IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Postrock Vorige pagina | Volgende pagina
Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 22-09-2009 23:13 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 26 juli 2009 11:56 schreef Valorian het volgende:
Ik weet niet of het onder 'postrock' valt, maar kent iemand hier Gomer Pyle? Erg gave band, stonden ook op Roadburn maar heb ze daar gemist. Een bandje uit NL overigens.

Heb ik nog een recensie over geschreven. Erg getalenteerde band met goed oog voor composities, maar het klinkt nog wel wat tam allemaal.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 25-09-2009 0:20 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Zomaar weer eens een postrock tip voor de liefhebber: Yndi Halda - Enjoy Eternal Bliss. Echt fantastisch mooi.



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 25-09-2009 0:25 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 0:20 schreef Panzerke het volgende:
Zomaar weer eens een postrock tip voor de liefhebber: Yndi Halda - Enjoy Eternal Bliss. Echt fantastisch mooi.
Eens proberen.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 08-11-2009 12:13 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Voor interessante postrock met uitsluitend door een vrouw gesproken tekst, check eens Meanwhile, Back In Communist Russia... uit Engeland. Bestaan al een tijdje niet meer, zonde.



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-11-2009 12:53 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

nieuwe russian circles


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 08-11-2009 17:09 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 12:13 schreef Panzerke het volgende:
Voor interessante postrock met uitsluitend door een vrouw gesproken tekst, check eens Meanwhile, Back In Communist Russia... uit Engeland. Bestaan al een tijdje niet meer, zonde.


+1, geweldige groep idd. En idd, jammer dat ze niet meer bestaan, maar dat wist ik dan weer niet.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 10-11-2009 12:07 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht



Dit heeft wel goddome veel potentie zeg. Niet normaal meer.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-11-2009 12:21 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

klinkt eigenlijk best als een normaal postrock bandje


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 10-11-2009 17:33 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Potentie zeg ik je, erg jonge gasten, en pas eerste demo.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-11-2009 18:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

klinkt alleraardigst hoor


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 18-11-2009 8:40 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Klinkt erg fijn!


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-01-2010 17:31 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

op Eurosonic weggeblazen door And So I Watched You From Afar uit Ierland, wat een vette live band is dat zeg. Hele zaal werd ingepakt middels een dikke sound en een dito podium presentatie. Niet zo zen als Explosionsinthesky



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 24-01-2010 19:03 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Heb nu die nieuwe EP van hun opstaan, The Letters, tyfus wat een lekker plaatje zeg!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 24-01-2010 21:22 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Over Post-rock gesproken: Kaartjes voor Mono binnen! Extreem veel zin in.

Ben de laatste tijd zeer te spreken over Godspeed You! Black Emperor, heb het nu eigenlijk pas echt goed beluisterd.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Northward
Usericon van Northward
Posted 24-01-2010 21:31 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 12:13 schreef Panzerke het volgende:
Voor interessante postrock met uitsluitend door een vrouw gesproken tekst, check eens Meanwhile, Back In Communist Russia... uit Engeland. Bestaan al een tijdje niet meer, zonde.

Goede tip.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 25-01-2010 7:41 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2010 21:22 schreef GrindMaster het volgende:
Over Post-rock gesproken: Kaartjes voor Mono binnen! Extreem veel zin in.





Spelen die niet een dag ervoor toevallig in Praag? :D


Northward
Usericon van Northward
Posted 30-01-2010 14:23 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 0:20 schreef Panzerke het volgende:
Zomaar weer eens een postrock tip voor de liefhebber: Yndi Halda - Enjoy Eternal Bliss. Echt fantastisch mooi.

Nog zo'n goede tip, erg mooi dit


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 30-01-2010 15:58 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2010 14:23 schreef Northward het volgende:
Nog zo'n goede tip, erg mooi dit
Inderdaad wel een leuke band ja.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 30-01-2010 19:58 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik ben erg tevreden met dat album van Yndi Halda, leuk die strijkers, en leuk die melodieën. Springt er wat mij betreft zeker tussenuit!


Why doesn't my music get me all the chicks?


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 31-01-2010 10:10 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht





Give Me Beauty... Or Give Me Death! is echt een geniale CD.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-01-2010 10:38 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

EF! Nou en of, puike plaat.

Distants Shower Sweep Across Norfolk School van July Skies is ook zeker een aanrader, moet zeggen dat ik de andere nummers van ze wat minder vind, maar dit melodie samenspel is gewoon prachtig!



[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 31-01-2010 10:39]


Why doesn't my music get me all the chicks?


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 31-01-2010 14:47 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ga ik uitchecken!

En trouwens, ze spelen 10 April in Utrecht hè, EF. Weet alleen niet effe waar, maar ik ga er heen met een vriendin misschien, dat is iig al zeker.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-01-2010 15:20 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

misschien en zeker?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 01-02-2010 7:56 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Dat ik met die vriendin ga is zeker, OF ik eventueel ga is nog onzeker. Ik ben een raar joch, ik weet het.


Donar
Je maintiendrai
Usericon van Donar
Posted 06-02-2010 15:00 by Donar Wijzig reactieProfiel van DonarQuote dit bericht



Questo misero modo tegnon l'anime triste di coloro che visser sanza 'nfamia e sanza lodo.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen