|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben je nu echt aan het zeggen dat Janmaat zo erg nog niet was ? Ik stel voor dat we extreem links en extreem rechts lekker ergens op een extreeem (Extra e!) verafgelegen eiland dumpen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
dewelke? signature |
|
mmm... die van mij, ik ben er nog steeds niet uit letterlijk en figuurlijk signature |
|
quote: |
|
De nieuwe avatar van Ralph is behoorlijk kvlt. En dat mocht wel eens gezegd worden. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Ik heb een nieuwe avatar I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Despicable me was gewoon een té leuke film werd er erg vrolijk van. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Wat had je eerst dan? Een peoz? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: haha ja een van mijn katten die met zijn snufferd dicht bij de camera kwam, klopt. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Nou deze kleur staat je ook goed hoor! OT: De Tittytwister ofcourse. Subtiel kamerolifantje |
|
Je moeder. |
|
quote: aids maakt blind en slecht gezind signature |
|
Ja want Aids, betekent Afrikaan in het Zweeds. Je moeder. |
|
aaah! aids bij negerts, dat is als een airbag je ziet het niet meteen, maar je bent blij dat het er is signature |
|
En Avatar is gay trouwens. Je moeder. |
|
ja, klopt wel, mijn aars (re)laxeert er danig van signature |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hey Bart, "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Hypnos' avatar van dit moment lijkt op ...And They Have Escaped The Weight Of Darkness van Olafur Arnalds. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heb zo ongeveer sinds 1823 Lurker Of Chalice als avatar gehad; nu maar even een van mijn eighties-favorieten: |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Waarom is het Avatar/Snagger topic verwijderd zonder enige toelichting? En waarom worden niet gewenste avatars verwijderd zonder de betreffende usert daarvan in kennis te stellen? Zeer matigjes.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Het onderwerp was al lang en breed afgehandeld, en werd verder alleen als reltopic gezien. quote: Normaal wordt er geloof ik wel melding gemaakt van het waarom. Als ik in je profiel kijk zie ik dat het iets met een piemel was. Om het forum SFW te houden wordt naakt op 'onverwachte' plekken geweerd, daar vallen ook avatars onder. Als je nog specifieke problemen hebt: zm-moderators @ zwaremetalen.com want ik weet dus niet waar dit over gaat Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ach, dat topic maakt niet zoveel uit. Wel jammer dat mijn avatar toen met veel bombarie weggehaald is (ongetwijfeld leverde dat de betreffende moderator een trots als een hond met zeven lullen op). Er is nu een andere ZM-er met dezelfde persoon in z'n avatar, en dat mag wel. Nou boe Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |