haha, lekker passief, goed zo ![]() http://www.studentunion.utwente.nl/kamers/ Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
hehe deventer idd! ![]() |
|
Mmmm eens een keer kijken dan.... ik loop momenteel stage in Deventer ![]() |
|
quote:Sssssssssssssttt. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
ik had het kunnen weten ![]() ![]() |
|
kamer te huur in Arnhem, spijkerkwartier... gaat om een zolderkamer ongeveer 20 vierkante meter, onder de 250 euro huur....wel schuine wanden... meld je maar bij interesse... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
hmm, deze topic had ik over het hoofd gezien... Ik ben op zoek naar een kamer een kamer in Den haag, Rotterdam, Delft en Gouda van minimaal 15m2 voor max €380. Ben zelf werkende in Delft. ![]() |
|
Ik zoek nog een kamer in groningen. Het liefst rond de 15 m2 van rond de 260-300 euro. ik hou wel van een biertje, wordt als redelijk sociaal gezien. ![]() |
|
hier staat er dus al een. foutje ![]() ![]() ![]() |
|
Waarom nou zo ver weg. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
omdat dat daar de enige plaats is die die studie aanbiedt. verder woon ik nu in hilversum en ben ik echt super blij om daar weg te gaan. een leven heb ik hier namelijk nie ![]() |
|
quote: kamernet.nl directwonen.nl studentenkamers.nl Adressen Zoek je snel een kamer of woning, dan zijn dit de bezoekadressen: WoonBedrijf De Eenhoorn 4, Leeuwarden 058 - 234 71 71 Nieuw Wonen Friesland Marshallweg 9, Leeuwarden 058 - 233 41 11 http://www.opkamers.nl/kamers-leeuwarden.html Enzovoorts! Remember kids, Google is your friend. ![]() |
|
quote:Ah, wel, jammer hoor. Rotterdam is ZO veel leuker. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
ach ben nooit goed in google geweest. maar rotterdam is inderdaad wel vet. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
De eindbaas van g00gle pwn3d ja. Ik heb hem nog niet verslagen. ![]() |
|
oké, woonruimte gezocht in apeldoorn, zsm ![]() ![]() |
|
Controle niet doorgekomen? ![]() |
|
quote: jawel, maar we moeten er gewoon uit ![]() antikraak zuigt ![]() |
|
quote:Minder ... ik weet helaas niets voor je .. ![]() |
|
niet gewoon kopen? als je toch al van plan bent om 250-300 euro uit te geven, kun je net zo goed een flatje of arbeiderswoninkje kopen voor een ton. heb je d'r later ook nog wat aan. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |