|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi! |
|
Is Maybeshewill al langs gekomen? Heb gister een groot deel van de discografie bestand voor nog geen 30 euro. |
|
Bedoel je I Was Here For a Moment, Then I Was Gone? Die is toch nog helemaal niet uit? |
|
Promo's zijn al verstuurd. Beter lekt ie snel Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ow ok. Nouja dat zie ik dan wel. Ken de band nog niet zo lang en voorlopig hou ik me wel bezig met ouder werk. |
|
Beide albums zijn top in mijn ogen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
tot tranen toe bewogen... signature |
|
Prachtig stukje muziek. |
|
This will distroy you - The world is our _____ Maar nu vrijdag God is an astronaut - junius en maybeshewill.. 3-4 uur lang genieten!i |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Nieuwe Death Letters plaat dus. Ook heel veel post rock in te horen ditmaal, dus voor de fan van oa Explosions in the Sky, checken! |
|
Beetje off-topic heren Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nee? |
|
quote: Sterke plaat inderdaad, ik denk dat ik as. vrijdag het begin van Earth maar laat schieten hiervoor. [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 12-04-2011 16:22] |
|
quote: Fuck, daar wil ik heen... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
mij volledig vergist, het is pas volgende week Dunkfestival, nog een week aftellen dus |
|
Ik wou zeggen, haha. Ook heel graag heen gewild Al denkt de portomonee daar anders over. |
|
Stafrænn Hákon maakt wel fijne muziek! |
|
Dat ken ik nog niet, eens opzoeken dan maar. |
|
Misschien niet helemaal op zijn plek hier, maar waar anders? The Berg Sans Nipple gaat er hier de laatste tijd weer goed in, vooral 'Along the Quai'. Postrock, IDM, electropop, ambient, ergens daartussen. Lieve múm dingen, Maserati ritmes en een flinke dosis Boards of Canada en Air. Fijn fijn. -edit: en de reden voor dit schopje: ze hebben een nieuw album. Nog niet gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 23-06-2011 12:05] You have time. You are doing fine. |
|
Op facebook noemen ze het zelf: Sludge, post-rock, post-metal, post-whatever, post-post. En hebben ze het over invloeden van: Neurosis, Cult of Luna, Isis, Year of No Light, AmenRa, Rosetta. In ieder geval hebben ze op Bandcamp hun nieuwe EP (4 nummers, speelduur iets meer dan 30 minuten) staan die daar ook te beluisteren of te downloaden is: http://awake-in-sleep.bandcamp.com/ |
|
klinkt erg goed voor een eerste EP |
|
Klinkt goed, EP maar eventjes gekocht Dit is ook fijn: http://www.youtube.com/watch?v=yTtcacAO4B8&hd=1 |
|
Mijn postrock ontdekking van dit jaar Mooncake dus (nr heet The Horizons)... vooral die versnelling rond 4 minuut is prachtig [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-07-2011 2:08] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |