|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Kent iemand hier Shora - Malval? 1 van de beste platen die ik heb, enorm goede instrumentale muziek. |
|
|
|
lueke band. Split met merzbow is ook luek/ Suck my piss |
|
quote: ja joh, ik was het helemaal vergeten met mn kuttekop. Suck my piss |
|
Mogwai 1 november in de oosterpoort! vergeet dat dan maar niet met je kuttekop! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
SIKED! ben er hopelijk bij, ook als is de Oosterpoort een klote tent, misschien beter naar de Melkweg |
|
Nieuwe plaat van Mogwai is naar mijn mening 't beste werk sinds Come On Die Young... Echt super! We don't take it, we just fake it... |
|
Het is mijn eerste kennismaking met de band, maar wat vet! Het blijft meteen hangen, wat een tunes. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het is je 2e kennismaking, aangezien je ook fan bent van de The Fountain soundtrack! maar goeie shit! Hoop iig dat ik in de Oosterpoort aanwezig kan zijn.. zit nog ff met slaapplaats (ze spelen pas om 23u) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Explosions in the Sky ken ik niet, maar dikke kutzooi dat ik Eluvium niet heb gezien. quote: Wow, daar ga ik ook zeker heen! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-09-2008 2:09] |
|
18e, en mn vrind uit grunn nog even zien te overtuigen, godver hoop dat het lukt Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ah, dat is een nette prijs. Heb eventueel nog een noodlandingsplek, mocht het niet lukken. |
|
cool! zal het onthouden... met de trein vanuit LWD is ook geen optie aangezien ze pas om 23u spelen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Je hebt gelijk, alhoewel ik daar vrij weinig Mogwai in terug hoor zoals op 'The Hawk is Howling'. Ik vraag me ook af hoe groot het aandeel is van Mogwai en hoeveel van Clint, ik heb het orgineel nog steeds niet dus ik kan het niet nakijken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Iemand ook bekent met Mono? Ook heerschende muziek! Boeiender |
|
Nee, Mogwai luisteren hup (k zal Mono eens opzoeken ) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Mogwai is hier in huis een oude bekende Maar Mono lijkt er wel wat op, een stel jappen die heerschende sfeermuziek maken. Boeiender |
|
Ik zou je haast van smaak gaan betichten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Kijk uit! Boeiender |
|
signature |
|
9 April spelen God Is An Astronaut en This Will Destroy You in W2. Zeer veel zin in. Voorverkoop is al gestart en gaat via de website. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Mono is te gek, blij dat ik ze ga zien in april! |
|
Godspeed You! Black Emperor blijft dé post-rock band imo! |
|
quote: Godspeed is erg gaaf inderdaad. Zelden bands gehoord die zo geniaal hun nummers weten op te bouwen. Ontzettend lange stukken maar boeiend van begin tot eind. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |