![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Mindfuck vraagt: In September 2012 begin ik aan mijn studie in Delft, ik zoek daarom een gezellige kamer. Mensen die van een biertje houden maar ook van techniek. Heb jij rond die tijd een kamer over? Zet dan hieronder je naam en je gewenste huurprijs. http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=13916 [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 04-04-2012 13:21] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Problemen met een kelder? Wel ruim iets van 20 M2 is het wel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Geld je aanbod nog steeds Bram? Ik probeer namelijk al een maand via veel manieren aan een kamer te komen maar het lukt niet helemaal goed. ![]() Ik ben een gemakkelijke metalhead die soms wel van een biertje houd ![]() Indien anderen mensen een kamer in DELFT beschikbaar hebben dan is dat natuurlijk ook super. Meer info? www.fb.com/mindneuker www.lastfm.nl/user/floola5 [Dit bericht is gewijzigd door Mindfucker op 05-06-2012 3:42] Way out in the water, See it swimmin'? ![]() |
|
Hehe nee ben toch teveel bezig in mn kelder sorry. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Bij iPim in de klerenkast. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |