|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog meer Shin Chan liefhebbers dus! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oeh misschien kunnen jullie dan een Shin Chan-bijeenkomst houden met mijn avatar-op-een-afstand als mascotte |
|
Toe aan weekend BBBBBBBBBBBBBBBUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRMMMMMMMANNNN? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
ik ken buurman denkk, is dat geen verkoper? signature |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
vet R. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Takeru Kobayashi kampioen hotdog eten |
|
<--- paddo's dus (thanks to captain obvious) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ow, ik dacht kwallen. |
|
Nergal, Behemoth |
|
Jezus ja. Subtiel kamerolifantje |
|
De WTF boys. Onee, hij is al weg. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 18-09-2006 11:47] |
|
Ik gebruik deze de laatste tijd veel [nee, idd niet hier]: |
|
Good morning David Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:I'm afraid that is not possible. ....HUMAN ERROR... |
|
Zo. jaja, ik ben me dr |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 19-09-2006 10:06] Member of the iso-betawuste crew!! |
|
|
|
quote: samen zijn we dan 2 eendjes.. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:tweend! Ik heb jouw eendje in't geel, wel met hoorntjes n shit, op een pakje tissues staan hehe |
|
tsja. |
|
quote:Kwakje? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |