![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Das een andere Portal. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
oh ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Je hebt de Nederlandse Portall en je hebt de Australische Portal. De eerste maakt redelijk lekkere, standaard death metal en de tweede klinkt alsof iemand Hate eternal door een zwart gat heeft getrokken waarna ze totaal verwrongen aan de andere kant in iemands nachtmerrie zijn gaan spelen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Dan...had ik liever die laatste op Stonehenge gezien ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Correcte beschrijving....maar Neggie, wat doe jij hier tussen de bannenlingen? Ik meen dat jij (nog) redelijk close bent met de Vlaardingenterrorsquad, getuige de worst die je voorgehouden wordt al dan niet op bbq praktijken? Human life is an irrational amalgamation of delusions ![]() |
|
Neggie zit hier al langer dan jij schaamhaar hebt! ![]() |
|
quote: En ik héb lang schaamhaar. Human life is an irrational amalgamation of delusions ![]() |
|
quote:Kujje nagaon! Maar helaas luistert ie nog steeds die clownshit ![]() |
|
quote: hoe zou er dat uitzien, Clownshit?? ook met vrolijke kleuren???? ![]() ![]() |
|
quote: De blastbeats blijven beperkt tot een seconde of 30. ![]() ![]() |
|
quote:check ICP ... Of de cover van Acid Bath - The Kite String .. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Weet iemand misschien nog wat leuke bandjes in de stijl van Houwitser? ![]() |
|
quote: Klinkt best lekker, dat nummer onder jullie myspace. Ik kan me de eerste demo nog herinneren, die (naar ik meen) opgenomen was in de badkamer van Coen? Haha, ik zie dat jullie 3 december in Lucky spelen, is dat op Baggerfest? (Of is dat dan al geweest, ff nakijken...). ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
en die nieuwe Deicide rost als een tiet naar mijn bescheiden, zoals altijd, mening. Human life is an irrational amalgamation of delusions ![]() |
|
Als er iets rost is het de nieuwe GRAVE wel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: daar drink ik op ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehehe, ja zoiets... Baggerfest moet nog komen.. ![]() |
|
quote: Is de nieuwe beter als zijn voorganger? Die vond ikzelf redelijk matig eerlijk gezegd. ![]() |
|
quote: Ik weet dat BF nog moet komen, maar ik vroeg me af of dat DAN al was geweest. Op 3 december dus, of dat die 3 december juist BF is, of een metal matinee (als je me nog begrijpt). Uit de site van Lucky word ik ook niet wijzer, ik zie het allemaal vanzelf wel! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Bwehehehe, ik kan je nog redelijk volgen.. 3 Dec is baggerfest, in de luckyy´s. Dat de site van Lucky´s nog geen info heeft is omdat wij geloof ik samen met nog 1 band de 1e namen zijn de bekend zijn. Er is nog niet meer bekend omdat een gedeeldte van de Organisatie ook binnen ElsRock actief is.. ![]() |
|
quote: Ware woorden, genoeg afwisseling om het gebeuk interessant te houden, lekkere gitaarsolo's ook om het af te maken. Het nieuwe album van Grave is ook weer super, beter dan hun vorige werk die ook goed klonk. Them Bones is een goeie cover van Alice in Chains. ![]() |
|
Kent iemand hier Repugnant uit Zweden ook? Ze hebben 1 cd uitgebracht, Epitome Of Darkness, en dat is helaas ook meteen de laatste. Ze spelen heerlijke echte (Zweedse) old-school death die ook qua productie klinkt alsof de plaat 10 jaar geleden is uitgebracht (wat niet betekent dat 'ie kut klinkt; integendeel). Ben compleet verslaafd geraakt aan die plaat ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |