|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Lekker bijdehand. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
polluted inheritance, mensen! |
|
Ik mis sowieso wel veel begin jaren 90 nederlandse underground death metalbands. Al die shit moet echt een keer goed uit gebracht worden. Was echt goud wat er toen gemaakt werd. Antropomorhia(kaatsheuvel), Midian(zaandam), Mephitic(amsterdam), Gutwrench(zaandam), Inquisitor(harderwijk), Unexpected(rotterdam) etc...dat is voor mij echte death metal. Evil Dick |
|
Nieuwe Immolation is goed. |
|
quote: Inquisitor had niks met death metal te maken. Bareuh... |
|
quote: die heb ik toendertijd helemaal grijs gedraaid, geweldige plaat, maar weer eens uitgraven, al een tijdje niet meer gehoord. |
|
quote:Dik mee eens, de opvolger, Diana Read Peace o.i.d., was een stuk minder. Maar die debuurschijf draait hier ook nog zo nu en dan een paar rondjes. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
diana read peace was een hele andere stijl , op zich helemaal geen slechte plaat. ik draai hem nog zo nu en dan wel, staan best wel sterke nummers op. maar zo verschillend met de eerste dat de meeste liefhebbers er niks in zagen. |
|
Vooral verschil dat men cleane zang ging gebruiken. Ik vind beide platen goed The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geweldige zanger ook... I wonder why I Wonder Still my "guilty" Lets me know I am left. Left to leave. "Beyond the Dragon's Eye" is de persoonlijke favoriet. [Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 21-03-2010 21:09] |
|
Ik zit nu Bone Gnawer te luisteren, zoals wel vaker de laatste tijd, Dit is gewoon fijne groovy Death Metal met de nodige humor. Het is gewoon lekkere Death, niets meer en niets minder eigenlijk. Het gaat hier om hun debuutalbum 'Feast of Flesh', het luistert zeer lekker weg. Het is duidelijk te horen dat dit uit Zweden komt ook. Ik denk dat dit wel in de smaak valt bij veel Death Metal liefhebbers.Meer mensen die dit al gehoord hebben? Is trouwens een bandje van kam lee, bij de meesten wel bekend denk ik zo hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 22-03-2010 9:07] Evil Dick |
|
quote: Yeps, heerlijke band. Check dan ook even The Grotesquery (hetzelfde volk) en Bonesaw (heeft Bonegnawer een split mee uitgebracht) edit; leesteken vergeten [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 22-03-2010 9:24] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
The Grotesquery ken ik, heel fijne band ook, de rest zal ik eens luisteren van de week, dank voor die tips! Evil Dick |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Beetje dood topic. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Frozen Soul. Ik voel m'n nek nog. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |