IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Death Metal Topic Vorige pagina | Volgende pagina
Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 01-08-2006 10:05 by Nuberus Wijzig reactieProfiel van NuberusQuote dit bericht

ja die ken ik wel, al moet ik helaas wel vermelden dat het leuke er na een luisterbeurt of tien wel af is.


Human life is an irrational amalgamation of delusions


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-08-2006 18:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.youtube.com/watch?v=uvLDX6OYvoQ&mode=related&search=death%20metal%20spongebob

deze link zal ongetwijfeld al vaak zijn geplaatst maar omdat het nummer ongelooflijk heerst hoop ik dat iemand van jullie de "echte"band kent.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2006 19:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://www.vore.org/


Vore is erg leuk


signature


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-08-2006 19:47 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Wie is er nog meer bekend met Odious Mortem? Kankervette shit, alleen jammer van die kutgrunt.


Pred
Usericon van Pred
Posted 01-08-2006 22:46 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2006 18:47 schreef attila_de_hun het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uvLDX6OYvoQ&mode=related&search=death%20metal%20spongebob

deze link zal ongetwijfeld al vaak zijn geplaatst maar omdat het nummer ongelooflijk heerst hoop ik dat iemand van jullie de "echte"band kent.


Als je de comments zou gelezen hebben zou je gezien hebben dat de band "Job For A Cowboy" heet. Leuke naam haha


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-08-2006 23:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Job for a Cowboy is wel vet ja! Ik heb hun "Doom" EP gehoord, maar ik heb geen idee of ze nog meer uitgebracht hebben.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-08-2006 9:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2006 22:46 schreef Pred het volgende:
Als je de comments zou gelezen hebben zou je gezien hebben dat de band "Job For A Cowboy" heet. Leuke naam haha

damn, is dat serieus ?? wat een achterlijke naam. maar oed, dat nummer heerst enormg...


Dorstig
Usericon van Dorstig
Posted 02-08-2006 18:48 by Dorstig Wijzig reactieProfiel van DorstigQuote dit bericht

naar aanleiding van dit topic nog maar eens asphyx opgezet

god cries blift een meesterlijk album

[Dit bericht is gewijzigd door Dorstig op 02-08-2006 18:48]


ah, my good old trustworty beer, my love for you will never die


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-08-2006 11:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

weer eens Incubus' "beyond the unknown"/"serpent temptation" uit de kastgehaald. Het blijft toch een schitterende cd. Jammer dat er niks maar na die, ook al goede, Opprobium cd van deze band is uitgekomen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-08-2006 11:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

In het kader van 'nieuw en best lekker' heerst de nieuwe Necrophobic ook wel redelijk. Het is een beetje death/blakc metal hybride: veel melodie, strak gespeeld, up-tempo en het luistert allemaal erg makkelijk weg. Lekker plaatje!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-08-2006 11:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2006 11:48 schreef M. het volgende:
In het kader van 'nieuw en best lekker' heerst de nieuwe Necrophobic ook wel redelijk. Het is een beetje death/blakc metal hybride: veel melodie, strak gespeeld, up-tempo en het luistert allemaal erg makkelijk weg. Lekker plaatje!

Check, staat op KT, gunstig


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 20-08-2006 11:41 by Nuberus Wijzig reactieProfiel van NuberusQuote dit bericht

Wat zou het leven toch aangenaam zijn als al die gefragmenteerde aan death metal gerelateerde tering topics 'ns allemaal onder deze geveegd worden.


Human life is an irrational amalgamation of delusions


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 20-08-2006 14:02 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

nieuwe Suffocation!!!

bow down to the masters


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 20-08-2006 14:22 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Leuke plaat, maar zo geweldig vind ik hem eigenlijk, nog, niet. Heb hem nog maar een week, en heb de hele week hele dagen gewerkt, dus veel heb ik hem nog niet kunnen luisteren. Vanmiddag nog maar eens doen dan he


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Windir
Usericon van Windir
Posted 22-08-2006 0:14 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

De zweedse death-scene geniet mijn voorkeur met als topper toch Arch Enemy!! Coole riffs en zeer goede grunt (dat voor een vrouw). Verder zijn ook nog Amon Amarth, Dark Tranquillity, (oude) In Flames, Hypocrisy zeker en vast te pruime


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 07-09-2006 10:46 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 07-09-2006 12:26 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Heb sinds een tijdje Deception - Permanent torment op mijn pc. lekker smerige death


No meat is sweater


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 08-09-2006 9:59 by Nuberus Wijzig reactieProfiel van NuberusQuote dit bericht

Hoe komt dat rumour van een Asphyx reunie in het leven?

van Drunen zou weer met wat Asphyx leden aan het oefenen zijn...


Human life is an irrational amalgamation of delusions


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 08-09-2006 17:01 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 8 september 2006 9:59 schreef Nuberus het volgende:
Hoe komt dat rumour van een Asphyx reunie in het leven?

van Drunen zou weer met wat Asphyx leden aan het oefenen zijn...

Zeg me gofferdomme dat het waar is!!! Vooral met van Drunen op zang!! Zeg me gofferdomme dat het waar is!!



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 19-11-2006 12:47 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Resurrection al genoemd hier? Zojuist hun "Embalmed Existance" album uit 1993 ontdekt, en dat had ik eerder moeten doen... Geniaal lekkerrrr


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-11-2006 13:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Die moet ik ook nog eens hebben ja. Alleen halen die gesproken tussenstukjes zo enorm het tempo eruit...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 19-11-2006 13:03 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

ff rustpuntje tussendoor maar kan me voorstellen dat dat na meerdere malen luisteren storend begint te worden

(ik zie trouwens dat ze weer bestaan en een EP gaan opnemen; ben reuze benieuwd)

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 19-11-2006 13:04]


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-11-2006 13:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

...dan kan je ze, onbewust, meepraten en dan wordt het idd storend.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 19-11-2006 13:06 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Hoe dan ook... ik zet hem nog eens op...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-01-2007 11:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Wie kent Chton - Chtonian Lifecode en weet of het wat is?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen