|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Zomaar weer eens een postrock tip voor de liefhebber: Yndi Halda - Enjoy Eternal Bliss. Echt fantastisch mooi. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:Eens proberen. |
|
Voor interessante postrock met uitsluitend door een vrouw gesproken tekst, check eens Meanwhile, Back In Communist Russia... uit Engeland. Bestaan al een tijdje niet meer, zonde. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
nieuwe russian circles |
|
quote: +1, geweldige groep idd. En idd, jammer dat ze niet meer bestaan, maar dat wist ik dan weer niet. |
|
Dit heeft wel goddome veel potentie zeg. Niet normaal meer. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
klinkt eigenlijk best als een normaal postrock bandje |
|
Potentie zeg ik je, erg jonge gasten, en pas eerste demo. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
klinkt alleraardigst hoor |
|
Klinkt erg fijn! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
op Eurosonic weggeblazen door And So I Watched You From Afar uit Ierland, wat een vette live band is dat zeg. Hele zaal werd ingepakt middels een dikke sound en een dito podium presentatie. Niet zo zen als Explosionsinthesky |
|
Heb nu die nieuwe EP van hun opstaan, The Letters, tyfus wat een lekker plaatje zeg! |
|
Over Post-rock gesproken: Kaartjes voor Mono binnen! Extreem veel zin in. Ben de laatste tijd zeer te spreken over Godspeed You! Black Emperor, heb het nu eigenlijk pas echt goed beluisterd. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Goede tip. |
|
quote: Spelen die niet een dag ervoor toevallig in Praag? :D |
|
quote: Nog zo'n goede tip, erg mooi dit |
|
quote:Inderdaad wel een leuke band ja. |
|
Ik ben erg tevreden met dat album van Yndi Halda, leuk die strijkers, en leuk die melodieën. Springt er wat mij betreft zeker tussenuit! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Give Me Beauty... Or Give Me Death! is echt een geniale CD. |
|
EF! Nou en of, puike plaat. Distants Shower Sweep Across Norfolk School van July Skies is ook zeker een aanrader, moet zeggen dat ik de andere nummers van ze wat minder vind, maar dit melodie samenspel is gewoon prachtig! [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 31-01-2010 10:39] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ga ik uitchecken! En trouwens, ze spelen 10 April in Utrecht hè, EF. Weet alleen niet effe waar, maar ik ga er heen met een vriendin misschien, dat is iig al zeker. |
|
misschien en zeker? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Dat ik met die vriendin ga is zeker, OF ik eventueel ga is nog onzeker. Ik ben een raar joch, ik weet het. |
|
Questo misero modo tegnon l'anime triste di coloro che visser sanza 'nfamia e sanza lodo. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |