|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik praat te veel poep, lijkt het wel. Bruce Banner |
|
quote: Hahaha arnaal |
|
! |
|
zo, neue. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 31-03-2008 20:36] |
|
signature |
|
"ik doe het voor de bitches, weet je" Geniale gast... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hahaha jaaa hij is de shiiit, man |
|
Deze van dypfrys is vrij uhmmm.. aanstekelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hm. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mja, inderdaad. |
|
Bruce Banner |
|
Wat is Duitse humor toch mooi. |
|
Oei, daar staat een ban op als ik me niet vergis. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Op Hitl0r? Ik meen me te herinneren dat jij vooraan liep in de "hitLOL moet kunnen"-discussie. Bruce Banner |
|
Het is dus echt waar, je hebt geen humor geintje man Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Moest dat nog bewezen worden? quote: Ik hapte dan ook zo gruwelijk opgefokt, nietwaar? Bruce Banner |
|
Hulde aan AngelOfDeath voor den heerschende avatar! E. Oosting. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-04-2008 15:11] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Maar een nieuwe. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
gister toch te lang naar de aussie-kontjes gekeken, ofnie |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Aanstekelijk? Mwah... het enige dat ik er van krijg is zin om Requiem for a dream weer te gaan kijken @Dentz: LOL! Dat pruillipje FREEZE |
|
quote: |
|
|
|
En waarom had Jallo ook alweer een hakenkruis als avatar? |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |