IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Death Metal Topic Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-07-2006 10:25 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Das een andere Portal.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-07-2006 10:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

oh


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2006 10:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 10:06 schreef Fat Bastard het volgende:
Wij hopen de die-hard old-school DM liefhebbers binnenkort ook weer aan hyun trekken te laten komen, door een nieuwe glanzende schijf uit te brengen.

Denk aan een mix van Entombed, Dismember, Edge of Sanity en Grave, gelardeerd met een toefje Carcass, Bolt Thrower en Benediction.

Nee, we proberen niet origineel te zijn, maar gewoon een degelijke bak old-school DM neer te zetten.


dat klinkt interessant. als er nog wat hellhammer/celtic frost invloeden inzitten, en weing tot geen blastbeats, ben ik helemaal geintereseerd


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-07-2006 10:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 27 juli 2006 10:27 schreef NecRobert het volgende:
oh


Je hebt de Nederlandse Portall en je hebt de Australische Portal. De eerste maakt redelijk lekkere, standaard death metal en de tweede klinkt alsof iemand Hate eternal door een zwart gat heeft getrokken waarna ze totaal verwrongen aan de andere kant in iemands nachtmerrie zijn gaan spelen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-07-2006 10:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dan...had ik liever die laatste op Stonehenge gezien


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 27-07-2006 10:57 by Nuberus Wijzig reactieProfiel van NuberusQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 10:31 schreef XnegativeX het volgende:
Je hebt de Nederlandse Portall en je hebt de Australische Portal. De eerste maakt redelijk lekkere, standaard death metal en de tweede klinkt alsof iemand Hate eternal door een zwart gat heeft getrokken waarna ze totaal verwrongen aan de andere kant in iemands nachtmerrie zijn gaan spelen.


Correcte beschrijving....maar Neggie, wat doe jij hier tussen de bannenlingen? Ik meen dat jij (nog) redelijk close bent met de Vlaardingenterrorsquad, getuige de worst die je voorgehouden wordt al dan niet op bbq praktijken?


Human life is an irrational amalgamation of delusions


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2006 11:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Neggie zit hier al langer dan jij schaamhaar hebt!


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 27-07-2006 11:18 by Nuberus Wijzig reactieProfiel van NuberusQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 11:08 schreef Jenje het volgende:
Neggie zit hier al langer dan jij schaamhaar hebt!


En ik héb lang schaamhaar.


Human life is an irrational amalgamation of delusions


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2006 11:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 11:18 schreef Nuberus het volgende:
En ik héb lang schaamhaar.
Kujje nagaon!

Maar helaas luistert ie nog steeds die clownshit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2006 11:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 11:19 schreef Jenje het volgende:
Kujje nagaon!

Maar helaas luistert ie nog steeds die clownshit


hoe zou er dat uitzien, Clownshit?? ook met vrolijke kleuren????


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 27-07-2006 11:23 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 10:28 schreef attila_de_hun het volgende:
dat klinkt interessant. als er nog wat hellhammer/celtic frost invloeden inzitten, en weing tot geen blastbeats, ben ik helemaal geintereseerd


De blastbeats blijven beperkt tot een seconde of 30.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2006 11:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 11:22 schreef attila_de_hun het volgende:
hoe zou er dat uitzien, Clownshit?? ook met vrolijke kleuren????
check ICP ...

Of de cover van Acid Bath - The Kite String ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2006 11:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 11:25 schreef Jenje het volgende:


Of de cover van Acid Bath - The Kite String ..
damned, acid bath. waarom komen die weer niet bijeen??? (plus een opvolgende tour) (ja, de bassist is dood, maar niemand is onvervangbaar...)


BVT
Usericon van BVT
Posted 27-07-2006 18:50 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

http://www.myspace.com/bloodsin

Het is hier ook niet de bedoeling om "vernieuwend"te zijn..



istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 28-07-2006 15:51 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Weet iemand misschien nog wat leuke bandjes in de stijl van Houwitser?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-07-2006 19:34 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 18:50 schreef BVT het volgende:
http://www.myspace.com/bloodsin

Het is hier ook niet de bedoeling om "vernieuwend"te zijn..


Klinkt best lekker, dat nummer onder jullie myspace. Ik kan me de eerste demo nog herinneren, die (naar ik meen) opgenomen was in de badkamer van Coen? Haha, ik zie dat jullie 3 december in Lucky spelen, is dat op Baggerfest?

(Of is dat dan al geweest, ff nakijken...).


..."Hate can only create more hate"...


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 28-07-2006 20:12 by Nuberus Wijzig reactieProfiel van NuberusQuote dit bericht

en die nieuwe Deicide rost als een tiet naar mijn bescheiden, zoals altijd, mening.


Human life is an irrational amalgamation of delusions


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-07-2006 9:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Als er iets rost is het de nieuwe GRAVE wel


spelfout weggehaald...


sixpounder
Usericon van sixpounder
Posted 29-07-2006 11:25 by sixpounder Wijzig reactieProfiel van sixpounderQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2006 9:23 schreef varanus het volgende:
Als er iets rost is het de nieuwe GRAVE wel


daar drink ik op een zeer vette death metal plaat, Burn is een zalig nummer


BVT
Usericon van BVT
Posted 29-07-2006 12:29 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 28 juli 2006 19:34 schreef Immortella het volgende:
Klinkt best lekker, dat nummer onder jullie myspace. Ik kan me de eerste demo nog herinneren, die (naar ik meen) opgenomen was in de badkamer van Coen? Haha, ik zie dat jullie 3 december in Lucky spelen, is dat op Baggerfest?

(Of is dat dan al geweest, ff nakijken...).


Hehehe, ja zoiets...

Baggerfest moet nog komen..




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-07-2006 12:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2006 9:23 schreef varanus het volgende:
Als er iets rost is het de nieuwe GRAVE wel


Is de nieuwe beter als zijn voorganger? Die vond ikzelf redelijk matig eerlijk gezegd.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 29-07-2006 21:32 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2006 12:29 schreef BVT het volgende:
Hehehe, ja zoiets...

Baggerfest moet nog komen..




Ik weet dat BF nog moet komen, maar ik vroeg me af of dat DAN al was geweest. Op 3 december dus, of dat die 3 december juist BF is, of een metal matinee (als je me nog begrijpt).

Uit de site van Lucky word ik ook niet wijzer, ik zie het allemaal vanzelf wel!


..."Hate can only create more hate"...


BVT
Usericon van BVT
Posted 30-07-2006 11:52 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Bwehehehe, ik kan je nog redelijk volgen..

3 Dec is baggerfest, in de luckyy´s. Dat de site van Lucky´s nog geen info heeft is omdat wij geloof ik samen met nog 1 band de 1e namen zijn de bekend zijn.
Er is nog niet meer bekend omdat een gedeeldte van de Organisatie ook binnen ElsRock actief is..



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 31-07-2006 17:48 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 20:12 schreef Nuberus het volgende:
en die nieuwe Deicide rost als een tiet naar mijn bescheiden, zoals altijd, mening.


Ware woorden, genoeg afwisseling om het gebeuk interessant te houden, lekkere gitaarsolo's ook om het af te maken.


Het nieuwe album van Grave is ook weer super, beter dan hun vorige werk die ook goed klonk. Them Bones is een goeie cover van Alice in Chains.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 31-07-2006 20:29 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Kent iemand hier Repugnant uit Zweden ook? Ze hebben 1 cd uitgebracht, Epitome Of Darkness, en dat is helaas ook meteen de laatste.

Ze spelen heerlijke echte (Zweedse) old-school death die ook qua productie klinkt alsof de plaat 10 jaar geleden is uitgebracht (wat niet betekent dat 'ie kut klinkt; integendeel). Ben compleet verslaafd geraakt aan die plaat


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen